کد خبر: ۳۸۵۶۴۳
تعداد نظرات: ۱۰۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به فرمانده کل ارتش انجام شد

حضور حسن عباسی در دادسرای نظامی و عذرخواهی از ارتش/حرف‌هایم تقطیع شد؛ کار ضدانقلاب، لیبرال‌ها و عناصر فتنه سبز بود!

تقطیع یک قطعۀ یک دقیقه‌ای از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ کلبۀ کرامت از سوی جریان ضدانقلاب، اجرا و ابتدا در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی مربوط به عناصر سلطنت‌طلب باستان‌گرا نشر یافت و سپس در سایر صفحات ضدانقلابیون و همچنین فتنه‌گران بازنشر داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
حسن عباسی طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به فرمانده کل ارتش، نسبت به حواشی بوجود آمده پس از انتشار بخشی از اظهارات خود 
حسن عباسی از ارتش عذرخواهی کرد/ حضور در دادسرای نظامی
عذرخواهی کرد.

به گزارش آفتاب‌‎نیوز به نقل از ایلنا، حسن عباسی طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نسبت به حواشی بوجود آمده پس از انتشار بخشی از اظهارات خود توضیحاتی داد.

متن نامه عباسی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عطاءالله صالحی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با تقدیم احترام

مستحضرید که تقطیعی یک دقیقه‌ای از یک جلسه از سلسله جلسات دروس تخصصی دانش دکترینولوژی در دانشگاه تهران منتشر گردیده که شنیده‌ام موجب رنجش دوستان من در ارتش جمهوری اسلامی شده است.

مایل بودم در روزهای قبل مصدع اوقات شوم و مراتب عذرخواهی قلبی خود را به جای آورم تا جناب‌عالی به جامعه ارتش انقلابی اسلام تقدیم بفرمایید، اما در تماسی که با استاد ارجمندم امیر دریادار کوچکی داشتم، ترجیح بر این شد تا پس از رفتن من به دادسرای نظامی باشد که شائبه تأثیر بر دادگاه پیش نیاید؛ از این‌رو پس از حضور در دادسرای نظامی، امروز فرصتی حاصل شد که با تأخیر چند روزه، مراتب عذرخواهی خود را به جناب‌عالی به عنوان فرمانده برادران غیور ارتشی تقدیم نمایم.

اما برای شفافیت موضوع، چند نکته را به استحضار جناب‌عالی می‌رسانم:

۱ـ تقطیع مطالب علمی، فلسفی، روایی، و قرآنی در تاریخ همواره به عنوان یک اقدام رذیلانه مطرح بوده است؛ مانند آن‌که مشرکی، آیه قرآن را تقطیع می‌کرد که «لاتقربوا الصلوه» و نتیجه می‌گرفت که به نماز نزدیک نشوید؛ حال آن‌که این آیه قبل و بعد دارد و فهم و استنباط از آن، نیازمند در نظر داشتن همۀ آیه است.

۲ـ به تبع، تقطیع «یک دقیقه‌ای» از جلسه ۲۳۰ دوره طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴ در دانشگاه تهران، به تاریخ ۱۳۸۹/۰۴/۳ موسوم به کلبه کرامت نیز مصداق همان رفتار است. دورۀ طرح‌ریزی استراتژیک در افق ۱۴۱۴، مبتنی بر کلیات دانش دکترینولوژی است که در تنها کرسی نظریه‌پردازی مستمر علوم انسانی در سطح تهران است که از ۱۳۸۵ تاکنون در یک بازۀ زمانی ده ساله استمرار داشته و به توفیق الهی، اکنون به جلسۀ ۶۵۰ رسیده است.

الف‌ـ مباحث علوم اقتدارآفرین که در این سلسله جلسات مطرح شده‌اند، طیف وسیعی از موضوعات را در بر دارد که نه تنها شامل مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، و ژئوکالچر است، که حوزه‌های روان‌شناسی، کلام، ارتباطات، هنر، منطق، حقوق اساسی، تاریخ، امنیت، و علوم قرآنی را در بر می‌گیرد. اندیشه‌جویان این کلاس‌ها تاکنون ۲۸۴ پایان‌نامۀ دکتری و کارشناسی ارشد را در موضوعات مذکور دفاع کرده‌اند.

ب‌ـ تعدادی از افسران جوان ارتش نیز در جمع دانشجویان این دوره‌ها هستند که موفق به اخذ گواهی فارغ‌التحصیلی شده‌اند. هم‌چنین تعدادی از فرماندهان ارتش، سپاه، و نیروی انتظامی نیز به صورت غیرحضوری از این مباحث استفاده می‌کنند که امیر سرافراز ارتش اسلام سرتیپ پوردستان از آن جمله هستند که همواره در طول سالیان ـ از ۱۳۸۹ به این سو ـ پیگیر دریافت فیلم کلاس‌ها بوده و از طریق دفترشان، کتباً ما را مورد محبت و لطف خود قرار داده‌اند.

ج‌ـ در طول جلسات متعدد از ۶۵۰ جلسۀ برگزارشده در این دوره، به دفعات به ابعاد گوناگون نقش استراتژیک ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب قدرت ملی پرداخته شده است؛ برای نمونه در جلسۀ ۲۰۵ که در ۱۳۸۸/۱۲/۰۶ در دانشگاه تهران برگزار شد، با توجه به عملیاتی شدن پروژۀ ساخت ناو جماران، به طور مبسوط به موضوع ضرورت اجرایی شدن قابلیت استراتژیک نیروی دریایی ارتش در قالب نیروی دریایی راهبردی پرداخته شد. البته ـ و احتمالاً ـ مستحضرید که ایدۀ نیروی دریایی استراتژیک، در جلسات دکترین مشترک نیروی دریایی ارتش و سپاه در ۱۳۷۴ مطرح شد. آن جلسات که در دفتر فرماندهی وقت نیروی دریایی برگزار می‌گردید توسط خود آقای شمخانی مدیریت می‌شد، و برادرانی چون سردار فدوی، یا بزرگانی هم‌چون دریادار شهید رودکی و مرحوم تیمسار دانه‌کار در مباحث درگیر بودند. ماحصل آن مباحث را در سال ۱۳۷۵ در قالب ‹دکترین دست دراز› نگاشتم که نخستین متن استراتژیک نیروی دریایی شد و اکنون پس از بیست سال به‌مرور، اهداف پیدایش نیروی دریایی استراتژیک بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.

د‌ـ در سخن از دورۀ خدمت در نیروی دریایی، خالی از لطف نیست که از مأموریت‌های بازرسی مشترک در سطح نیروهای مسلح نیز یاد کنم که اوج هم‌دلی ارتش و سپاه بود؛ چه در بازرسی‌های عملیاتی که همراه با تیمسار یگانه‌فر به نمایندگی از ارتش و سپاه می‌رفتیم و از ایشان بسیار آموختم، و چه در بازرسی‌های اعزامی از ستاد کل نیروهای مسلح در بازۀ ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۵ تحت فرمان شهید صیاد شیرازی که در گروه عملیات زیر نظر تیمسار شاهین‌راد توفیق خدمت داشتم و در کنار تیمسار پیرایش که ارشد تفنگداران دریایی ارتش بود بازرسی از نیروهای تکاور و تفنگدار ارتش و سپاه را بر عهده داشتیم. در ماجرای تشویق جناب آقای حبیب سیاری  در جریان بازرسی سراسری سال ۷۵-۱۳۷۴، پس از بازدید از جزیرۀ ابوموسی، و ارزیابی از تیپ تفنگداران و تکاوران دریاییِ تحت امر ایشان، همان شب در ناو خارک در جلسۀ نهایی بازرسی، با توجه به حسن فعالیت ناخدا سیاری، به اتفاق تیمسار پیرایش، درخواست تشویقی در سطح ارتقاء وی را با ارزیابی کیفی مثبت از مدیریت ایشان تقدیم کردیم که مورد تأیید شهید صیاد واقع شد.

۳ ـ تقطیع یک قطعۀ یک دقیقه‌ای از جلسۀ ۲۳۰ دورۀ کلبۀ کرامت از سوی جریان ضدانقلاب، اجرا و ابتدا در یکی از صفحات شبکه‌های اجتماعی مربوط به عناصر سلطنت‌طلب باستان‌گرا نشر یافت و سپس در سایر صفحات ضدانقلابیون  و همچنین فتنه‌گران بازنشر داشت.

۴‌ ـ در مجموع ۹۱% از این فضاسازی، در شبکه‌های اجتماعی از سوی ضدانقلاب خارج‌نشین و لیبرال‌های وطنی و عناصر فتنۀ سبز، و ۹% آن از سوی رسانه‌های رسمی انعکاس داشته است. عصر امروز ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ مقرر است که در جلسه‌ای در سازمان حفاظت اطلاعات، مستندات این فضاسازی ضدانقلابیون و لیبرال‌ها در فضای سایبر تحویل شود که حاوی نکات حیرت‌انگیزی از ترفندهای فتنه‌گران است؛ البته مجلد مستندات به محضر جناب‌عالی تقدیم خواهد شد.

۵ ـ نکتۀ مهم این است که تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب از این فضاسازی عمدتاً برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور بوده است.

از این رو، جناب‌عالی و جامعۀ معظم ارتش جمهوری اسلامی، مطمئن باشید که پاسخ ما در حوزۀ جنگ نرم و جهاد کبیر، علیه پاشنه‌های آشیل لیبرال‌های فتنه‌گر، سهمگین‌تر از پیش خواهد بود، چراکه فرمود «و قاتلواهم حتی لاتکون فتنه» ان‌شاءالله.

حسن عباسی

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
5
107
"دروس تخصصی دانش دکترینولوژی "هاهاهاهاهاهاها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
دکترینولوژی گرایش "ترمال" اولوژی از دانشگاه ایرانیان به مدیریت هاله نورانی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
متاسفانه افکار متعفن اجازه پوزش نمیدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
خدایی کجای این عذرخواهی بود بجز توجیه سخنان تفرقه انگیزش و نیز اتهام پراکنی و خائن و توطئه گر و وطن فروش خواندن عده ای از هموطنان و از خود قهرمان ساختن کذایی؟ سنگ پای قزوین اعلام برائت میکنه ازین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
خوبه دکترای توجیه و ماسمالی . و دکترای پروویی و دکترای چشم سفیدی و نیز دکترای نظریه همه بدن فقط خودم خوبم ود کترای کشف نفوذی و خائن و سبز فتنه و بنفش خائن!!. همگی به این بدن کمی آروم بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
معمولا آسان ترین روش برای در رفتن از زیر مساله ای فرافکنی. و اتهام زنی و نیز تخریب عده ای و وتوصل به دشمن فرضی (فتنه سبز و بنفش!) است که حسن عباسی براحتی ازین ابزارهای دم دستی برای تبرئه خودش استفاده میکنه. چون این روش برای امثالش خوب جواب داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
خدایا اینا دیگه کین!؟؟؟ عذر بدتر از گناه آورده!
تو که میدونی فتنته سبز و فتنه بنفش و خائنین و وطن فروشها و آمریکا و اسراییل و شرق و غرب و همه دنیا و همه عالم و کهکشان راه شیری و ... و 95 درصد ایران با تو دشمنن چرا حرفی میزنی که ازش سو استفاده کنن!!! برادر من!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
اینکه تقصیر ضد انقلاب ها و لیبرال ها و فتنه سبز بود رو من نمیدونم ولی اسراییل رو از قلم انداختی . قریب به یقین اون هم نقش داشته که شما دیگه اونو حذف به قرینه معنوی حذف کردی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
کجای صحبت ها تو تقطیع شده ما نفهمیدیم ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
دانش دکترینولوژی کجاش خنده داشت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
66
خوب بلده چطور توجيه کنه.چند روز گفته هيچ....نمي تونن بخورن بعد ديده وضع داره بد ميشه اومده براي ماسمالي کردن.افو بر شمايان اي پايداري چي هاي کاسب نفوذي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
42
چقدر جالب است که جناب آقای عباسی اصلا به این موضوع نپرداخته است که لتالاخره چرا این حرفها را زده است و بازهم برای اثبات خود و پوشش خطای انکار ناپذی مطالبی که گفته است باز هم به تئوری پردازی و علم اندیشه خود پرداخته است و چنان خدمات آموزشی خود را بیان کرده که گویا ایشان یگانه فیلسوف دهر است و در همه امور نظامی، سیاسی، دینی، اجتماعی، اقتصادی، فلسفه و کلام، فقه و اصول از چنان مهارتی برخوردار است که برنامه های استراتژیک همه این موضوعات در صدها جلسه تدریس و شخصیتهای بزرگ علمی را تحویل جامعه علمی این مرز و بوم کرده است.
نکته دیگر اینکه ایشان باید بپذیرد که در گفته های یا اینکه اشتباه کرده است یا نه که اگر بپذیرد اشتباه کرده است که اشتباه کرده همان عذرخواهی اول کفایت می کرد و نیاز به همه توجیهات بعدی نداشت و اگر هم میخواهد آن را تبا فلسفه بافی ها و به هم پیچیدن رطب و یابسهای سنار یک غاز توجیح کند پس عیان است که خطای خود را قبول ندارد و بگونه ای نامه نگاشته که ظاهری عذرخواهانه و باطنی حق بجانب بگیرد و اشتباه خود را نپذیرد وخیلی از مطالب دیگر که در این اندک نمی گنجد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
38
یکی نیست این ... که بهش رو داد رو ادب کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
34
کجاشو دیدی ! دانش ... هم درس میده.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
43
اگر تقطیع شده عذر خواهی ندارد نیاز به اثبات دارد و عذر خواهی زمانی است که فعلی اتفاق افتاده و برگشت پذیر نیست . پس نتیجه میگیریم به دلیل آن فعل انجام شده که یقیین دارید اتفاق هم افتاده و نان شما را آجر میکند این عذر خواهی را کردید که نانتان آجر نشه و به این میگویند دکترینولوژی به نرخ روز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
4
61
اون آمار دقیقش منو کشته! 91%
باز خوبه قبول دارن عناصر جنبش سبز درصد زیادی از جامعه هستن
پاسخ ها
یه نفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
از کجای این جملات (در مجموع ۹۱% از این فضاسازی، در شبکه‌های اجتماعی از سوی ضدانقلاب خارج‌نشین و لیبرال‌های وطنی و عناصر فتنۀ سبز، و ۹% آن از سوی رسانه‌های رسمی انعکاس داشته است) نتیجه گیری میشه که عناصر جنبش سبز درصد زیادی از جامعه هستن؟!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
5
47
تو رشته های دفترچه سازمان سنجش ما دکترینولوژی نداریم این رشته از کجا آمده
کوکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
34
با سلام خدمت آقای دکتر عزیز!!!!
شما هم مانند رئیس دکترتان (محمود خان/جان) خنده دار جواب داده اید
بهتر بود فقط همان چند خط اول را مرقوم می نمودید چرا که با توضیحاتتان کلا آبروی نداشته خود را بردید.
این همه الفاظ گنده گنده فقط زمانی که خودتان در راس کارید بدرد می خورد، اجازه دهید افراد دیگر هم بتوانند جواب شما را بدهند بعد معلوم میشود که این همه جلسه و پایان نامه فقط بدرد خودتان می خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
5
38
اگه کار فتنه گراست چرا تو عذرخواهی میکنی
از حقت دفا کن جونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
4
38
مذاکرات شهریور ۱۳۶۵ پاریس !! خدایا این بشر اخر خنده هست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
25
خوب شد یه چند نفر هستند که ما اشتباهاتمونو گردنشون بندازیم!
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
37
نتیجه زیاد حرف زدن و هی پشت هر تریبونی ابراز فضل کردن میشه این دکتر جان ! تو هر کاری دخالت نکن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
36
خدا هر چه زودتر ایشون رو شفا بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
36
ایشون شدیدا توهم دارند و باید به روانشناس مراجعه کنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
24
ای کاش توضیح می داد قبل و بعد از این اهانت آشکار چه گفته است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
21
ای کاش توضیح می داد قبل و بعد از این اهانت آشکار چه گفته است.
پاسخ های ایشان نیز دوباره توهین به ارتش است چون به طور ضمنی مسولین ارتش را به کم دقتی و بی خبری از فضای رسانه ای متهم کرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
30
قطعا این بشر تبرئه خواهد شد از اتهامات خوب بلده چطور نون به نرخ روز بخوره
همت مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
15
مثل همیشه بازی با کلمات.نه تنها شامل مباحث سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، فلسفی، جامعه‌شناسی، ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک، و ژئوکالچر است، که حوزه‌های روان‌شناسی، کلام، ارتباطات، هنر، منطق، حقوق اساسی، تاریخ، و.. خیلی خود را دانا ودیگران را نادان فرض میکند.ولی مردم در عصرارتباطات زندگی میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
7
3
چرا نمیتوانم به نظرات مثبت یا منفی بدهم ، ایراد از سایت است یا مرورگر من؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
شما میبایست نرم افزار فلش پلیر به روز نصب کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
29
حتی حاضربه یه عذرخواهی کوچک ازکل ارتش نشد چه قدرتی پشت سرشه ماشالا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
21
از دکترینو بیشتر برامون بگو
Triumph
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
24
4
برخی دوستان از رابطه دکتر یا احمدی نژاد سخن آوردند...
لطفا برید سخنرانی های دکتر رو در نقد جدی به آقای احمدی نژاد بشنوید...
در ثانی آقای حسن عباسی چه ربطی به احمدی نژاد داره... شاید برخی کارهاشو قبول داشته باشه اما ربطی به دولت(حرب احمدی نژاد) و حزب اصولگرایی و حزب اصلاح طلبی ندارن ایشون...

به جای این همه هیاهو ی کم فکر کنید که چرا بعد از این همه سال این سخنرانی بریده شده توی رسانه ها مطرح شده... ی کم فکر کنید خواهشا...
یکی دیگه گفته چون ۹۱ درصد اومده یعنی ما ۹۱ درصد مخالف داریم... پسر جان از صد درصد خبرگزاری های منعکس کننده سخن بریده شده ی دکتر عباسی ۹۱ درصد مربوط به جریان عربی بوده... ۹ درصد هم خبرگزاری های رسمی نظام عنوان کردند...
ی کم بیشتر مطالعه کنید :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
15
بنده خدا حرف زیاد میزنه بعضا اشتباه هم میکنه دست خودش نیست
باید این بنده خدا ها رو درک کرد
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
15
تو در هانهات راحت خوابیده اید خبر از مزط نداری حرف مفت هم می زنی حرف نزنی کسی نمی گوید تو لالی
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
فرزندان ایران در ارتش هستند ....
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
چطور روش شده کارهاش را توجیه کنه....!!!!!
تازه حرف هایی که زده را گردن جنبش سبر انداخته!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
13
این مرد هم برای خو.دش دکون دستگاه درست کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
12
همین که به عذرخواهی خوردن افتاده خوبه.
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
15
آقا این فرد رسماً ... همه چی دان را دارد،وبدون آنکه یک روز تحصیل آکادمیک داشته باشد عنوان دکتر را یدک میکشد ودوتا کتاب خوانده هی این کتابها را درسخنرانیهاش دوره میکنه وبه خورد مردم میدهد وفقط یاد گرفته با الفاظ بازی کند،جای ایشان در دارالمجانین است نه دریک جامعه سالم،اگر این کار ،کار فتنه گر ولیبرال وووبوده پس برای چی عذرخواهی میکنی برو ثابت کن که این کار عوامل فتنه گر بوده ،بابا مردم را ... فرض کردید یا خودتون را به خریت زدید؟چرا دست از این محملات بر نمیدارید
امرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
14
تخریب ارتش توسط حسن عباسی تئوریسین افراطیها، ریشه در افکار منافقین دارد سازمان منافقین در اوایل انقلاب می گفتند ارتش باید منحل شود که حضرت امام قاطعانه و محکم در مقابل آنها ایستاد و این توطئه را خنثی فرمودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
14
4
واقعا ادبتون منو کشته. عذر خواهی کنن فحش میدید عذر خواهی نکنن فحش میدید حرف بزنن فحش میدید حرف نزنن فحش میدید.
پاسخ ها
حسن
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
عزیز من ناراحت نشو. فکر کنم این شعر از شیخ بهایی است که می‌گوید: حال متکلم از کلامش پیداست از کوزه همان برون تراود که در اوست
حسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
خدایا ....
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
17
این لفاظی ها نمی تونه لطمات روحی و مالی این چند دهه اخیر رو که امثال شماها به ارتشیان غیور و از آنان بیشتر به خانواده های صبورشان وارد آورده اید جبران کنه!!
آفتاب جان صدای من رو بعنوان یک فرزند خانواده ای پاکدست و برخاسته از بطن ارتش سرافراز و ملی ایران که بیش از نیمی از عمر خود رو در منازل سازمانی و پادگانهای ارتش آنهم در بد آب و هواترین نقاط ایران سپری کرده بگوش سایرین برسان!
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
6
دکتر من رو یاد واژه هم آهنگش میندازه که با "واژ" شروع میشه شما چطور؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
13
اي عباسي ..... زيادي .... حالا تهمت هم ميزني نادان !
خاك بر سر اوني كه به تو مدرك قلابي داده پروفسور !
با شير مردان ارتشي ! ملت هميشه پشت ارتش بوده و هست. ارتش مزدور نداره كه حي براي يك جناح و به خاطر پول هورا بكشه ! اونهايي كه ازشون دفاع كردي و مدافع نام بردي كاسب كارند بخصوص
كاسبان تحريم هستند !
علي
|
Spain
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
خدايا به فريادمان برس ... چرا در كشور من همچين دايناسوري زندگي مي كند ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
10
من تمام جملات ایشون رو خوندم فقط می سوال برام پیش اومد که آیا سردار پوردستان و سرگرد فروزش و عزیزان دیگر مثل خبرنگار اخوان با این همه اعتبار و شخصیت مهم سیاسی و نظامی کشور قبل از اینکه موضع نشان بدن و واکنش نشان بدن نرفتن کل فیلم و صحبتهای قبل و بعد ایشان رو ببینن بعد ایشون تذکر بدن که صحبتهای من قطع شده و قبل و بعدش رو پخش نکردن؟مسلما رفتن و دیدن ایشان چه جوری ارتش غیور کشورمونو به مضحکه گرفته و توهین کرده.این شخص همان کسی هست که چند سال پیش توهین به یکی از شخصیت های اصلی نظام کرد و زندانی شد پس اینها تکرار رفتارهای ناپسند شخصیتی ایشان است.
علي
|
Spain
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
8
خدايا به فريادمان برس ... چرا در كشور من همچين .... زندگي مي كند ؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
ارتش عزیز بی خیالشو این آقادرآسمان هابسر می بردباواقعییت هادوراست...!!!!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
بابا توی این عمر ۶۰سالم به پررویی این عباسی پرت پلاگو ودلواپس های ایران خراب کن ندیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
6
دوپادشاه دريک اقليم نگنجند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
5
خائن به ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
برای اینکه سوئ استفاده ضد انقلاب از سخنان تقطیع شده ادامه نیابد پیشنهاد میشود نوار کامل سخنرانی منتشر گردد
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
11
2
چهارساعت سخنرانیه
یک جملش رو ارتش گرفته به خورد ملت میده
ارتش پپه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
9
خودت که طلایی نمی دونم پامنبری هات رو چی لقب بدم ! راستی اون آمارت" ! 91% و 9 % " اعشارش یادتون رفته ! حیفه دکترینالتون ترمال نشه !
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
7
پیشنهائ میکنم به یک روانپریش مراجعه کن،
ماست مال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
5
ماست مالي كه ميگن يعني اين
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
4
یعنی ایشون انقدر سطح سخنان خودشون رو بالا می دونن که ...مقایسه اش می کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
5
تو خود بزرگترین فتنه ای

ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
3
واقعا متاسفم برا همچین کسی..البته به دلیل...
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
قضاوت ناحق .شمااصلاصحبتهایش رو گوش کردی ....من .بله گوش کرد م .ماایرانیهادوستار همباشیم .حسن ظن به یگدیگر.ایجادنفرت اصلاسزاوار فرهنگ ریشه دارایران نیست.ازهرکه ...
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
ما نفهمیدیم چی شد!!!!!!!!!
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
اقای عباسی توهم مثل اربابت حرف های نسنجیده می زنی انوقت باکمال بی شرمی ربطش می دهی به دیگران که سخنانت راتعریف کرده انداگرچنین نبودچراعذرخواهی کردی شما ها که خودرااصوالگرا البته نه ان افرادی که دارای دین واخلاق هستندمنطقتان بددهنی وفحاشی است چون چیزی برای گفتن ندارید
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
1
0
سری پیش یادداشت گذاشتم حذف کردید .چرا ترس دارید حرف های موافق و درعین حال معقول رو هم نشر دهید .نترسید بایکی دوتا مورد خلاف نظر شما مشکلی پیش نمیاد داداش جان
درود بر عباسی استاد بلا منازع استراتژی در منطقه . من که کشته مردشم.زند باد عباسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
به نظر من بیش از حد عباسی را مطرح میکنید. عظمت ارتش بالاتر از این است که با صحبت شخص رده پایینی چون این فرد که دچار توهم نیز میباشد ، کاهش یابد. به نظر من بهترین کار اهمیت ندادن به حرقهای این شخص است . شخصی که در کشور حتی نام وی را کسی تاکنون نشنیده است .
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
2
0
منتقد من نمی دونم وظیفش چیه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
بزرگ ترين دشمن دانايى، نادانى نيست بلكه توهم دانايى است. اين آقا هم به شدت در توهم دانايي غرق شده.
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
4
ایشون باید تبرئه شود . چون طبق قانون جنون به هر درجه که باشد رافع مسوولیت است . دلیل جنونش هم این است که در تمام علوم قدیمه و جدیده بای عنوانا کان اظهار نظر میکنه و نمی دونه که هر کدام از این علوم یک رشته تخصصی هستند و فقط یک نادان خیال میکنه که میتونه در تمام این علوم نظر دهد . در این عذرنامه بازهم به ارتشیان سرفراز توهین کرده که تعدادی از امراء ارتش در کلاس وی نشسته اند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
2
براي توجيه كار غلطش به عدهاي تهمت زده .اگه حرفاتو دستكاري و تقطيع كردن چرا معذرت خواهي كردي،ادم پر ادعاي بيسواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
2
واقعا این آدم بی حیا است. فیلمش رو پخش کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
2
نه تنها عذر خواهي نكرده بلكه خودرا طبلكار برادران ارتشي هم مي داند اين ادم بايد به يك روانكاو مراجعه كند
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
2
این عباسی ... میخواد سپاه و ارتش را وارد جنگ داخلی و کشمکش کنه تا آرامش کشور بهم بریزه. بر عباسی ....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
2
توبه گرگ مرگ است.
زیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
2
دکتریان چیه؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
2
جانم فدای ارتش - ایشون خودش فتنه است
دریادار دوم حمید ترکمنی سرابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
2
جناب عباسی؛ شما که چندی پیش هم در حالت خشم و در مقابل پاسخگویی به اعتراض یک مستمع سخنرانی تان مبنی بر اینکه شما حق اهانت به رئیس جمهور منتخب مردم را ندارید، فرمودید که «صد تا مثل .............، نمی توانید با لفاظی و استفاده از کلمات قلمبه، اصل خطای خود را با فرافکنی محو کنید. سوال صریح و روشن قاطبه مخاطبین شما این است که آیا این جمله نقل شده از شما که «اگر آب کشور را ببرد، ارتش صدایش هم درنمی آید و هیچ موضعی نمی گیرد» در کلیپ مورد بحث که صد البته مورد سواستفاده خیلی ها قرار گرفته و خواهد گرفت (که البته شما یکی از مسببینی هستید که این زمینه را فراهم آورده اید) درست است یا غلط؟ اگر باور شما بعد از چند سال، هنوز بر درست بودن آنست که عذر خواهی شما عذرخواهی یک استراتژیست بسیار مزور، تدلیس گر و دروغگوست. و اگر غلط است، به جای این همه لفاظی و اظهار فضل و بیان خاطرات تاریخی که خود آن ها هم جای بحث و تامل دارند، با شجاعت به آن اقرار و سپس بی حاشیه و صریح از این قشر مظلوم و جان برکف عذر خواهی کنید. در این صورت است که بنده و هم رزمان بزرگوار، غفور و عفوم این استراتژیست نادم را خواهند بخشید.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
خوردن ، نخوردن را برای همین موقع گذاشتند
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
4
باور کنید این بابا دیوانه است و مشکل روانی داره ... 91 درصدش منو بیچاره کرده !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
2
نکنه داره استارت میزنه برا ریاست جمهوری که خودش رو اینقدر مطرح میکنه!!!
علی
|
-
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
4
اقای عباسی چون می داند که خیلی از اقایان از او حمایت می کنند این حرفها می زند او سخنگوی افراطیون هست حرفش فتنه انگیز هست تا حالا چند نفر از بزرگان اصولگرایان سخن وی را محکوم کرده اند ؟؟/
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
3
فتنه توی سیکل عباسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
4
فتنه گر کسی است که اختلاف می اندازد.
چه کسانی از سال 88 اختلاف بین نیروهای انقلاب را کلید زدند؟
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
4
خودش نمی دونه که سرکارش گذاشتن و میخوان مثل احمدی نژاد از او استفاده ابزاری کنند!! فکر کرده که خیلی مهمه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
4
این دیگه چی میگه به هر اراجیفی که هرکی گفت نباید اهمیت داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
4
این جناب دکتر!!! در زمان شروع جنگ آمریکا بر علیه صدام در بخش ویژه خبری رسانه ملی !!!!!! ظاهر شد و بر اساس همین اطلاعات دکترینولوژی یکساعت با توضیحات مفصل و متکی بر سواد لایتنهایی خودش!!!!!! همه را متقاعد کرد که صدام اونقدر قشنگ برنامه ریزی کرده که آمریکا تا سه سال دیگه امکان ورود به بغداد را نداره !!!! سه روز بعد صدام فرار کرد و بغداد به دست آمریکایها افتاد.
خیییییییییییییییلی کارش دررررررررررررررسته !!!!!!
اونادیگه چقدر بیکارن که میشینن پای حرفهای این بابا !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
عالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
4
دنبال نفوذي نگرديد اينجاست
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
3
مدرک اش ببرندند ،زیر ذره بین ، مدرک کردانی اش یک طرف تز فحش بده از استدلال فرار کن یک طرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
4
نمیدونم اگر این واژه فتنه نبود شما از کدوم ......
سایه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
3
0
تاریخ این صحبتهای آقای عباسی یعنی جند سال پیش بوده ؟؟؟؟؟؟ یعنی گذاشتیم بچه های راهنمایی ودبیرستان اون روز که می گفتیم بچه اند وما بزرگیم بزرگ بشن بعد، آنها عمق صحبت را درک کنند وبه ما خبر بدهند؟؟؟؟ عجب !!!!! خواب بودیم یا مهم نبود و حالا مهم شده و شاید غرضی بوده!!!!! عجیبه چرا همون موقع فرمانده ارتش از آقای عباسی نخواست معذرت خواهی کنه؟؟؟ ارتش اونقدر مهم هست که همیشه از هر جا گزارش های اینجوری جمع کنه. به خصوص این که تمام سخنرانیها ضبط شده و قابل انکار و توجیه نیست .
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
5
یاد و خاطره همه شهدای مدافع این مرزو بوم چه ارتشی و چه سپاهی گرامی باد و لعنت خدا برکسی که بخواهد این نیروها را تضعیف و کوچک شمارد.
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
4
این حرف ها از دهن تو دراومده چه ربطی به فتنه ی سبز داره این عباسی بی سواد دروغگو است اون موقع ارتش باید بهش تودهنی می زد که گفت ماکمک به لبنان وفلسطین می کنیم چون چریک هاشون برامون می جنگن ما این همه نظامی از جان گذشته داریم وان ها برای کشور خودشون نمی جنگن بیان برای ما بجنگن وکلا تمام صحبتاش دل انسان بهر قشری را بدرد می اورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
5
0
دکتر عباسی خودش عاشقه ارتشه؛
الکی شلوغش کردید
مینا
|
-
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
4
ارتش مزدور یه جناح سیاسی نیست.دلیل محبوب بودنش در جامعه هم همین است.وظیفه ارتش خدمت به ایران و حفظ مرزهای ایران است.نه دعواهای سیاسی...ارتش هیاهو راه نمی اندازد.وظیفه اش را در کمال آرامش انجام می دهد.از مردم هم طلب کار نیستند،منتظر پاداش نیستند،به همین خاطر احتیاج به تبلیغ ندارند...حالا امثال این مثلا دکتر هر چه می خواهند بگویند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
1
5
اين آقا از اعضاي تيم ملي اختلاسه كه سر مربي شون احمدي نژاد بود. واقعاً خيلي رو دارن.
فريبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
4
آقايان مسئوليت زبان و عمل بد خود را به گردن حضور سبز مردم نيندازيد!
ناشناس
|
Australia
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
1
خوبه كه حرفهايش ثبت وضبط شده اگربه شكل مكتوب بود كاملا حاشا ميكرد وحالا اگر حاميان فتنه وليبرالها نبودند مقصر كي بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
دوست عزیز شما که سوادشو نداری اظهار نکن ضایع شی،
نوکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
سلام ، آفتابی ها ، متاسفم که هنوز هستید ،
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
ببخشید جدا از شوخی میگم من فکر میکنم ایشون یه چیزی میزنه!!!
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
ببخشید جدا از شوخی میگم من فکر میکنم ایشون یه چیزی میزنه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
شماها خیلی ساده این.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین