کد خبر: ۳۸۵۰۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

معاونت فرهنگ ترافیک استان البرز در حادثه رانندگی در نهاوند کشته شد

مسئول فوریتهای پزشکی نهاوند گفت: در سانحه رانندگی شب گذشته که در کیلومتر 15 محور نهاوند به بروجرد اتفاق افتاد به علت واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا، سرهنگ مسعود یوسف‌وند، معاون فرهنگ ترافیک استان البرز کشته و پنج نفر اعضای خانواده وی نیز مجروح شدند .
آفتاب‌‌نیوز :
احمد کیانی، مسئول فوریتهای پزشکی این شهر طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: این سانحه حوالی ساعت 23 شب گذشته بوقوع پیوست که در اثر آن سرهنگ مسعود یوسف وند معاونت فرهنگ ترافیک استان البرز که راننده خودرو بود، کشته و پنج نفر دیگر از سرنشینان خودرو مجروح شدند .

وی خاطرنشان کرد: مجروحان این سانحه که همسر و فرزندان راننده می باشند توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل و تحت مداوا قرار گرفت که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

کیانی تصریح کرد: این محور که از آن برای عبور به مناطق جنوبی کشور استفاده می شود یکی از راههای پرترافیک شهرستان می باشد که سالانه تصادفات زیادی در آن به وقع می پیوند.

محورهای ارتباطی شهرستان نهاوند شامل محور ارتباطی نهاوند به کرمانشاه ، نهاوند به بروجرد و آورزمان از جمله مسیرهای حادثه خیز و پرتردد استان همدان می باشد که سالانه دهها حادثه تصادف خونین و منجر به فوت در آنها رخ می دهد

از جمله حوادث جاده ای یک ماه گذشته در محورهای ارتباطی نهاوند می توان به وقوع سه تصادف در محورهای نهاوند به آورزمان با سه مجروح ، واژگونی یک دستگاه سواری با یک کشته در گردنه برزول و وقوع تصادف در محور روستایی فارسبان با دو کشته و همچنین یک تصادف در محور نهاوند به کرمانشاه با یک کشته اشاره کرد.


لازم به ذکر است در حال حاضر نزدیک به 600 کیلومتر راه آسفالته در شهرستان نهاوند وجود دارد که 60 کیلومتر آن جزء راههای اصلی و مابقی نیز جزء راههای روستایی می باشد.

یادآور می شود، شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان قرار دارد.
منبع: خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
حالا هم ميگين عدم توانايي راننده در کنترل خودرو؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
حالا هم ميگين عدم توانايي راننده در کنترل خودرو؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
خدا رحمتش کنه امیدوارم ناجا مراسمی در شان جناب سرهنگ بگیره و به فکر خانواده جناب سرهنگ هم باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
خدارحمتشون کنه ،امیدوارم مسولان کاری برای این جاده بکنند ،تاکی شاهد مرگ جوانها در اثر تصادف باشیم...تو رابه خدا به فکر باشید...
مهدی زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
0
خدا رحمتشون کنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین