کد خبر: ۳۸۵۱۴۱
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
با شکاست ارتش، حسن‌عباسی به دادگاه احضار می‌شود

واکنش به اظهارات نسنجیده یک سخنران اصولگرا علیه ارتش/ماجرا چه‌بود؟+فیلم

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پی اظهارات حسن عباسی، از شکایت این نیرو علیه عباسی خبر داد.حسن عباسی در سخنانی گفته است که اگر کشور را آب ببرد، ارتش در پادگان‌هاست و کار خودش را می‌کند و کاری ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
در روزهای گذشته حسن عباسی با اشاره به قدرت سپاه و بسیج، اظهاراتی را در جهت تضعیف ارتش بیان کرده بود که گفته‌های این سخنران جنجالی باعث واکنش صریح امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نزاجا گفته است در صورتی که حسن عباسی معذرت‌خواهی نکند، باید در دادگاه پاسخگو باشد.

واکنش به اظهارات نسنجیده یک سخنران اصولگرا علیه ارتش/ماجرا چه‌بود؟+فیلم


اگر حسن عباسی عذرخواهی نکند، به دادگاه احضار می‌شود

به گزارش آفتاب‌نیوز، فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به این اظهارات حسن عباسی اظهار کرد: او باید هر چه سریع‌تر از ارتش جمهوری اسلامی و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی عذرخواهی کند و در غیر این صورت باید در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

امیر احمدرضا پوردستان در جریان دیدار با جانبازان قطع‌نخاعی دفاع مقدس در مشهد به اظهارات حسین عباسی واکنش نشان داد و گفت: مدیریت حقوقی نیروی زمینی دادخواستی علیه حسین عباسی تهیه کرده و به زودی وی توسط دادگاه احضار خواهد شد تا پاسخگوی اظهارات خود باشد. گفته‌های ایشان سخنان نسنجیده‌ای است که بدون شناخت و آگاهی از شرح وظایف سازمان‌ها و نیروها بیان شده است. 

بزرگ‌ترین خطای استراتژیک

به گزارش آفتاب‌نیوز، سایت عصرایران هم با اشاره به سخنان نسنجیده حسن عباسی که خود را یک استراتژیست می‌خواند، از او و اظهارات حاشیه‌سازش انتقاد کرده و آورده است: اظهارات آقای حسن عباسی درباره ارتش موجی از انتقادات علیه این نظریه‌پرداز جناح راست را باعث شده است.

درباره سخنان واقعاً نسنجیده عباسی، نکات زیر قابل تأمل است: وی این سخنان را در مقام مقایسه بین سپاه و ارتش به زبان آورده است و این، بزرگ‌ترین خطای استراتژیک است، چراکه ارتش و سپاه، دو بال دفاعی کشور هستند و مقایسه و ترجیح یکی بر دیگری، قطعاً منطبق با خردمندی نیست.

 جفای بزرگ به ارتش و ارتشیان است که یک صاحب تریبون، با کمال صراحت بگوید که اگر کشور را آب ببرد، صدای ارتش درنمی‌آید.دادن چنین نسبت بی‌شرمانه‌ای به ارتش در حالی است که هنوز ارتشیانی که در ۸ سال دفاع مقدس رشادت‌ها کردند، در قید حیات هستند و هنوز پنجشنبه‌های هر هفته، خانواده‌های ۴۸ هزار شهید ارتشی، سر مزار عزیزانشان می‌روند و با آب دیده و گلاب، آرامگاه آنان را شست‌وشو می‌دهند.

واقعاً آقای عباسی اگر عذرخواهی نکند، چگونه می‌تواند در چشمان خانواده‌های شهدای ارتش نگاه کند و بگوید که اگر کشور را آب ببرد صدای ارتش درنمی‌آید؟!

ارتش جمهوری اسلامی ایران، همان ارتشی است که در کمتر از نصف روز بعد از حمله عراق به کشورمان، با ۱۴۰ فروند هواپیمای جنگی به دشمن حمله کرد و پایگاه‌های هوایی الرشید بغداد، کوت در استان العماره، موصل در استان نینوا، ناصریه در استان ذیقار، شعیبه در استان بصره، پایگاه هوایی کرکوک در استان کرکوک، پایگاه‌های هوایی حبانیه شامل دو پایگاه تموز و هضبه در غرب بغداد، پایگاه هوایی ام‌القصر، فرودگاه بین‌المللی بغداد و فرودگاه المثنی را در هم کوبید.

هر دو باند پروازی پایگاه کرکوک، پالایشگاه‌های نفت کرکوک و بصره، فرودگاه حبانیه شمالی، فرودگاه المثنی، پل‌های ارتباطی تنومه و بصره و چاه‌های نفت باباگرگر و مخازن نفت موصل و تأسیسات گازی کرکوک، تنها قسمتی از خسارت‌های وارد به عراق بود.

با انجام این عملیات، نیروی هوایی عراق بیش از ۵۵ درصد از توان خود را از دست داد و تا مدت‌ها پایگاه‌های هوایی آنان قادر به استفاده از تمام یا بخشی از توان خود نبودند. پایگاه هوایی الرشید به عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های هوایی عراق، تا ۶۹ روز نتوانست عملیاتی شود.

این ارتش ایران بود که عملیات بی‌نظیر "H۳" را انجام داد و ده‌ها هواپیمای عراقی را در مرز اردن در هم کوبید و تمام تحلیلگران نظامی وقت را از این عملیات پیچیده و تاریخی انگشت به دهان کرد.این نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در همان ابتدای جنگ، نیروی دریایی عراق را در هم کوبید و عراق را در تمام ۸ سال جنگ، از این نیروی راهبردی محروم کرد.انجام ده‌ها عملیات گسترده در جنگ تحمیلی به تنهایی با به همراهی سپاه، آیا می‌تواند از یاد ملتی برود که امنیت امروز خود را مرهون رزمندگان آن دوران هستند؟

آیا می‌توان از نقش ارتش به‌ویژه هوانیروز و شهید صیادشیرازی در عملیات مرصاد که بعد از جنگ صورت گرفت، غافل ماند؟آیا همین الان، ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، از مرزهای کشور پاسداری نمی‌کند؟انصاف نیست ارتشی که همه ما مدیونش هستیم و قرار است در روز مبادا مدافع امنیت مردم باشد، چنین با بی‌انصافی مورد حمله قرار گیرد.

تضعیف نیروهای مسلح کشور، فارغ از این که نامشان ارتشی باشد یا سپاهی، قطعاً به نفع کشور نیست و امیدواریم آقای حسن عباسی نیز به‌موقع عذرخواهی کند.

واکنش خبرنگار صداوسیما و فرزند افسر بازنشسته ارتش

یک خبرنگار صداوسیما نیز که فرزند یک افسر بازنشسته ارتش است، با انتشار متنی در فیسبوک و اینستاگرام، به سخنان نشنجیده اخیر حسن عباسی درباره ارتش واکنش نشان داد و نوشت: با افتخار و سربلندی معرفی می‌کنم؛ ایشون پدرم هستند، شخصیتی که سهمی هرچند کوچک در تاریخ پر افتخار کشور دارد، افسر بازنشسته ارتش، ارتشی پر از افتخارات معلوم و مغفول، برای من که زیر سایه یک ارتشی شرافتمند قد کشیده‌ام یکی از مقدس‌ترین واژه‌ها و معنای تمامی ارزش‌ها و صلابت کشورم همین ارتش است؛ ارتشی که این روزها تیغ نامهربانی‌ها چهره‌اش را خراشیده، آن هم از طرف کسی که با یدک کشیدن عنوان دکتر و استراتژیست اعتبار و آبرو می‌خرد، یعنی جناب آقای عباسی.

مجید اخوان در ادامه نوشته است: آقای عباسی! تو تعبیری از ارتش کردی که تاکنون از دشمن قسم‌خورده این کشور سراغ نداشتم، پس روی صحبتم تنها با توست؛ تویی که معتقدم معنای ارتش را نفهمیدی و چنین جسارتی به بخشی از بدنه کشور می‌کنی، که پدر من را هم در بر می‌گیرد، یک ارتشی، مدافع کشور، زخم‌خورده هشت سال جنگ، افسری شرافتمند، کسی که بیش از ۲۵۱ ماه از عمر و جوانیش را در گرمای ۶۱ درجه اهواز و اندیشمک و دزفول و شلمچه و در سرمای سوزان سنندج و سقز و بانه و قصر شیرین گذراند تا امثال تو امروز برایش رجز نخوانند.امثال پدر من بسیارند، یا در گوشه‌ای از این کشور یا در زیر خروارها خاک، کافیست چشمانت را باز کنی و کمی دورتر از میزی که روشن نیست به چه قیمتی بدست آورده‌ای را ببینی که اگر وجدان بیداری در پس آن نگاه باشد خواهد دید....جناب دکتر از ترکیه با تو سخن می‌گویم، ترکیه‌ای که حالا نه اعتباری برای سیاستمدارانش مانده نه آبرویی برای ارتشش؛ همان ارتشی که عنوان دومین ارتش قدرتمند ناتو را تا همین ۱۰ روز پیش یدک می‌کشید، می‌دانی از آن ارتش چه مانده؟ هیچ.از تو می‌پرسم میدانی تف انداختن جوان ۳۱ ساله بر صورت یک فرمانده ارتش یعنی چه؟ می‌دانی خواباندن یک نظامی با دستان بسته بر روی سینه و کف آسفالت یعنی چه؟ می‌دانی پخش تصاویر اسارت نظامی از تلویزیون کشورش آن هم در بدترین حالت پوشش لباس یعنی چه؟ یا دستبند زدن بر دستان ژنرال ارتش مقابل چشمان میلیون‌ها نفر؟ می‌دانی اخراج بیش از ۱۰ هزار نفر از پرسنل یک ارتش دیگر آبرو و حیثیتی برای آن میان مردمش باقی نمی‌گذارد؟ میدانی ارتش که شکست کمر امنیت کشور شکسته؟

وی در پایان نوشت: همه اینها را خوب می‌دانی اما بدان اگر امثال من وتو تف بر صورتمان نیفتاده و دست بسته کف خیابان نخوابیده‌ایم و ناموسمان همچون ناموس شیعه و سنی و ایزدی در بازار داعشیون به حراج گذاشته نشده به خاطر ایستادگی امثال پدر من و پدران این مرز و بوم است.جناب استراتژیست! ارتش همواره بیدار بوده و هست این شما هستید که خواب که نه بلکه خود را به خواب زده‌اید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸۴
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
6
88
درود برتو ای شیردل شیر پاک خورده که براستی فرزند این مرزوبومی ما ملت ایران پیوسته در کنار شما هستیم و خواهیم بود چرا که از یک رگ و ریشه ایم و تفاوتی بینمان نیست باشد که عواملی مثل ایشان برایشان روشن باشد که نفاق راهی ندارد زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
یادش رفت که ارتش ستون امنیت کشور است.
علی خوزستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اقای عباسی نظریه پرداز نظامی نظرات شما را در زمان جنگ دوم خلیج فارس از تلویزیون کشورمان دیدیم تو با حرفات بزرگ ترین خیانت را به مملکت کردی زیرا که با این حرفات دل دشمنان این مرز و بوم را خوشحال کردی و ارتش به این قدرتمندی را تحقیر کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
حسن عباسی بدبخت شدی!!! چطور میتونی جواب دل شکسته هزاران خانواده شهدای ارتش رو بدی؟؟ قیامت سوخته ات را نابود کردی بدبخت!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
5
111
سلام
من پیشنهادم اینه که فیش حقوقی آقای عباسی و یک سرهنگ ارتش با هم مقایسه بشه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
عالی بود.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
البته ایشان شاید درست بگوید چون اجازه صحبت کردن به ارتشیان داده نمیشود و حق دیگرانی چون ایشان صحبت کردن در باره هر چیزی است چرا؟؟؟؟
ااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
خیلی خوبه که اشاره کردین به فیش حقوقی.
میدونید دولت چند بار از دکتر عباسی شکایت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
ای فرزند ارتشی نگران نباش
ارتش هیچ وقت .....................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
این عباسی احتمالا ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
43
7
بیراه نگفته
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
4
65
باید از ملت ایران و غیور مندان و سرافراز ارتش پرقدرت جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کند و ارتش هم نباید با این مسئله کوتاه بیاید.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
6
68
من نمی دانم کدام ... به ایشان استراتژیست می گوید اویک ..است واقعا خنده دار است ... عباسی استراتژیست...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
4
72
آقای حسن عباسی امثال شما هستند که کشور را به این روز انداخت و کسانی که تخصص دارند به حاشیه رفتن زمان جنگ شما کجا بودید که به خود جرات می دید این چنین به ارتش یک کشور توهین کنید ارتشی که قدرتمندترین ارتش خاور میانه است و به پاک ترین قشر این سرزمین است آقای عباسی از این جهت شما را دکتر خطا نکردم چون به دکتر بودن شما شک می کنم و با گفتن دکتر به شما فکر کنم خدای ناکرده به واژه دکتر توهین میشه.
پاسخ ها
ااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
زمان جنگ ایشون در خط مقدم بودن جز فرماندهان و طراحان عملیاتها بود.کسی که این قسمت از سخنرانی رو گذاشته هدفش تخریب ایشون بوده .اول یه کم تحقیق بکن کل سخنرانی دو ساعتی رو گوش کن تا متوجه بشی جریان چی بوده.سال 89 سخنرانی کرده در مورد فتنه هم بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
جناب سه خط چون ایشون در جنگ حضور داشتن دلیل براین است هر چه خواست بگوید و هر کاری بکند؟؟؟
میلاد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
5
62
سلام با افتخار من فرزند یک ارتشی که پدرم در عملیات بیت المقدس جانباز ۷۰ درصد شده ی بدن نصف و نیمه داره از اون آقای بی هویت ی سوال دارم
چند روز تو جبهه بودی اصلا اسم چندتا تیر و تفنگ و بلدی که از ارتش اینجوری میگی
دکتر چقد حقوق میگیری بالشت زیر سرت جنسش چیه منطقه زندگیت تو تهران کجاست حساب بانکیت چقدره
همه اینا به کنار برو ببین شهدای حرم که از طرف ارتش رفتن چند نفرن؟؟؟؟؟؟؟
منافقین زمانه امثال شماها هستن شرمت باد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
7
49
سلام
یکی به من بگه آخه چرا باید تریبون دست امثال این آقا باشه؟!!!
پاسخ ها
حسن
| Canada |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
حسین جان واقعا نمیدونی؟؟!
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
2
27
با سلام و درود به محافظان این سرزمین کهن
متاسفانه تریبون های این کشور در اختیار افرادی قرار میگیرد که معلوم نیست صلاحیتشان را از کدام مرجع کسب کرده اند . آیا میشود بدون گذراندن مراحل مقدماتی آکادمیک در عرصه نظزیه پردازی وارد شد . چرا این نظریه پردازان پر گو دو سطر اثر مکتوب ندارند چون سخنان بی بنیاد را نمیتوان پشت سرهم بخورد خواننده داد . باور کنید اگر یک درصد مدعیات ایشان ذره ای از اعتبار برخوردار بود اندیشمندان جهان در نفی یا اثبات نظزیات ایشان بمیدان میامدند .
شگرد تخریب و انتقاد آن هم بنحو کوبنده برای گرم کردن محفل سخن رانی اگر گره ای از مشکلات نمیکاهد تحربه در این مملکت نشان داده که نان و نامی برای گوینده اش دارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
3
35
درود خدا بر تمامی ارتشيان و خانواده های گرانقدرتان،
جناب آقای عباسی این مدارک را از کجا آورده ای،
شما با هر سخنرانی،ده ها صدها و شاید هزاران نفر را از این انقلاب، اسلام و سپاه مقدس پاسداران و بسیج سرافراز بدبین می کنی،
تو را خدا،دست از این بازار پر درآ مد و دشمن شاد کن بردار،
با چه زبانی بگوییم شما ولایتمدارید نیستید و خلاف تدابیر. حضرت آقا حرکت می کنید،
بس است خجالت بکش از این همه سیاه بازی،
یک ذره هم به فکر آخرتت باش،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
20
5
ایشان خودشان باید در رابطه با صحبتی که کردند توضیح دهند ولی به عنوان یک مستمع بی طرف چنین استنباطی که توهین به ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد برداشت نمیشود کلمه ارتش یک کلمه عام و به هرنوع نیروی نظامی اطلاق میشود و خاص ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست به نظر میرس
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
خودت هم نفهمیدی چی گفتی در این مملکت ارتش داریم و سپاه
123
|
United States of America
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
5
48
حسن عباسی حتی لیسانس هم ندارد تا چه رسد به دکترا!!! با وجود حسن عباسی وحسین شریعتمداری که وحدت بین مردم را خدشه دار میکنند ملت ما نیازی به دشمن ندارد ...
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
63
9
درود بر حسن عباسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
کدوم حسن عباسی؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
4
18
این سخنان معمولا کاسبها می زنند نه دکتر های علوم سیاسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
1
19
کشوری که به اینگونه افراد بها بدهد با تمام احترام من شرم دارم شهروند آن کشور باشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
2
20
باید یقه اونایی رو گرفت که اینقدر به اینا پر و بال دادن که جرات پیدا کنن به عظمت ارتش یه مملکت بزرگ توهین کنن.. ....
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
16
8
دلیل اینکه بعد از ۶سال این سخنرانی یادتون اومده چیه ؟ چرا همون موقع این همه حیاحو نکردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
قاسم جان : منم شک داشتم تحقیق کردم نوشته چندی پیش فکر نکنم هیچ آدم عاقلی 6 سال پیش را بگوید چندی پیش.
ضمنا اعتراض آقای پور دستان هم بیانگر این است .
اصغر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
از املاتون معلومه چقدر با سوادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
(حیاحو )
یکی کامنت گذاشته که آقای عباسی لیسانسم ندارره.
کامنت شمارو که دیدم فهمیدم طرفداراشم بی سوادن شما اگر اکابرم خونده بودی هیاهو رو غلط نمی نوشتی
ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
اقای ناشناس 15:8
اگه خوب همین سخنان کات شده رو گوش کرده باشین میگه دولت احمدی نژاد هم دست سپاهه
یعنی جمله مربوط به حال حاضره که احمدی نژاد رییس جمهور بوده
حالا خودتون بگید چه سالیه
بعدش میگه توی براندازی نظام باز مربوط به فتنه 88 میشه
دوباره گوش کنید تا رفع ابهام بشه که دارن علیه دکتر عباسی پرونده سازی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
1
17
ارتشيان شما در قلب ملتید، درود بر غیرتتان
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
14
حضرت امام فرمودند نیروهای نظامی در سیاست دخالت نکنند .. حالا حسن عباسی طرفدار نظام است یا ارتش ؟
عادل
|
Germany
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
1
18
آقای عباسی وقتی شهید خلبان خلعتبری سال ۱۳۶۴ شب عید نوروز در دفاع از این مملکت با هواپیماهایی که اومده بودن تا عید مردمو عزا کنن درگیر شد و به بهای سوخته شدن خودش اونا رو از بین برد تو کجا بودی؟ شبی که شهید دوران با داشتن بچه ۱۸ ماهه در صورتی که میتونست به ماموریتی که بهش پیشنهاد دادن نره، رفت و برنگشت تو کجا بودی، شرم نکردی از روی این همه شهید پرپر شده ارتش؟ آفتاب خواهش میکنم نظرمو حذف نکن
اسماعیل از میاندوآب
|
-
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
3
0
باسلام ودورد به ارواح طیبه شهداوامام شهدا وآورزی توفیق وسلامتی به فرماندهی کل قوا حضرت آیت آیت الله امام خامنه ای عزیز وتمامی رزمندگان اسلام اعم از ارتشی وسپاهی / الحمدالله امروز ارتش وسپاه وبسیج با وحدت کامل از ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده مانند آمریکا جنایتکار واسراییل غاصیب وآل سعود بی دین دفاع می کنند و جناب عباسی لطفآ از اظهارات تفرقه بر انگیز خوداری کنید چرا که ارتش وسپاه از هم جدا نیستند وهر دو یک بال قوی تحت امر رهبری بوده و هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
4
تو یکی از سایتهای دلواپسان دیدم نوشته این گفته عباسی در سال 89 بوده است.
آیا درست میگن؟ تاریخ این سخنرانی کی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
واقعا چه فرقی میکنه تاریخ این سخنرانی کی هست. سال 89 یا 95 چه تفاوتی داره؟ یعنی اگر سال 89 به ارتش توهین می کردن اشکالی نداشت!!!!!!؟
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
9
2
این حرف از صیغه مبالغه است زمان جنگ خیلی ازبرادران ارتشی دردفاع ازاین کشور نمره خوبی داشتند اما عده کمی ازبازماندگان طاغوت درداخل ارتش عوامل دشمن بودندهم خودشان تسلیم میشدند هم اطلاعات به دشمن میدادند.همان افراد درداخل اسارت شکنجه گرصدام بودند.درودبرهمه غیور مردان ارتشی که صادقانه ازاین مرزوبوم حراست وحفاظت میکنند.
پاسخ ها
رزمنده ولایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
آقا کریم عزیز، مدعیان ادعای زیادی دارند، امثال عباسی ها خود را پیرو اصولگرا می دانند، اما من آنها را اصول ادایی می دانم.
بهترین دلیل ومدال افتخار و اثبات دلاوری بی مثال غیورمردان ارتش همین بس که اولین شهید جمهوری اسلامی ایران شهید سپهبد محمد ولی قرنی بود.
جعفري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
3
12
ناراحت نشويد فكر كنيد مگر در سازمانهاي جاسوسي دنيا از دشمنان انها جاسوس پيدا نمي شود ممكن است چند ده سال ديگر هويت امثال عباسي معلوم شوي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
1
4
این آقای معلوم الحال را همه با بی ادبی ها و اهانت های وقیحانه و بی شرمانه اش به بزرگان کشور می شناسند. بیش از فحاشی و هتاکی چیزی از او به یاد ندارم. این که افرادی بخواهند با توهین به بزرگان حقارت و کوچکی خود را بپوشانند امر عجیب و جدیدی نیست، آنچه عجیب است میدان داری و یکه تازی این عناصر مشکوک است و این که چرا هیچ برخورد قاطعی با این افراد نمی شود؟ ماجرا از کجا آب می خورد و این ها پشتشان به کجا گرم است که هیچ حد و مرزی برای گستاخی خود نمی شناسند؟؟!
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
5
2
تقطیع سخنرانها اصلا کار سنجیده ای نیست . استاد عباسی یک استاد بلا منازع در امور استراتژیک هستند. باید تمام سخنرانی ایشون رو ببینید بعد قضاوت وداوری کنید.
دورد بر استاد حسن عباسی
جانباز مستاجر بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
3
ایشون میگن تعداد سپاهی ها 100 هزار نفره ! جالبه هیچکس هم در این سخنرانی حرفی،اعتراضی،اصلاحی،اشاره ایی و ... نمی کنه ! شخصیت و تفکر و منش این " کسینجر اسلام ! من درآوردی " این اقا که مشخصه،تعجبم به افراد حاضر در این سخنرانی است که انگار نه انگار که اصلا گوش میدن به حرفهای این اقا ؟ اصلا متوجه میشن این اقا چی میگه !؟
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
3
5
حیف ا! که بریزم رو مدرک تحصیلی و شغلیت !
اقبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
3
3
عزیزان به جای این همه توهین و قضاوت های آبکی، برای یک بار هم که شده به این سخنان گوش کنید، بعد نظر بدید !! ایشون نگفته زمان جنگ ارتشی ها بی خیال بودن که. در چند سال اخیر در مواقع حساس نظام، موضع گیری ارتش ضعیف بوده خداییش.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
2
بعضی ها رو یه دفعه خوششون میاد چنان بزرگ میکنند که امر بر خود طرف هم مشتبه میشود که یه ...خی هست و دیگر هم نمی شود سر جاش بنشانند.یک حسن عباسی دیگه هم هست در خارج از ایران که به سیاوش اوستا تغییر نام داده !اون هم اعجوبه خزعبلاته مثل این یکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
1
4
جناب عباسی ..اگر ارتش و رشادت های آن نبود الان شما به زبان عربی صخبت میکردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
2
خدایی این ارتشیها خیلی نجیبن و الا...
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
3
3
ایشون منتقد هستند و کارشناس
نباید از کارشناس انتظار داشت که از سیستم و ساختار تعریف کنه بلکه باید نقد کنه ......
ضمن این که جناب دکتر عباسی بی اطلاع هم نیستند زیرا مدت ها در ارتش بودند و با مسایل روز نظامی آشنایند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
2
3
شکمش سیر شده اگه گرسنه بود به جای این حرفها دنبال کار میگشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
3
با سلام ، بیاییم تدبیری بیاندیشیم تا کسی حرف نسنجیده نزند و اگر زد بطور جدی تنبیه شود تا برای دیگران درس عبرتی باشد . خدایی عذر خواهی این آدم بی ریشه که اساسا گذشته اش مبهم است به چه درد ما می خورد . لطفا این عادت بد را بهر شکل ممکن از بین ببرید . قربان همه ارتشیان و سپاهیان و بسیجیان و نیروی انتظامی و اطلاعاتی عزیز کشور سرافزازم که هر چه از امنیت داریم از وجود پر برکت این عزیزان است . خداوند یار و یاور همه این عزیزان باشد . انشاء الله
ناصر قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
5
درود بر شرف امیر پوردستان و دریادار سیاری که از حق ارتشیان دفاع کردند. لازم است به آقای دکتر!!!!!عباسی یکبار و برای همیشه پاسخ کوبنده ای داده شود تا حد و مرز خود را بشناسد و در مورد همه چیز اظهار نظر نکند.
دست بوسه ارتشی ها
|
Germany
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
4
مادشمن میخایم چی کار بابا تا این حرفا زده میشه خدا به دادون برسه واییییی نکنین این جور این حرف از بمب اتم بدتربود باعثی تفرقه نشین اقا جانی عزیزتون
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
تو را خدا اصولگراها را بدنام نکنید. اصولگرایان نه برای این آدم اهمیتی قائل هستند نه هرگز نظری از اون خواستند. اصولگراهای کشور واقعا اینقدر ساده اندیش نیستند که حتی نظرات این آقا را بشوند. این آقا در کدام اتاق فکر اصولگرایی، یا کانون کدام حرکت سیاسی حضور داشته؟ یا کدام آدم موجه اصولگرایی هرگز از این آدم استفاده کرده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
برای تمسخرش این کی و از کجا سبز شدند ؟!!!!
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
6
خاطرم هست که در یکی از مراسم یادبود هفته دفاع مقدس سال قبل , یکی از افسران غیور ارتشی ضمن بیان خاطرات و یاد همرزمان شهیدش در دوران جنگ جمله ای بیان کردند که بعنوان یک ایرانی از شنیدن آن به خود افتخار می کنم و آنچنان غرورآمیز بود که هیچ وقت از یادم نمی رود . ایشان فرمودند :
" من و شما همیشه در کودکی در کتابهای خود می خواندیم که در فلان جنگ چقدر از خاک ما جدا شد و یا در بهمان جنگ تکه ای از سرزمین مان تجزیه شد و یا طبق فلان قرارداد جنگی حاکمیت ما زیرسوال رفت و غیره ... و همیشه از خود می پرسیدم که چرا ارتش و حاکمان و مردم آن دوران مقاومت نکردند یا انسجام و امکانات نداشتند تا ما امروز با شرمندگی این مطالب را نشنویم . اما من امروز با افتخار بیان می کنم که در دوران دفاع مقدس با وجود هشت سال جنگ و حمایتهای همه جانبه قدرتهای بزرگ دنیا از عراق , حتی یک وجب از خاک ما جدا نشد و همانطور که من و شما در کتاب درسی خود می خواندیم که مساحت ایران 195/648/1 کیلومتر مربع بوده است , امروز هم پس از هشت سال جنگ فرزندان من و شما و کودکان همه این سرزمین بازهم در کتاب درسی خود می خوانند که مساحت ایران 195/648/1 کیلومتر مربع است و من از این بابت به خود و همرزمان و همه مردم ایران افتخار می کنم " و این جمله را چنان با غرور و احساسات پاک بیان کرد که اکثر حضار با اشکهای خود این افسر رشید را تایید می کردند .
و من امروز بعنوان یک ایرانی دست همه ارتشیان و نیروهای مسلح را می بوسم و خاک پوتین آنها را به چشم می کشم چون خودم دوران خدمت سربازی ام را در اواخر زمان جنگ در نیروی زمینی ارتش در خوزستان طی کرده ام و از نزدیک شاهد رشادتهای آنها بوده ام , و به سهم خودم بابت سخنان این سخنران مدعی سایه نشین از همه ارتشیان غیور معذرت می خواهم و به او می گویم " به عمل کار برآید – به سخندانی نیست " . ارتش اسلام تعهد و مردانگی خود را در عرصه های عمل اثبات کرده و نیازی به اظهار نظر امثال تو ندارد و این ملت هرگز رشادتها و جوانمردیهای سرداران رشید ارتش همچون امیر صیاد شیرازی , شهید شیرودی , شهید بابایی و سربازان گمنام این سرزمین را فراموش نخواهد کرد .
البته حق این است که ببینیم ایشان این سخنان را کی و به چه عنوانی گفته اند که البته هیچ توجیهی ندارد و فرماندهان ارتش باید این مسئله را تا آخر پیگیری کنند .
پرهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
6
درود بر بروح پاک تمام شهدا
جناب عباسی فقط حماسه های دو خلبان تکخال جهان (فانتوم و تامکت) یعنی شهید حسین خلعتبری و تیمسار جلیل زندی رو بخون از خجالت آب میشی..حماسه همیشه جاودان شهید دوران رو میتونی کتمان کنی؟؟؟شهدای ناوچه پیکان چطور؟؟؟شهید صیاد شیرازی؟عملیات سلطان و نابودی زرادخانه شیمیایی عراق توسط نیروی همیشه قهرمان هوایی؟؟جناب عباسی متاسفم برات/آفتاب جون مدیونی چاپش کن
محمد نعمت زاده اردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
5
نیروهای مسلح قهرمان ما ( ارتشی و سپاهی و بسیج ) بوده و هستند که این نظام مقدس جمهوری اسلامی را از تجاوزات دشمنان حفظ نموده و در 8 سال دفاع مقدس شجاعانه از این کشور دفاع کرده و جان خودشان را فدای خاک و وطن کرده اند. ما باید در اتحاد و هبستگی تلاش کرده و غافل نباشیم.زنده باشند نیروهای مسلح قهرمان کشور عزیزمان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
9
اظهارات نسنجیده افراد غیر مسئول به منافع ملی ما همیشه ضرر زده است و کسی هم نیست جلو این افراد را بگیره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
7
ایشان هدفش تضعیف نیروهای مسلح کشو ر به نفع دشمنان این مرز و بوم است.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
8
چرا به این افراد دکتر میگویید حیف که ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
9
حسن عباسی همیشه کارش همینه تنش اختلاف و اغتشاش.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
3
تو را خدا اصولگراها را بدنام نکنید. اصولگرایان نه برای این آدم اهمیتی قائل هستند نه هرگز نظری از اون خواستند. اصولگراهای کشور واقعا اینقدر ساده اندیش نیستند که حتی نظرات این آقا را بشوند. این آقا در کدام اتاق فکر اصولگرایی، یا کانون کدام حرکت سیاسی حضور داشته؟ یا کدام آدم موجه اصولگرایی هرگز از این آدم استفاده کرده؟ سپاه و بسیج هم وقعی به حرفهای ایشان نمی نهند؟ ایشان تنها گوش دانشجویان سال اولی بیچاره را مفت گیرآورده... وگرنه هرکسی کوچکترین اطلاعی از اوضاع جهان و ایران داشته باشه، بیدرنگ به بی پایه بودن حرفهای ایشان پی می بره.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
تو اگاه باش
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
8
چرا سپاه و بسیج در اینخصوص واکنشی از خود نشان ندادند
اینگونه رفتارها موجب تفرقه در نیروهای نظامی کشور است باید شدیدا برخورد شود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
9
سلام به تمام ارتشیهای غیور درود خدا بر شما زنده باد ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
در اول انقلاب مجاهدين خلق و منافقين حتي از انحلال ارتش و . . . حرف مي زدند كه امام خميني(رحمه الله عليه) چنان محكم به دهان ياوه گويشان كوبيد كه ديگر هرگز جرات چنين جسارتي را نكردند و ارتش جمهوري اسلامي ايران به لطف پروردگار يگانه روز به روز قوي تر و استوارتر از قبل به وظيفه خود عمل نمود.
ملت شريف و مومن ايران اسلامي هم خوب مي داند كه حفظ كيان، آرمان، شرف و خاك ميهن اسلامي شان در گروي فداكاري ها و جانبازي هاي ارتش قهرمان، مومن، سربلند و با شرف به همراهي و همدلي پاسداران و بسيجيان جان بر كف و خداشناس كشورشان است.
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
3
عباسی دوسخنرانی همه شرکت کنندگان شاهد هستند ، در دانشگاه شهید بهشتی.
دریکی به اساتید روانپزشکی توهین ،فحاشی کرد .
دریکی به علوم آزمایشگاهی توهین ،فحاشی کرد.
درمجموع ابتدا ارزیابی میکند ، می شود
فحاشی کرد ، بعد توسط گروهش زمینه
سخنرانی مهیا می گردد.
بعداز صدها سخنرانی توهین آمیز ،
،میرسد به ارتش
ارتش شوخی بردار نیست ، توان دفاعی
کشور است.
دوسال سربازی اجباری منطقه محروم مرزی و روزی ده ساعت سخنرانی هایش را ازآخر به اول بنویسد با استدالا ل حقوقی
جریمه عبرت آیندگان گردد.
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
4
این فرد به وراجی معروفه!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
ای بدبخت ..........
ارتشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
با برائت از بیسوادان دکلی جاده خراب کن
جمشيد كيومرثي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
2
بسمه تعالي
سلام وسلام و عرض ادب بي انتها به تمامي مدافعان ايران به تمام معنا مخصوصا
ارتش استوار ايران زمين كه دور از هرگونه حاشيه در خدمت مردم و نظام جمهوري اسلامي است و من عليرغم احترام به تمامي قشرهاي دفاعي ايران زمين دست پاك و مدافع گر تك تك ارتشيان را ميبوسم و اما شما اي فرزند شرف ايراني .انكه كوه را كوچك شمرد خودش.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
ارتش فدای ملت، ملت فدای ارتش.
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
7
آخه آقای حسن عباسی لیسانس فلسفه داره چطور شده استراتژیست ؟ من که نمی تونم درکش کنم . کسی که مدرک دکترا داره خودش را دکتر خطاب نمیکنه اما این آقا لیسانس فلسفه داره و عنوان دکتر را یدک میکشه . مگه میشه مگه داریم !؟
جم جم
|
Saudi Arabia
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
1
این یارو ارزش اینکه بهش جواب بدیم هم نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
1
با سلام و تشکر از دوستانی که به دفاع از ارتش ج ا مطالبی مطرح نموده اند باید بگویم زمانی که بی توجهی و بی مهری ها پیکره مظلوم ارتش را رنجور و اقتدار و ابهت نظامیان با مشاغل دون شان تحت شعاع قرار می گیرد فردی چون عباسی نامی هم به خود اجازه خواهد داد که از این اراجیف بیان کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
1
اين آقا نفوذي است
فرزند یک ارتشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
1
آقلی عباسی حق دارد چون در 84 ماهی که پدر من در مناظق عملیاتی جنوب وغرب کشور مشغول خدمت بود وبه گفته خودش در زمانهای بی کاری مشغول جمع آوری پوکه های گلوله های توپ وبارزدن آنها وفرستادن به پشت جبهه تاکه دوباره ذوب شود وبازیافت گرددچون کشور در حال جنگ است ونیاز به پول دارد اینها خواب بودند وگرنه که به فکر جمع کردن مال بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
1
1
خاک بر سر یکی مثل حسن عباسی که واقعا خودشو به نفهمیدن زده واقعا اگر جان بر کفی ارتشیان نبود الان ناموس جنابعالی در دست داعش بود شما چه کار مثبتی برای این مملکت کردی
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
این عباسی تاحالا خیلی حرف های این طوری زده دقت نکرده بودن ما در مقطع کنونی فقط ارتش وسپاه راداریم که باهم متحد ویکی هستند این قطعا منظوری داشته چون بحث دو بازوی قدرتمند کشور است که اگر خدای ناکرده کوچکترین نفاقی پیش اید دیگر کشوری وجود ندارد بااین حرفی که زده یعنی همه ی زحمات روی دوش سپاه است وارتش می خورد ومی خوابد کوربود که زمان انقلاب فقط ارتش بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
برادران ارتشی تبلیغات ارتش در رسانه ها صفر است در صورتی که بالا ترین نظامی شهید شده ارتشی است اما بهترین امتیاز ارتش اینست که در قلب مردم جای دارد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین