کد خبر: ۳۸۶۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
مدیرعامل :

تکذیب آتش‌سوزی پالایشگاه شازند

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند خبر آتش سوزی در این شرکت را تکذیب کرد و گفت: انعکاس این اخبار با هدف شایعه سازی در افکار عمومی است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی جمشیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حوالی ساعت 11 امروز بر اثر عبور قطار از کنار این شرکت بخشی از علف های هرز کنار ریل خط آهن آتش گرفت که این آتش سوزی بلافاصله از سوی نیروهای امدادی و آتش نشانی مستقر در مجموعه خاموش شد.

وی ادامه داد: آتش سوزی علف هایِ هرزِ کنار خط آهن فاصله زیادی با مخازن پالایشگاه شازند داشته و هم اینک هیچ اثری از آتش سوزی در منطقه دیده نمی شود. 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بیان کرد: برخی افراد با انعکاس اخبار بی اساس درصدد تخریب اذهان عمومی با هدف به چالش کشیدن موفقیت خدمتگزاران نظام و انقلاب در این مجموعه هستند.

برخی رسانه های مجازی ظهر امروز با اعلام خبری، آتش سوزی علف های هرز در کنار مخازن پالایشگاه شازند را منعکس کردند. 

شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تولید کننده بنزین یورو 4 و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است که به عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال 1372 با ظرفیت اسمی 150 هزار بشکه در روز راه اندازی شد. 

این شرکت نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرای آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد. 

ظرفیت این پالایشگاه پس از مدتی با تلاش نیروهای متعهد و متخصص به 171 هزار بشکه در روز رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین