کد خبر: ۳۸۵۸۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

عذرخواهی برانکو از هواداران: داور گل سالم‌مان را قبول نکرد

سرمربی پرسپولیس از هواداران این تیم بابت توقف خانگی عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 برانکو ایوانکوویچ پس از توقف پرسپولیس برابر فولاد گفت: متاسفم که نتوانستیم در اولین بازی خانگی‌مان مقابل هواداران پرشور نتیجه دلخواه عذرخواهی برانکو از هواداران: داور گل سالم‌مان را قبول نکردرا کسب کنیم. برای هواداران پرتعدادمان که به ورزشگاه آمده بودند، متاسفم و باید از آن‌ها تشکر کنم که 95 دقیقه پرشور از ما حمایت کردند. از آن‌ها به خاطر اینکه نتوانستیم پیروز شویم عذرخواهی می‌کنم. اما هیچ دلیلی ندارد که بازیکنانم را مقصر بدانم چرا که آن‌ها تمام تلاش خود را در طول 90 دقیقه انجام دادند.

برانکو ادامه داد: ما در تمام 90 دقیقه بازی تلاش کردیم که بازی را ببریم. البته اطلاعاتی که از جاهای مختلف به ما رسید ثابت می‌کرد که توپ عالیشاه وارد دروازه فولاد شده بود ولی داور به اشتباه آن را مردود کرد. با این حال باز هم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما متاسفانه مانند فصل قبل آن‌ها را از دست دادیم.

به گزارش ایسنا،سرمربی سرخ‌پوشان در ادامه گفت: می‌دانیم که همه بازی‌هایمان همین قدر سخت است. مخصوصا اگر در تهران باشد. حریفان می‌آیند تا جایی که می‌توانند مقابل ما عقب بنشینند و فضا را ببندند تا در ضد حمله یا نیمه ضد حمله‌ها به گل برسند. این بار هم حریف ما تنها یک بار به سمت دروازه ما آمد که روی اشتباه خودمان به گل رسید.

برانکو ادامه داد: علی‌رغم  اینکه این بازی را نبردیم اما عملکرد تیم این خوش‌بینی را به ما می‌دهد که سایر بازی‌ها هم با این کیفیت بازی کنیم. اما در آن بازی‌ها دیگر دنبال نتایج بهتر خواهیم بود. می‌دانید که همیشه اول فصل بازی‌ها مشکل‌تر هستند. هنوز هیچ تیمی به 6 امتیاز نرسیده است. باز هم می‌خواهم از هواداران‌مان تشکر کنم و به بازیکنانم که با نظم و تمرکز جنگیدند، تبریک بگویم. ما با کار مضاعف به چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
1
0
برانکو جان لطفا بهانه نگیر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین