کد خبر: ۳۸۵۱۵۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
از دوربین شبکه یک

رئیس‌جمهور با مردم سخن می‌گوید+جزئیات

دکتر حسن روحانی، ربیس‌جمهور کشورمان مهمترین مسائل کشور را شامگاه سه‌شنبه (12 مرداد ماه) در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم در میان می‌گذارد.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور رئیس‌جمهور با مردم سخن می‌گوید+جزئیاتکشورمان شامگاه سه شنبه (دوازدهم مرداد ماه) در گفت‌وگوی زنده از طریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در باره مهمترین مسایل کشور و منطقه با مردم سخن خواهد گفت.

وی افزود: رییس‌جمهور در این برنامه تلویزیونی که پس از خبر 21 از شبکه اول سیما، شبکه خبر و رادیو به طور زنده پخش خواهد شد؛ مهمترین مسایل روز کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، منطقه‌ای و بین‌المللی را تشریح می‌کند.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، پرویز اسماعیلی تصریح کرد: روخانی همچنین ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد دولت، مهمترین برنامه‌های مربوط به حوزه‌های روابط خارجی، منطقه‌ای و سایر مسایل اقتصادی و اجتماعی را با مردم در میان می‌گذارد و به سوالات مطرح روز پاسخ خواهد داد.

پیش از این قرار بود گفت‌وگوی زنده تلویزیونی ربیس‌جمهوری یک شنبه بعد از اخبار ساعت 21 پخش شود اما زمان آن تغییر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
0
7
خواهشاً این گفتگو بدون حضور خبرنگاران صدا و سیما انجام شود. چه دلیلی دارد رئیس جمهور نتواند مستقیم و با دوربین با مردم سخن بگوید؟ در طول این سه سال در هر گفتگوی تلویزیونی، خبرنگاران صدا و سیما جلوی رئیس جمهور نشسته اند و بحث را به سمتی که خودشان صلاح ببینند هدایت می کنند. لطفا تیم رسانه ای رئیس جمهور به این موضوع توجه کند. ضمناً بهتر است هر هفته در یک ساعت مشخص، رئیس جمهور محترم از طریق رادیوی سراسری پیام رادیوئی و یا با اینترنت پیام تصویری در موضوعات مهم هفته ای که گذشت، برای مردم بفرستند تا ارتباط رسانه ای بهتری با مردم برقرار نمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
6
0
دوباره شعار انتخاباتی.
با شعار که حل نمیشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
با دلواپس حل نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
2
0
فقط حرف
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین