کد خبر: ۳۸۴۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸

ترافیک در جاده‌های مازندران سنگین است

فرمانده پلیس راه مازندران ترافیک در جاده های این استان را سنگین توصیف کرد و گفت که هم اکنون تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت با کندی صورت می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ جعفر محمدنژاد پیش از ظهر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ترافیک هم اکنون در هر دو مسیر رفت و برگشت محورهای هراز ، کندوان و سوادکوه سنگین است. 

وی با اظهار این که از شب گذشته گردشگران و مسافران از نقاط کشور به سمت مازندران حرکت کرده اند، اظهار داشت : گزارش های مسافران به پلیس راه نشان می دهد که به دلیل بالا بودن دمای هوای بسیاری از استان های کشور، بیشتر مردم مناطق شمالی کشور را برای مسافرت انتخاب کرده اند. 

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: با وجود اینکه محدودیت های ترافیکی از ظهر روز گذشته در جاده های استان اجرایی شده است ، اما حجم تردد خودروهای سبک در این محورها ترافیک سنگینی را تحمیل کرده است. 

محمدنژاد صبر و بردباری را لازمه رانندگی در جاده های مازندران دانست و به رانندگان عجول هشدار داد ؛ در صورتی سبقت غیرمجاز ، خودروی آنان تا پایان تعطیلات توقیف می شود. 

وی وضعیت هوای محورهای مواصلاتی مازندران را هم ابری و در بعضی مقاطع نیمه ابری تا آفتابی توصیف کرد و گفت که سطح جاده ها هم خشک است. 

مازندران 10 هزارو 700کیلومتر راه اصلی و فرعی و 338کیلومتر ساحل در دریای خزر دارد. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین