کد خبر: ۳۸۶۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹

برانکو: همانطور که گفتم جایی برای رضاییان نداریم/ 60 درصد قیمتم را از پرسپولیس می‌گیرم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید رقیب فردای تیمش نسبت به فصل گذشته به خوبی تقویت شده و بهترین بازیکنان را به خدمت گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با گسترش فولاد اظهار کرد: باید از کمالوند به خاطر تیمی که در تبریز آماده کرده تمجید برانکو: همانطور که گفتم جایی برای رضاییان نداریم/ 60 درصد قیمتم را از پرسپولیس می‌گیرمکرد.  او به خوبی جای بازیکنان جداشده از این تیم را پر کرده است. بازیکنان خوبی مانند خسوس، حاتمی، خلعتبری و لوسیانو پریرا به این تیم پیوستند و بازیکنی مانند داریوش شجاعیان که برای تیم ملی ایران بازی می‌کند در این تیم به میدان می رود. آن‌ها امسال به خوبی تقویت شده‌اند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: سال گذشته ما سخت ترین و کلیدی‌ترین بازیمان را با گسترش فولاد در آزادی انجام دادیم. آن‌ها بهترین بازی ها را در فصل گذشته ارائه می دادند و در این فصل هم هر دو تیم به دنبال این هستند  که بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارند. گسترش فولاد تیم با ثباتی است و فردا شاهد نمایش خوب و دلپذیری از هر دو تیم خواهیم بود.

او گفت: خوشحالم در شهری حضور دارم که سرتاسر آن تداعی‌کننده خاطرات خوب برای من است و در دوران حضورم در تیم ملی و پرسپولیس این خاطرات را به وجود آورده‌ام. هر موقع به تبریز آمدم احساس خوبی داشتم و امسال هم بی صبرانه منتظر شروع لیگ بودم.

برانکو درباره گسترش فولاد گفت: آن‌ها در سه سال اخیر بسیار با ثبات بودند و به همین دلیل فوتبال زیبایی را هم ارائه کردند. یکی از دلایل عدم راهیابی گسترش فولاد به صدر جدول در فصل گذشته محرومیت محمد نصرتی بود که مانع از موفقیت کامل این تیم شد.

برانکو درباره نیمکت نشینی مهدی طارمی گفت: این روزها خیلی راجع به طارمی از من سوال می کنند. این بازیکنان خیلی حرفه ای است و در برهه ای از زمان تفکر دیگری داشت. نباید او را به خاطر اینکه می خواست به اروپا برود مورد غضب قرار دهیم. طارمی به دنبال آینده موفقی است و دوست دارد بهترین تصمیم را بگیرد. او دو ماه دور از تمرینات بود و اینکه فردا بازی می‌کند یا نه در ترکیب قبل از بازی مشخص می شود.  

به گزارش ایسنا،وی همچنین در رابطه با وضعیت رامین رضاییان نیز اظهار کرد: کادر بازیکنان ما کامل است و همچنین از تمامی آنان راضی هستم و جایی برای رضاییان نداریم. قبلا هم در خصوص وضعیت این بازیکنان توضیح دادم.

سرمربی پرسپولیس درباره جایگاه پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: یک و نیم سال قبل به ایران آمدم. آن زمان فصل دراماتیکی بود که سپاهان قهرمان شد. پارسال نیز با تنها دو گل اختلاف با استقلال خوزستان دوم شدیم. همچنین سال گذشته تیم‌های قدری همچون استقلال، تراکتور، سپاهان، استقلال خوزستان، ذوب آهن در لیگ بودند و معتقدم امسال نیز تیم‌های خوبی وجود دارد و قطعا نمی‌توان نتایج را پیش‌بینی کرد.

برانکو ادامه داد: علی رغم اینکه بازیکنان با کیفیت‌تری در لیگ‌های قطر و امارات بازی می کنند اما کیفیت لیگ ایران به مراتب بالاتر از آن‌هاست.

وی در رابطه با تعطیلات لیگ برتر قبل از پایان هفته چهارم نیز گفت: همه ما می خواهیم تیم ملی موفق شود اما آیا اینکه تعطیلی لیگ تصمیم درستی بود یا نه باید از سرمربی تیم ملی پرسید. اما این موضوع مشهود است که بازیکنان برای فرصت طولانی بازی رسمی انجام نخواهند  داد و این اتفاق خوبی نیست.  

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که یک امتیاز بازی فردا برای شما رضایت بخش است عنوان کرد: پرسپولیس بزرگترین تیم آسیاست و 40 میلیون هوادار دارد. مسئولیت ما در قبال این هواداران همیشه برد ، برد، برد بوده است و طبیعی است که همیشه برد به دست نیاید اما دیدگاه ما کسب امتیازات بیشتر و جذب حداکثری هواداران است.

وی افزود: هواداران با شوق و اشتیاق زیادی به ورزشگاه می آیند و می دانند که بازیکنان تیم برای موفقیت از جان مایه می گذارند و به همین دلیل است که در روزهایی که نمی توان نتیجه موردنظر را کسب کنیم باز هم  هواداران ما را تشویق می کنند.

برانکو در رابطه با تغییر پست محمد انصاری اظهار کرد: علی رغم تغییر پست انصاری و استفاده از این بازیکن در دفاع میانی، باز هم انصاری بهترین بازیکن ما است. امسال در خط دفاعی بازیکنان زیادی اضافه شده‌اند و تنها انصاری را از فصل گذشته در اختیار داریم. با این حال در دو بازی گذشته تنها یک موقعیت گلزنی به حریفان‌مان داده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال  که پرسپولیس سال گذشته نمی خواست در بنیان دیزل بازی کند اما امسال چگونه این وضعیت را قبول کرده که در بنیان دیزل بازی کند گفت: سال گذشته در خصوص بازی در بنیان دیزل هیچ گله‌ای نداشتیم و این مسولان امنیتی بودند که ورزشگاه یادگار امام را برای بازی ما با گسترش فولاد انتخاب کردند.

وی درباره اینکه گران‌ترین سرمربی لیگ برتر است بیان کرد: مگر من از شما راجع به حقوق‌تان سوال می کنم. شاید خود شما گران‌ترین خبرنگار هستید. مساله حقوق شخصی است و نباید کسی در آن دخالت کند. دستمزد کنونی‌ام در پرسپولیس با دستمزد 15 سال گذشته ام فرقی نکرده است در حالی که در طول این سال‌ها سوابق درخشانی کسب کرده‌ام و حتی سال گذشته تیم را در آستانه قهرمانی قرار دادم.

برانکو ادامه داد: همه مربیانی که در طول این ده سال در پرسپولیس کار کرده‌اند پول بیشتری نسبت به من گرفته‌اند. من 60 درصد قیمت واقعی‌ام را از پرسپولیس می گیرم. در اروپا نیز میزان قرارداد مربی و یا بازیکن با باشگاه جزو اسرار کاری است و بدون اجازه مربی کسی حق اعلام آن را ندارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین