کد خبر: ۳۸۵۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

پیش‌بینی بارش برای شمال‌غرب و شمال‌شرق/ کاهش کیفیت هوا در زابل

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش‌بینی بارش باران برای شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور و همچنین ادامه پایداری گرد و خاک در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه ضمن پیش‌بینی ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد برای سواحل دریای خزر در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد:

شمال غرب و شمال شرق کشور نیز در همین مدت شاهد افزایش ابر، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهد بود. همچنین برای مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق فارس در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی شده‌ است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده برای شرق مازندران، شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، شمال سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان شدت باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روزهای شنبه و یکشنبه، بارش در استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، شرق فارس و هرمزگان ادامه خواهد داشت و در روز شنبه برای استان سیستان و بلوچستان، کرمان و مازندران شدت می‌گیرد. طی سه روز آینده نیز شرق دریای عمان مواج است و در منطقه زابل وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وظیفه در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوایی استان تهران طی دو روز آینده نیز توضیح داد و گفت:

در روز شنبه، آسمان این استان کمی ابری، همراه با وزش باد پیش بینی شده‌ است. بیشینه دما در این روز ۳۴ و کمینه آن نیز ۲۴ درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین برای روز یکشنبه نیز وضعیت مشابه دور از انتظار نیست. دمای هوا در گرمترین ساعت روز به ۳۶ و در خنک ترین ساعت به ۲۵ درجه بالای صفر می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین