کد خبر: ۳۸۴۹۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

با استعداد ترین بازیکن کنونی اسپانیا از نگاه دل بوسکه

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا از بااستعداد ترین بازیکن کنونی فوتبال اسپانیا سخن به میان آورد. او همچنین به انتخاب جایگزین خود هم واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره سرمربی جدید لاروخا سخن به میان آورد و از با استعدادترین بازیکن کنونی فوتبال اسپانیا هم سخن گفت.
سرمربی سابق لاروخا به ستایش از مارکو اسنسیو ستاره جوان اسپانیول پرداخت. این بازیکن فصل قبل به صورت قرضی در اسپانیول بازی کرد و توانست 4 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل هم بدهد. او بازیکن رئال مادرید است و این احتمال بسیار زیاد است که در فصل جابجایی تابستانی به رئال برگردد و فصل بعد برای تیم زیدان بازی کند.
دل بوسکه درباره این بازیکن گفت: به جرات می‌توانم بگویم که بااستعدادترین بازیکن کنونی فوتبال اسپانیا مارکو است. نزدیک بود که این بازیکن را در فهرست نهایی یورو 2016 قرار دهم اما در نهایت ترجیح دادم که او را خط بزنم. بدون شک مارکو در آینده به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد. او استعداد بالایی دارد. نمی‌دانم که او فصل بعد برای رئال بازی می‌کند یا نه. این چیزی است که به زیدان مربوط می‌شود.
دل بوسکه درباره یولن لوپتگی جایگزین خود در تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: لوپتگی در کاستیا شاگرد خود من بود و زیاد با هم کار کردیم. با وجود آنکه من در انتخاب سرمربی جدید هیچ دخالتی نکردم با این حال باید بگویم که لوپتگی گزینه خوبی است و می‌تواند عملکرد رضایت بخشی از خود نشان دهد.
دل بوسکه شروع بسیار خوبی با تیم ملی اسپانیا داشت و موفق باشد با این تیم قهرمانی در جام جهانی و یورو 2012 را به دست آورد اما در جام جهانی اخیر و یورو 2016 نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و به همین خاطر هم از کار برکنار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین