کد خبر: ۳۸۵۲۵۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

خواننده پاپ و مشهور سرطان حنجره گرفت+عکس

فریدون آسرایی بعد از یک جراحی باید بین دو تا شش ماه دوران نقاهت را بگذراند.
آفتاب‌‌نیوز :
فریدون آسرایی هفته پیش زیر تیغ جراحی رفت و حنجره خود را به دست پزشکان سپرد. 

او درباره مشکل خود گفت: مدت طولانی بود که در حنجره‌ام احساس درد می‌کردم. این مشکل تا حدی پیش رفت که صدایم به ‌زور خارج می‌شد. به پزشکان زیادی مراجعه کردم، اما هیچ‌کدام تشخیص درستی ندادند.

وی افزود: در نهایت یک پزشک حاذق ضمن معالجه از من درباره علت این درد پرسید و من در جواب گفتم در طول یک ماه بیش از 40 اجرا رفتم. متاسفانه دکتر به من گفت که وضعیت خطرناکی دارم و مشکوک به ابتلا به سرطان حنجره هستم و باید بیش از پیش مراقبت به عمل آورم.

خواننده پاپ و مشهور سرطان حنجره گرفت+عکس

او ادامه داد بالاخره با کمک دوستان به دکتر امینی در بیمارستان عرفان معرفی شدم و وی بعد از معاینه دستور جراحی و بیهوشی کامل را به خاطر وضع خطرناکی که داشتم، سریعاً اعلام کردند. او روی حنجره من امواج رادیویی با نام مستعار آر‌اف اعمال کرد و بعد از این عمل به مدت یک روز بستری بودم.

آسرایی همچنین گفت: دوران نقاهت من بین دو تا شش ماه تعیین شد. خدا را شکر احساس بهتری نسبت به قبل دارم. اسم پزشک و جزئیات آن را از دو بابت اعلام کردم. اول اینکه تشکر ویژه داشته باشم و دوم اینکه افراد زیادی به مشکل من دچار هستند و با معرفی من به راحتی می‌توانند سلامتی کامل خود را بدون نگرانی به دست آورند. گرچه هزینه‌ای این عمل سرسام‌آور است، اما ارزش سلامتی بیشتر از هر چیز دیگری است.

او تأکید کرد: این مشکل از ابتدای ماه مبارک رمضان با من دست‌به‌گریبان بود و این اواخر صدای خودم را به‌زور می‌شنیدم. البته دکتر معالج برای اجرای صحنه‌ای من مانعی ایجاد نکرده و تا زمان کنسرت مجوز خواندن دارم.

این هنرمند در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برنامه‌های آتی خود اشاره کرد و گفت: 21 مردادماه در متل قو و 22 هم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به دیدار هوادارانم خواهم رفت. ضمن آنکه تک آهنگی روز 15 مردادماه به مناسبت سالروز تولدم از من منتشر خواهد شد.

خواننده قطعه "سلام" در پایان هم گفت: این قطعه با نام "بگو که عاشقی" با ترانه‌ای از روح ا... احمدی و موسیقی پیام شفاهی اوایل این هفته از سایت‌ها منتشر و پخش خواهد شد. بعد از این کار هم استراحت کرده و کارهایم را به بعد از ایام محرم و صفر موکول خواهم کرد.

منبع: هنرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
33
به امید سلامتی ایشان
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
8
خداوند به شما سلامتی عنایت فرماید در پناه حق باشید
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
7
2
****توجه . حتما بخوانید ******سلام من الان 15 ساله که آلمانم اینجا زندگی برای ایرانیا خیلی خیلی سخته به ماها کار نمیدن من مدرکم فوق لیسانس برق از دانشگاه علم و صنعت هست ولی اینجا تو یه گاوداری با هزار خواهش و تمنا به من کار دادن که باید از صبح ساعت 6 تا شب ساعت 10 زیر گاوها را تمیزکنم تازه صاحب کارم چون من یه خارجی هستم به من حقوق نمیده و در بهترین حالت روزی با 12 ساعت کار سخت و بدون استراحت فقط 8 تا 10 یورو روزانه بهم میدن در صورتی که همکاران من در ایران برای یه برنامه نویسی چند ساعته چند ملیون میگیرند ولی من در آلمان حتی بیمه هم ندارم چون مهاجرم با من رفتار بسیار بدی میکنند و مدام از طرف همه به من توهین میشود و خانمم چون یک ایرانیه بارها از طرف المانیا جلوی خودم در خیابان بهش توهین میکنند بطوری که افسردگی شدید گرفته و از خانه خارج نمیشه و من هم هزینه درمانش را ندارم و همه داراییم یه اپارتمان 40 متری اجاره ای در یک ساختمان متروک در اطراف شهر هامبورگ است که بشدت خلاف خیز است و حتی یکبار در نبود من به خانمم از طرف سایر پناهجویان تجاوز شد البته خانم بنده در ایران وکیل بودند ولی اینجا مدرکشان قابل قبول نیست و بناچار کاری ندارند خلاصه من همه دارو ندارم که در سال 1380بالغ بر22 میلیون تومان بود را برای دریافت پناهندگی و یک زندگی رویایی برای خود و خانواده خرج کردم و در نهایت با یک سراب مواجه شدم که هیچ چیز جز بدبختی و اوارگی برای خود و همسرم نداشت و اگر در ایران میماندم الان بسیار زندگی خوبی داشتم ولی زندگی خود را قمار کردم و باختم ودر نهایت از همه دوستان میخواهم که خود رامثل من بدبخت نکنید وبه المان نیایند(اکبر فولاد وند 2016/هامبورگ )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
اگه واقعن شرایطت اینهمه بده چرا 15 ساله اونجا رو داری تحمل میکنی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
4
خداوندسلامتي عاجل وطول عمرباعزت به ايشان عطا فرمايد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
سلام
ببین عزیز شما عرضه نداشتی وگرنه الان تو المان شهروند درجه یک میبودی. سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
برای سلامتی ایشان و تمامی بیماران به طور عاجل دعا کنید لطفا...........................
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین