کد خبر: ۳۸۷۳۰۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
مروری بر زندگی جزايری به بهانه انتشار خبر بازداشت دوباره‌اش

جزئیات بازداشت‌ شهرام جزايری در مشهد/جزایری کیست و اتهاماتش چیست؟

شهرام جزايري بار ديگر بازداشت شد و اين‌بار در مشهد. خبر بازداشت جزايري ديروز منتشر شد:«شهرام جزايري كه روز شنبه با هدف سخنراني درباره شركت پديده به مشهد سفر كرده بود، با صدور دستور قضائی بازداشت شد.
آفتاب‌‌نیوز :
قبل از آنكه مديرعامل سابق پديده با عناوين اتهامي مطرح شده دستگير شود شايعاتي در فضاهاي مجازي عنوان شد كه نشان مي‌داد قرار است شهرام جزايري مجموعه پديده را راه‌اندازي كند. پس از آنكه مديرعامل سابق پديده با تفهيم اتهام كلاهبرداري از طريق فروش غيرقانوني اوراق موسوم به سهام از سوي «قاضي حيدري» بازداشت و روانه زندان شد، برنامه تبليغي به راه افتاد كه قرار است شهرام جزايري در همايشي تحت عنوان «بررسي چالش‌هاي پيش روي شركت پديده در ورود به فرابورس و تامين نقدينگي» سخنراني كند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، در همين حال صبح روز شنبه و همزمان با آغاز اين همايش، شهرام جزايري به اتهام تباني براي اقدام عليه امنيت عمومي از طريق اخلال در نظم و سلب آسايش عمومي و با صدور دستور قضائی بازداشت شد. طبق اطلاعات دريافتي، وي در اختيار نيروهاي انتظامي قرار گرفته است تا بررسي‌هاي بيشتري صورت گيرد.» براي اطلاع از صحت و سقم اين خبر صبح ديروز «آرمان» با شماره شهرام جزايري تماس گرفت كه نتيجه حاصل شده چنين بود:«دستگاه مشترك مورد نظرخاموش است». شهرام جزايري، يكي از نخستين مجرمان اقتصادي كه دستگيري‌اش يك موج خبري بزرگ را در پي داشت، مدتي پيش آزاد شد. 

جزئیات بازداشت‌ شهرام جزايری در مشهد/جزایری کیست و اتهاماتش چیست؟

جزايري پس از آزادي كوشيد تا چهره‌اش را بهبود ببخشد و حتي در گفت‌وگوهايي تاكيد كرد كه بابت اتهامات مفاسد مالي، تبرئه شده است. جزايري گفته بود:«بيش از ۵۰ قاضي پرونده‌ام را بررسي كرده‌اند. هر چند علاقه‌اي ندارم در اين خصوص صحبت كنم كه مبادا خدايي نكرده شائبه‌اي پيش بيايد، اما در رسيدگي‌هاي قضائی پرونده دستگاه قضا به‌طور عام و قضات به‌طور خاص، واقعا به دليل حساسيت‌هايي كه بر پرونده من حاكم شد همه تلاش شان را كردند كه محور حق و عدالت رعايت شود.» جزايري همچنين كوشيد، خود را يك فعال و چهره موثر اقتصادي نشان دهد و حرف‌هاي عجيبي درباره برنامه‌هاي اقتصادي آينده‌اش بر زبان آورده بود. او خود را محل رجوع همگان در زمينه اقتصادي مي‌خواند و در اين زمينه گفته بود:«پيش مي‌آمد فراتر از همبندي‌هايم در زندان، زندانبان‌ها و گاهي كارشناسان پرونده بعد از انجام كارهايشان راجع به مسائل اقتصادي سوالات عمومي از من مي‌پرسيدند و من هم نظرات خود را ارائه مي‌كردم.» جزايري حضور رسانه‌اي‌اش را روز به روز پررنگ‌‌تر مي‌كرد و با بنز ۲۵۰E مشكي صفر عكس مي‌گرفت تا نشان دهد همچنان يك مولتي ميلياردر است و سال‌ها زندان و ميلياردها تومان ردِ مال نتوانسته تاثيري در تضعيف عقبه مالي او داشته باشد.

بي‌اطلاعي وكيل جزايري

وكيل شهرام جزايري در پرونده اقتصادي او از وضعيت موكل سابق خود ابراز بي‌اطلاعي كرد. محمد عليزاده طباطبايي به«آرمان» گفت:«من از وضعيت آقاي جزايري اطلاعي ندارم و اخبار مربوط به او را در سايت‌ها ديدم». او افزود:«من از جزئيات موضوع اخير خبري ندارم و آقاي جزايري هم با من تماس نگرفته است. اطلاعي هم ندارم كه آيا ايشان پرونده‌اي دارد يا خير». او اضافه كرد:«من در پرونده آقاي جزايري در مجتمع اقتصادي وكيل او بودم. بعد از آن موضوع هم مشكلي نداشته كه نياز به وكيل داشته باشد. اگر براي موضوع پيشامد كرده به من مراجعه كند، وكالت او را خواهم پذيرفت.» او خاطرنشان كرد كه«از سوي نزديكان شهرام جزايري، تماسي با او گرفته نشده است».

تا دوشنبه عصر صبر كنيد

اما «پ. س» يكي از نزديكان شهرام جزايري به «آرمان» گفت كه او براي اداي توضيحات به دادستاني رفت. وي از علت طولاني شدن اين روند، ابراز بي‌اطلاعي كرد و در پاسخ به اين سوال كه شهرام جزايري با چه هدفي به مشهد سفر كرده بود، افزود:«قرار بود روز شنبه صبح جلسه‌اي درباره ورود شركت پديده به بورس و چالش‌هايي كه پيش روي آن است، برگزار شود. آقاي جزايري هم قصد داشتند تا همان مطالبي را كه در شبكه‌هاي اجتماعي درباره اين موضوع مطرح كرده بود، با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استاني مطرح كنند كه پيش از برگزاري اين جلسه، دادستاني، آقاي جزايري را براي اداي توضيحات احضاركرد و طبيعتا جلسه لغو شد.» او در پاسخ به اين سوال كه آیا دادستاني توضيحي درباره علت احضار آقاي جزايري ارائه نداد، اظهارکرد:«به هيچ عنوان. هيچ كس هم اطلاعي از اين موضوع نداشت تا اينكه خراسان مطلب كوتاهي در اين خصوص كاركرد.» «پ. س» درباره دسترسي شهرام جزايري به وكيل هم توضيح داد:«تا آن جايي كه من اطلاع دارم، به وكيل دسترسي ندارند اما اگر اين وضعيت بيش از اين به طول بينجامد، طبيعي است كه بايد دست به چنين كاري بزنند.» او همچنين احتمال داد وضعيت شهرام جزايري حداكثر تا دوشنبه عصر مشخص شود. «پ. س» در پاسخ به اين سوال كه آیا اتهام مشخصي عليه آقاي جزايري مطرح شده است، تاکیدکرد:«خير. آنچه در روزنامه خراسان به عنوان اتهامات آقاي جزايري مطرح شد، حدس و گمان است. فكر مي‌كنم، بهتر است اندكي صبر كنيم تا دادستاني درباره اين موضوع اظهارنظر كند؛ چرا كه رسانه ها هم تنها به طرح شنيده‌ها پرداختند.»

مروري بر زندگی جزايری 

در همین حال، روزنامه شرق در گزارشی درباره زندگی شهرام جزایری نوشته است: چند وقتی است كه جزايري در حساب‌هاي كاربري خود در شبكه‌هاي اجتماعي از شركت «پديده» حرف مي‌زند. طباطبایی درباره نوع کمکی که قرار بوده شهرام به مجموعه پدیده داشته باشد، مي‌گويد: «درباره پدیده از او خواسته بودند که به آنها کمک کند و راه‌هایی را برای حل مشکل ارائه دهد»؛ اما جزایری قرار بوده چه راه‌حلی برای مجموعه پدیده که به‌تازگی مدیرعامل آن هم بازداشت شده ارائه دهد؟ پاسخ طباطبایی اين است: «جذب نقدینگی. حداقل تعدادی از سهام‌داران از او درخواست کمک کرده بودند».روزنامه خراسان هم که خبر بازداشت جزایری را منتشر کرده، در توضیحات بیشتر نوشته بود که پس از دستگیری محسن پهلوان، مدیرعامل مجموعه پدیده، برنامه تبلیغی به راه افتاد که قرار است شهرام جزایری در همایشی تحت عنوان «بررسی چالش‌های پیش‌روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی» سخنرانی کند. به نوشته این روزنامه، صبح روز شنبه هم‌زمان با آغاز این همایش، شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضائی بازداشت شد.

رابطه شهرام و پدیده

رضا رشیدپور، شهرام جزایری را در برنامه «دید در شب» چنین معرفی كرد: «خانم‌ها آقایان، این شما و این... نمی‌دانم بگویم، شهرام جزایری یا پدیده شهرام جزایری؟! بگویم پدیده شهرام جزایری؟ و شهرام هم در پاسخ او با همان لبخند همیشگی می‌گوید: شما مختارید هرجوری خواستید بگویید!». گویا نام شهرام جزایری با پدیده گره خورده است. بازداشت شهرام جزایری که به گفته طباطبایی احتمالا با قرار آزاد شده، تقریبا ١٠ روز بعد از بازداشت محسن پهلوان، مدیرعامل این مجموعه صورت گرفته است. غلامعلی صادقی، دادستان خراسان رضوی، دراین‌باره گفته بود: پس از آنکه گزارش‌هایی از جرائم و تخلفات در شرکت پدیده شاندیز به دادسرای مشهد رسید، اقدامات قضائی دراین‌باره صورت گرفت. او (پهلوان) پس از احضار به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازداشت و روانه زندان شد. قاضی صادقی دراين‌باره به سایت «مشرق» گفته بود: «بررسی‌های مقدماتی نیز نشان داد که بسیاری از شهروندان به طور ناآگاهانه در دام تبلیغات گسترده خریدوفروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام این شرکت گرفتار شده‌‌اند و هر روز قیمت سهام «پدیده» به صورت بادکنکی افزایش می‌یابد و هر لحظه بر تعداد قربانیان این‌گونه اقدامات و فعالیت‌های غیرقانونی افزوده می‌شود... این‌گونه سرمایه‌گذاران در مدت کوتاهی متوجه شدند فریب خورده‌‌اند و نه‌تنها سهام آنان ارزش ادعاشده را ندارد، بلکه پولشان هم ‌برگشت‌پذیر نیست». 

این در حالی بود که پدیده تبلیغات وسیعی هم در سازمان صداوسیما داشت و در دو نقطه، یعنی مشهد و کیش فعالیت‌های خود را آغاز کرده بود و تعداد زیادی از مردم هم سهام این شرکت را خریداری کرده بودند. دی ماه ٩٣، اما مقام‌های قضائی در مشهد اعلام کردند فروش سهام پدیده شاندیز ممنوع و دفاتر فروش سهام پلمب شده‌اند. شرکت پدیده، بهمن سال ٨٣ ثبت شده است. در ابتدا نام آن «شرکت سرمایه‌گذاری کاوشگران سهام بوده و سال ٨٧ نام آن به شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز تغییر پیدا کرده است. زیرمجموعه شرکت پدیده، هفت شرکت مشغول به کار هستند: شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز، پدیده پارسیان توس، بین‌المللی کیش، تجارت الکترونیکی پدیده کیش، آریا دوام ساز شرق، شهربازی پدیده شاندیز و باشگاه فرهنگی- ورزشی پدیده. گویا تخلفات پدیده تنها به فروش سهام مربوط نبوده، بلکه زمین‌خواری هم شامل آن بوده است. امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نماینده مشهد، به همین سایت در دی ٩٣ گفته بود: «اگر امروز در اطراف مشهد یک کشاورز در زمین زراعی خود بخواهد «طویله» احداث کند، جهاد کشاورزی آن را تخریب می‌کند، اما عنوان می‌شود به شرکت پدیده سه‌برابر مجوز تغییر کاربری در اراضی داده است. آیا چشم دستگاه‌های نظارتی آن زمان بسته بوده؟ چرا همان اول جلوی این شرکت را نگرفتند؟ پدیده سهام عرضه می‌کرده اما کسی با آن برخورد نکرده است و تازه حمایت گسترده هم می‌شده است».

جزایری کیست؟

شهرام جزایری مدتی است هم صفحه اینستاگرام دارد و هم کانال تلگرامی. در صفحه اینستاگرام معمولا تصاویر او در کنار یکی از دو فرزندش دیده می‌شود و البته گاهی هم با برخی تصاویر نقبی به گذشته‌های دور زده است. زمانی که لباس خاکستری با مهر ترازوی عدالت را به تن کرده است. سال ٨١، جوان اهوازی ٢٩ساله که نشانی از جنوبی‌بودن بر چهره‌اش دیده نمی‌شود، در صدر اخبار قرار گرفت. دندان‌پزشکی خوانده و نخوانده، با قدی بلند، چشم‌ها و پوستی روشن که در نگاه اول هیچ شباهتي با خوزستاني‌ها نداشت. پرونده جزايري پس از پرونده‌هاي با «فاضل خداداد» و «غلامحسین کرباسچی»، به سومین پرونده پرسروصداي اقتصادی تاریخ پس از انقلاب تبديل شد. 

اتهامات جزایری

اتهامات اصلی جزایری تأسیس ٥٠ شرکت بازرگانی و کسب اعتبار موهوم و به‌کارنگرفتن تسهیلاتی که برای صادرات و واردات دریافت کرده بود ذکر شد و در حکم نهایی به‌جز ١٣ سال حبس محکوم به پرداخت جریمه و رد مال محکوم شد. جزایری از اینکه در حکم صادره از دیوان به خوش‌حسابی از او نام برده شده همه‌جا به آن می‌بالد. او در همان گفت‌وگوی معروف به رشيدپور می‌گوید: «اینها انشای حکم دیوان است: هیچ‌یک از اموال دولتی و غیردولتی را تضییع نکردم. بدهی به سیستم بانکی ندارم و خوش‌حسابی بنده احراز شده است». او البته روحيه‌اي مقابله‌جو دارد: «مفسد یا دزد در برابر اسمم را تحمل می‌کنم همان‌طورکه تحمل کردم و خواهم کرد».

پاسخ به ادعاهای ٨٨

نام جزايري همواره با سياست گره خورده است. مهم‌ترينش شايد زماني بود كه نامش به ميان معركه مناظره‌هاي پرحاشيه انتخاباتي سال ٨٨ كشيده شد. وقتی که محمود احمدی‌نژاد انگشت اشاره‌اش را مقابل شیخ مهدی کروبی گرفت و گفت که چرا از شهرام جزایری ٣٠٠ میلیون تومان گرفته است. جزايري سال‌ها بعد دراين‌رابطه به «شرق» گفت: «اگر منظور از وجوهات این است که من به آقای شیخ مهدی چک بانکی داده باشم، به والله اگر یک قران داده باشم». او یک بار هم به روزنامه آرمان گفته بود: «بله قبول دارم و كاملا محرز است كه ايشان (احمدی‌نژاد) عليه بنده مرتكب جرم آشكار شده‌‌اند، اما دليل اصلي عدم شكايت من اين است كه اساسا آقاي احمدي‌نژاد لايق شكايت‌كردن نبوده و نيست! آدم عليه كسي شكايت مي‌كند كه لايق شكايت باشد؛ احمدي‌نژاد با اقدامات سخيفش به همه ثابت كرد كه اشتباه بود و اشتباهي شد. باور كنيد عارم مي‌شود درمورد اين شخص صحبت كنم».

ارتباط با مجلس ششم

جزايري البته قبل از سال ٨٨ هم چهره‌اي رسانه‌اي بود. او در زمان مجلس ششم کارت تردد در مجلس داشته است:‌ «در آن مقطع به دلیل ویژگی‌های خاصی که داشتم از من دعوت شد که در کمیسیون اقتصادی به عنوان مشاور فنی به مجلس کمک کنم، البته از زمانی که من کارت ورود به پارلمان را داشتم بیش از ١٠، ١٥ بار به آنجا نرفتم اما صدای آن، همه جا پیچید!» رفت‌وآمد با سياسيون مجلس ششم براي جزايري گران تمام شد: «تنها عایدی مجلس ششم برای من حبس بود. من البته صالح نیستم برای قضاوت اینکه موضوع چه بود؟ آیا دعوا و درگیری بود؟ البته من هم کوتاه نیامدم اگر با... صلح می‌کردم همان وقت‌ها آزاد می‌شدم...به والله(ورودم به مجلس) از طریق نماینده‌های اصولگرا بود. با جنجالی که ایجاد شد (پرونده) سیاسی شد. ابر و باد و مه ‌و خورشید و فلک در کار شدند تا شهرام «جزایری» ساخته شود. این طرف هم در عمل انجام‌شده قرار گرفت. ابتدا مدعی می‌شدند که فلان مسئله رو شده، بعد در مراجع قضائی بالاتر که می‌رفت و منم بچه‌پررو بودم با دفاعیات مؤثرم رأی شکسته می‌شد. خدا هم به من کمک می‌کرد».

سال‌هاي اوين

شهرام ابتدا به ٢٧ سال حبس محکوم شد، دیوان عالی این حکم را به ١٣ سال کاهش داد. مدتی که برخی در سپری‌کردن آن اِن‌قلت‌هایی آورده‌اند. بااین‌حال، هم در گفت‌وگو با «شرق» و هم در گفت‌وگو با رشیدپور درباره آن توضیح داده؛ او گفته است شش سال اول حبس را با ٩١ روز مرخصی سپری کرده و ١١٠ روز هم بعد از تأمین قرار، برای سرکشی به رد مال صبح‌ها از زندان خارج شده و شب‌ها بازگشته است. آنهایی که مدت حبس خود را هم‌زمان با شهرام جزایری سپری کرده‌اند، روایت‌هایی از غذادادن‌های مناسبتی شهرام به بند عمومی داشته‌اند. یا در گفت‌وگوی‌های درِگوشی خود از هدایایی صحبت کرده‌‌اند که شهرام برای همسرش خریده است. خود او می‌گوید در زندان لپ‌تاپ و اینترنت هم داشته و از آن استفاده درست کرده است. یعنی برای مثال جزئیات حکم را ننوشته‌ام، با اینکه می‌دانستم جذاب است.شهرام زمستان سال ٨٥ یک بار در مسیر همین سرکشی‌ها برای رد مال موفق می‌شود فرار کند، بااین‌حال طولی نمی‌کشد که او را دوباره دستگیر می‌کنند، در روستايي در عمان؛ او بعد از آزادی هیچ‌گاه درباره فرار خود حرفی نزده است، البته از این گلایه کرده که چرا گفته‌‌اند او اصلا در زندان نبوده است: «من از این موضوع در سطح رسانه‌ها گلایه کردم، جدا از افکاری که در جامعه بود، یک مقام قضائی به وکیل من گفته بود که شهرام پنج، شش سال اول در زندان نبود! اما مدتی که روی پرونده من تحقیق می‌کردند من در سلول انفرادی بودم و اجازه ملاقات نداشتم. اساسا پرونده‌های خاص و ویژه دو یا سه سال این شرایط را دارند و کسی نمی‌تواند متهم را ببیند».

علت اصلی دستگیری

برخی معتقدند جریانی به‌نوعی شهرام را به این سمت سوق داد که او گرفتار شود، این بحث هم هست؛ ولی به‌هرجهت جریاناتی بودند که به‎دنبال زدن شهرام بودند». شهرام جزایری در دادگاه خود اسامی زیادی از چهره‌های سیاسی را نام برد که به آنها پول داده و به گفته وکیلش در برابر آنچه داده مابازایی نخواسته است.

دادگاه شهرام به روايت شهرام

او در یکی از پست‌های اینستاگرامي خود درباره روزهاي دادگاه‌ها نوشته: «نماز صبح مي‌خوندم و بعد از نماز صبح، قرآن و بعدش هزار بار اسماء مبارك خدا را صدا مي‌كردم، نزديك ساعت شش صبح محافظان درب سلول انفرادي را بازمي‌كردند و به من مي‌گفتند آماده شو، بايد بريم دادگاه علني! يه جزوه كوچك دعاي جوشن كبير داشتم كه از بدو حركت با ماشين اسكورت محافظان شروع به خواندن جوشن كبير مي‌كردم! مي‌دونيد من تا قبل از رفتن به زندان، حتي به كلانتري محل هم نرفته بودم، يهو مستقيم مثل چي انداختنم در اتاق يك در دو متر سلول انفرادي!

راستشو بخواين وقتي ماشين‌هاي اسكورت به سمت دادگاه حركت مي‌كردن، يهويي ترس و وحشت بر من وارد مي‌شد و من شروع به خوندن دعاي جوشن كبير مي‌كردم، عزيزم خداجونم من يادمه تو هم يادته، يا مونسي عند وحشتي... وقتي مي‌رسيدم به دادگاه حدود هزار نفر به من چشم دوخته بودند و در آن شرايط سخت و طاقت‌فرسا با سكينه و آرامش، لطف و رحمت خدا رو درك مي‌كردم! چون مي‌دونستم كه خداوند اين دعاي زيبا رو براي محافظت از رسول اكرم به جاي جوشن در جنگ قرار داده بود و حتما از من هم محافظت مي‌كرد! اي كاش من و اون شرايط را درك كنيد خواهيد فهميد كه هزار بار نام مبارك خدا را با همه وجود فريادزدن يعني چي!»

فعالیت‌های اقتصادی بعد از آزادی

شهرام مهرماه ٩٣ بعد از گذراندن ١٣ سال حبس از زندان آزاد شد. طباطبایی در گفت‌وگویی که با «شرق» داشت، درباره فعالیت‌های اقتصادی او در سال‌های آزادی می‌گوید: «او پس از آزادی به شرکت‌ها و مؤسسات مختلف که خصوصی هستند، مشاوره می‌دهد». توضیحی نمی‌دهد گردش مالی او چقدر است؛ او در این سال‌ها با مؤسسه‌ای به نام «مؤسسه آموزش عالی ثروت‌آفرینان» همکاری می‌کند و به‌تازگی در نشستی هم حضور داشته و سخنرانی کرده است؛ این مؤسسه خود را در سایتش این‌گونه معرفی کرده است: «این مؤسسه علاوه بر طرح آموزش کارآفرینی در کشور از طریق سمینار، کارگاه، تورهای تفریحی آموزشی و دوره‌های مجازی، تولید کتاب، فیلم‌های آموزشی، ماهنامه تخصصی، اولین بسته آموزشی هوش اجتماعی و بانک اطلاعات مدیران و کارآفرینان ایرانی را در دست اقدام دارد».

تعریف رفیق‌دوست

طباطبایی به نقل از محسن رفیق‌دوست به «شرق» می‌گوید: من اعتقاد دارم که جزایری مدیر شایسته‌ای است و اگر وزیر بازرگانی شود، کشور را از بحران نجات می‌دهد. او می‌گوید: «جزایری طرح‌هایی برای اقتصاد مقاومتی دارد و معتقد است سرمایه‌های کوچک را باید مدیریت کرد. جزایری معتقد است پدیده توانسته ٩٠هزار میلیارد تومان نقدینگی جذب کند».

ارتباط با پدیده

او چندی است درباره پدیده مطالبی را در فضای مجازی منتشر می‌کند؛ شهرام در صفحه اینستاگرام خود، با انتشار تصویری که لباس زندان به تن دارد و تسبیحی در دست گرفته، چنین می‌نویسد: «ساعت پنج‌وسي دقيقه بامداد جمعه بيست‌وهفتم فروردين‌ماه نودوپنج است... خدايا خيلي‌ها به من مي‌گن شهرام اين‌قدر تو دل بعضي كارها نرو مواظب باش، آبروتو مي‌برن‌ها. مثلا همين موضوع پديده! آخه تو كه منفعتي توي اين موضوع نداري، حالا چند نفر مردم هم بهت يه چيزي مي‌گن بيا كمك كن، تو براي چي اينطور بي‌محابا مي‌ري توي شكم كار و اينقدر محكم اظهارنظر مي‌كني، نكن دوباره مي‌زننت‌ها!!! آبروت و مي‌برن‌ها.!!! من به خدا مي‌گم خدايا نگاه كن هيچ‌كس نمي‌دونه فقط من و تو مي‌دونيم چه خبره! من كه بارهاوبارها همه چيزم و براي رسيدن به هدفم كه نزديكي به خداست، دادم و بازم مي‌دم، اين دو مثقال آبرومون هم تقديم به شما، اگه قراره براي حمايت از حقوق اين مردم بيچاره آبرومون بره، اصلا مشكلي نيست، بذار بره!!!»، او تصاویر متعددی را در پِیج خود منتشر کرده و درباره پدیده توضیحاتی داده است.

زندگی خصوصی شهرام

شهرام جزایری دو بار ازدواج کرده است. از همسر اول خود یک پسر ١٥ساله دارد که در ورزش‌های رزمی صاحب مدال هم هست. اینها را علیزاده‌طباطبایی می‌گوید. او ادامه می‌دهد که دو پسر دیگر هم از همسر دوم خود که وکیل بود، دارد. شهرام ظاهرا از هر دو جدا شده است؛ بااین‌حال عکس‌های یکی از پسرانش را به همراه عکس دخترش بارها نشر داده است. او با همسر نخست خود در سال اول زندان ازدواج کرد و اولین فرزندش در همان سال‌ها به دنیا آمد. قبل از ورود به زندان هم با دخترعموی خود نامزد بوده است که ظاهرا به دلیل پیش‌آمدن آن مسائل، ازدواج آنها به هم می‌خورد. حالا گهگاهی با نامزد سابق دیده می‌شود. مکالمه که به اینجا می‌رسد، طباطبایی می‌گوید باید در جلسه حاضر شود و این‌گونه مکالمه به پایان می‌رسد. هنوز از آزادی یا دربازداشت‌بودن شهرام جزایری یا به گفته رشیدپور پدیده جزایری خبری در دست نیست. این دومین بازداشت خبرساز آقای پدیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
3
18
تعجب میکنم چطوریک فلافل فروش اینقدراززاه ؟ صاحب این همه ثروت میشودیک شبه بعد آزادمیشه وسروکله اش ازپدیده درمیآد.چه آدمی خوبی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
1
9
کاش اسامی افرادی که از شهرام جون پوبل گرفتنو مینوشتید.
مهمان
|
-
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
13
1
جزایری ! حالا احمدی نژاد رو شناختی ؟ یادت باشه با دم شیر بازی نکن جوجه.
پاسخ ها
مرغ حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
از کی تا حالا شغال شده شیر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
داره بازی بازی میکنه!
حق بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
5
17
ایشان نیز باید اعدام می شد تا امروز را اینطور که عمل می کند، نمی دید... اختلاسگر خائن به مملکت است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
4
2
جرمی انجام داده و زندانش را هم کشیده است بی دلیل چرا باز داشتش میکنند از مغزش استفاده بکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
5
5
كپي احمدي نژاد
رجبی اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
1
4
باسلآم.... وخداقوت به آنان که بیوگرافیش را رساندید... ؟؟؟
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
1
دمش گرم زرنگ بوده حلالش باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
مهره مار داشته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین