کد خبر: ۳۸۵۴۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف کلید خورد

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی از قرار تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف کشور به منظور شفافیت در پاره‌ای از موضوعات خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم شفافیت و توازن در توزیع اعتبارات برای امامزادگان کشور،  اظهار کرد: این تحقیق و تفحص در راستای شفافیت در حوزه‌های مختلف توزیع اعتبارات و توجه به برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان است که ضرورت دارد صورت گیرد.

او با اشاره به برخی بلاتکلیفی‌ها در تعدادی از شهرستان‌های استان مازندران گفت: عدم توازن و شفافیت در توزیع مناسب اعتبارات و نداشتن برنامه‌های فرهنگی برای امامزادگان کشور و به‌ویژه در برخی نقاط استان مازندران سبب شده است که به نوعی بلاتکلیفی به وجود بیاید که باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان اوقاف باید در بحث اراضی تحت عنوان زمین‌های اوقافی که از قبل مردم در آن بنای مسکونی احداث کردند و اکنون اوقاف بر روی آنها دست گذاشته است تکلیف را مشخص کند تا بیش از این مردم دچار سرگردانی و بلاتکلیفی نشوند و از این وضعیت خارج شوند.

او تصریح کرد: سازمان اوقاف باید در حوزه های مطرح شده پاسخگوی افکار و خواسته‌های به حق مردم و نیز موضوعات مرتبط با امامزاده‌ها باشد.

احمدی لاشکی در پایان گفت: با جدیت پیگیری‌های لازم برای اجرای طرح تحقیق و تفحص انجام خواهد شد تا مشکلات در این حوزه مرتفع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حیدر
|
United States of America
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
بایید تحقیق و تفحص کنید تا ببینید اینجا چه خبره؟دست هر چی فساد نجومی و فیش نجومی است را از پشت بسته.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
خوب کلید خورده هنوز تا باز بشه هنوز مونده
البته اگه بذارن که دقیقا بعید میدونم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین