کد خبر: ۳۸۴۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

در دربی تبریز کری خوانی نداریم/ ماشین‌سازی پتانسیل آسیایی شدن دارد

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه تیم‌های تبریزی با هم برادر هستند، گفت: در دربی تبریز کری‌خوانی نداریم؛ چرا که رنگ پیراهن تیم‌های آذربایجانی فرقی نمی‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سجاد رهبر در خصوص بازی هفته آینده ماشین‌سازی و گسترش فولاد، بیان کرد: دربی‌های تبریز همچون دربی دیگر شهرها نیست که هواداران به هم فحاشی کرده و حتی کری بخوانند، مهم سربلندی فوتبال آذربایجان است و امیدوارم در بازی هفته آینده هم، تیمی برنده شود که فوتبال بهتری به نمایش می‌گذارد.

وی در رابطه با دیدار هفته اول مقابل فولاد خوزستان که به برتری دو بر یک ماشین‌سازی انجامید، اظهار کرد: بازی کردن در آن گرمای اهواز کار خیلی سختی است، اما ما یک دل بودیم، به خاطر شاد کردن دل مردم جنگیدیم و خدا را شکر پیروز شدیم.

وی افزود: بعد از اینکه از حریف عقب افتادیم، خطیبی نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد و خیلی زود به بازی برگشته و توانستیم بازی باخته را دو بر یک ببریم و چندین موقعیت گلزنی هم داشتیم که می‌توانستیم با اختلاف گل زیاد حریف را در خانه‌اش شکست دهیم.

رهبر در رابطه با آن صحنه‌ای که موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، اظهار کرد: بلافاصله بعد اینکه به زمین رفتم سعید مهدی‌پور آن پاس زیبا را ارسال کرد، کمی هول شدم و نتوانستم آن موقعیت خوب را گل کنم، شرمنده هواداران و کادرفنی هستم.

این بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در رابطه با شرایط تیم، گفت: شرایط تیم عالی است و همدلی بین بچه‌ها موج می‌زند. در بازی اول مقابل فولاد همه دیدند که خیلی هماهنگ بودیم و این موضوع هم به اردوهای پیش فصل و دانش بالای آقای خطیبی برمی‌گردد.

وی در رابطه با هدف‌گذاری ماشین‌سازی در لیگ شانزدهم، اظهار کرد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است، سال گذشته کسی فکر نمی‌کرد استقلال خوزستان قهرمان ‌شود، ما امسال پتانسیل آسیایی شدن را داریم و با اضافه شدن آندو تیموریان و احمد کامدار عملکردمان خیلی بهتر می‌شود.

به گزارش ایسنا رهبر خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ماشین سازی بعد از 20 سال اولین فصلی است که حضور در سطح اول فوتبال ایران را تجربه می‌کند، هواداران نباید انتظار خیلی زیادی داشته باشند، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رتبه‌ای در شأن فوتبال آذربایجان کسب کنیم.  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین