کد خبر: ۳۸۸۳۹۲
تعداد نظرات: ۱۵۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
از حجاب و فرهنگ تا احمدی‌نژاد و برجام/مروری بر مواضع امام جمعه مشهد

​امام ‌جمعه مشهد: کنسرت می‌خواهی؟ از مشهد برو

فروردین ماه ٨٧ پیشنهاد داده بود: «شهر مشهد از هرگونه برنامه‌های فرهنگی- هنری، انواع فیلم‌های اکران‌شده و کنسرت‌های موسیقی مستثنا شود و اجرای برنامه‌ها با نظارت شورای فرهنگ عمومی استان باشد».
آفتاب‌‌نیوز :
هشت سال گذشته و آیت‌الله علم‌الهدی، امام ‌جمعه مشهد که به تازگی نماینده ولی فقیه در استان هم شده، بالاخره به خواسته‌اش رسیده است. 

به گزارش آفتا‌ب‌نیوز، دادستان خراسان‌رضوی چندی قبل از برگزارنشدن کنسرت در این استان به علت مشخص‌نبودن چارچوب‌ها خبر داد. سیداحمد علم‌الهدی در سال ۱۳۲۳ در مشهد به دنیا آمد؛ از سال ۱۳۵۹ تا مرداد ۱۳۶۱ مسئولیت کمیته انقلاب اسلامی منطقه یک تهران را عهده‌دار بود و پس از مدتی به عضویت شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران درآمد. او یکی از منتقدان جدی جریان دوم خرداد ۷۶ و دولت اصلاحات بود. سیداحمد علم‌الهدی در ۱۷ فروردین ۱۳۸۴ با حکم مقام معظم رهبری به‌عنوان امام ‌جمعه شهر مشهد برگزیده شد. در سال ۱۳۸۵ با شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان نفر دوم از استان خراسان‌رضوی انتخاب‌شد. 

پس از انتخابات سال ۸۸ در خطبه‌های نماز جمعه به تاریخ دوم مرداد ۸۸ حمایت جدی خود را از محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد و گفت: «احمدی‌نژاد عزیز ماست و ما به صلاحیت او رأی داده‌ایم و پای رأی‌مان هم ایستاده‌ایم»؛ اگرچه او هم مانند دیگر اصولگرایان بر سر ماجرای مشایی و قهر ١١ روزه به مخالفان احمدی‌نژاد پیوست. پس از وفات آیت‌الله واعظ طبسی در ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ به‌عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان‌رضوی انتخاب شد. او ٢٠ تیر و بعد از ماجرای پرداخت‌های نامتعارف، فیش حقوقی‌اش را منتشر کرد که نشان می‌داد دریافتی او کمی بیش از دو ‌میلیون تومان است. او در خطبه‌های دیروز نماز جمعه مشهد گفت: «مشهد شهر زیارتی است، نه شهر توریستی و گردشگری که مراکز تفریحی و عیاشی درست کنند». مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های او عبارت است از: «حریم حرم امام رضا تنها ٥٠ هکتار رواق و صحن نیست. نباید برای لغو یک کنسرت در مشهد لازم باشد با مسئولان و مردم چانه بزنیم. پول آستان قدس پیش از انقلاب اسلامی در اختیار عیاشی درباریان بود. تو کنسرت می‌خواهی؟ خب برو جای دیگر زندگی کن، چرا اینجا داد و فریاد راه می‌اندازی و چانه‌ می‌زنی؟ 

هر روز یک کمپین راه بیندازی و یک دار و دسته؟ این کمپین‌ها و دار و دسته‌ها، اردوکشی بر ضد امام رضا است، این مقابله با حرم امام هشتم است، منتها بنده فکر کردم برای یک روز در یک جلسه به نام امام هشتم تکلیف این شهر باید روشن شود کمپین‌هایی هم که برای این اقدامات راه‌اندازی می‌شود، مقابله با امام هشتم است. چرا هر فکری که به ذهن یک مدیر یا دولت می‌رسد، برای جذب توریست، آن هم توریست فاسق و فاجر و خوشگذران، می‌خواهد آن را در شهر امام رضا پیاده کند؟ مشهد جزیره کیش نیست». امام ‌جمعه مشهد با اشاره به شهر واتیکان گفته است: «در همه دنیا هم ما نمونه‌اش را داریم؛ مگر در شهر واتیکان ایتالیا، دارای یک شرایط، حدود و دارای مقیاس‌های فرهنگی نیست؟ در همه دنیا، یک شهر مقدس به‌عنوان شهر زیارت، شرایط قداست خودش را دارد و همه افراد و جریان‌ها، هویت قداست آن شهر را حفظ می‌کنند، این شهر هم شهر زیارت است و قداست دارد». 

این در حالی است که واتیکان با وجود آنکه از نظر جغرافیایی در شهر رم واقع شده؛ اما نه یک شهر در کشور ایتالیا که کشوری مستقل است و در سازمان ملل هم نماینده دارد.  

حساسیت اصلی آیت‌الله علم‌الهدی که محور٨٠ درصد سخنرانی‌های پیش از خطبه‌های او و صحبت‌هایش در سال‌های اخیر را شامل می‌شود، حجاب، موسیقی و کنسرت بوده است. نمونه‌هایی از سخنان سال‌های اخیر او را گردآوری کرده‌ایم. 

حجاب و فرهنگ

‌برخورد نظامی و انتظامی با مشکلات بدحجابی در حد پدافند فرهنگی است و نمی‌توان با فشار سرنیزه بی‌حجاب را محجبه کرد. 

‌آپارتاید جنسی، بی‌حجابی است. اینکه یک بی‌حجاب می‌خواهد خود را ملعبه جنسی یک مشت افراد قرار دهد، این آپارتاید جنسی است. 

‌جریان نیروی انتظامی غیرتمند دینی گفته می‌خواهم مقابل فسق و فجور اتومبیل‌ها را بگیرم و آقای مسئول می‌گوید چرا می‌خواهید این کار را بکنید.

‌اگر مسئولان گوش به حرف رهبری بدهند، مردم ما اقتصاد مقاومتی مقام رهبری را جدی بگیرند و دنبال لباس ترکیه‌ای، چینی و ژاپنی و کالای خارجی نروند، مسئولان امنیتی و سپاه قهرمان ما حاضر شوند دروازه‌های مملکت را به روی قاچاق ببندند و دستگاه‌های تولیدی ما به کار بیفتند که به‌اقتصاد مقاومتی عمل شود، اینجا هم باز ما در مقابل آمریکا بازدارنده خواهیم شد، اینها سه دوره بود و امروز آمریکا وارد دوره چهارم تهدید خود شده است. 

‌هنرمندان باید بدانند که سر سفره انقلاب به اینجا رسیده‌اند و متأسفانه این مسئله را فراموش کرده و هرکدام از آنها یا وارد ساختن فیلم‌های ماهواره‌ای شده‌اند و یا جذب شبکه‌های خارجی می‌شوند و به بی‌حجابی خود افتخار می‌کنند. 

‌اینکه یک خانم ورزشکار ایرانی با ظاهر نامناسب مدال می‌گیرد و پرچم ایران بالا می‌رود، ننگ است.

‌بدون‌شک نظام و مردم ما تحمل کشف حجاب یک زن در غرفه یک نشریه معلوم‌الحال را ندارند. 

‌دشمن سعی دارد احساس عقیده‌ای که باعث شد جوانان ما در شب‌های عملیات زیر باران گلوله قرار بگیرند را از آنان سلب کند و این کار را نیز با موی پریشان یک دختر بی‌حجاب یا با پریدن یک دختر و پسر در صحنه‌های کنسرت انجام دهد. 

مشهد به جزیره کیشی تبدیل شده که وسط آن یک گنبد قرار دارد. 

‌وقتی زنی با جنس مخالف روبه‌رو می‌شود، اقتضا می‌کند که خودش را بپوشاند و حتی صورت خودش را هم باز نگذارد. 

‌اخیرا در یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور که پسوند اسلامی هم دارد که ‌ای کاش پسوند اسلامی را برمی‌داشتند، مسئول حراست آن بخشنامه‌ای به تمام شوراهای دانشگاه فرستاده که حق اعتراض به استاد و دانشجوی بی‌حجاب را ندارند و نکته تأسف‌برانگیز اینکه جریان مدیریتی دانشگاه به خاطر این مسئله از حراست تشکر کرده است. درست است که دانشگاه آزاد است اما دانشگاه آزاد در بی‌دینی و لامذهبی که نیست. 

‌وزیر متعهد ما که روزگار جوانی در وزارت امور خارجه به نظام خدمت می‌کرد، امروز در سنین پیری و درحالی‌که پایش لب گور است، می‌گوید می‌خواهم فیلترشکن فیس‌بوک شوم.

‌ما مخالف خنده و شادی مردم نیستیم، اما عزیزان! هنر چیزی است در کنار علم، مگر می‌شود همه مولود و بازده‌ هنر فقط خنداندن و رقاصی و طنز باشد؟ مردم به چه قیمت بخندند؟ شما فیلم شش‌و‌بش درست کنید‏، مردم را بخندانید و هم‌جنس‌بازی را ترویج کنید؟ این فیلم برخلاف عفت عمومی روی پرده سینما بیاید و یک متولی فرهنگی دردش نیاید؟ 

‌عزیز من! این زن و دختر جوانی که در آن کوچه همسایه شماست و هر روز و هر ساعت روسری‌اش عقب‌تر می‌رود و مویش پریشان‌تر و لباسش تنگ‌تر می‌شود، از هر درنده‌ای و از هر گزنده‌ای برای ناموس و جوان تو آسیبش بیشتر است؛ چرا بی‌تفاوتی؟ اینها توهین نیست، اینها بیان واقعیت است و این واقعیت‌ها وجود دارد. 

‌شما عزیزان مسئول مخصوصا مدیران دبیرستان برای سال جدید تحصیلی این مطلب را قید کنید که دخترها با این مانتوهای تنگ و کوتاه و چسبناک در دبیرستان‌های دخترانه وارد نشوند. این درست نیست که در تهاجم فرهنگی، دشمنان خارجی ما با توطئه‌های شیطانی‌شان مانکن‌ها را وارد کوچه و بازار و زندگی ما کنند و مسلمان متدین و متعصب وابسته به پیغمبر، سرمایه و مغازه‌اش در استخدام تولید این کالای شیطانی دشمن قرار بگیرد. 
‌زن بی‌حجاب پیاده‌نظام آمریکا و اسرائیل و همان نیرویی است که آمریکا و اسرائیل وارد ایران کرده است تا نظام و انقلاب را شکست دهد.

موسیقی و کنسرت

 ‌کنسرت در ایران با ابتذال همراه است و در مشهد بی‌حرمتی و جسارت به امام رضا(ع) است. 

‌سخن از موسیقی می‌شود می‌گویند موسیقی مقامی و موسیقی ایرانی درحالی‌که موسیقی مقامی موسیقی‌ای بوده است که ناصرالدین‌شاه از شب تا صبح با میگساری با آن سر می‌کرده است و این موسیقی که قبلا همه آن را حرام می‌دانستند، حالا حلال شده است! 

‌عده‌ای موسیقی ایرانی را درست و موسیقی خارجی را باطل می‌دانند، این مسئله صحیح نیست چراکه در برخی موارد موسیقی خارجی از بسیاری از موسیقی‌های داخلی‌مان بهتر است. 

‌اگر در بین ۹۰‌ هزار هنرمند بسیجی ۱۰‌ هزار نیروی ارزشی همچون حامد زمانی داشته باشیم، مشکل موسیقی این کشور حل می‌شود. 

‌یکی از مسئولان گفت چرا شما مزاحم مردم می‌شوید و به برگزاری کنسرت ایراد می‌گیرید و من گفتم این مردم را چه کسانی تشکیل می‌دهند، در صورتی که بعضی از کنسرت‌ها بلیت‌هایشان ٧٠‌ هزار تومان است و افرادی که این بلیت را خریداری می‌کنند، یک اقلیت هوس‌باز شهوت‌ران هستند و باید گفت شما به‌عنوان کسی که مسئولیت در نظام دارید، می‌خواهید مسیر را برای شهوت‌رانی باز کنید... . 

‌دین حداقلی مربوط به ما نیست؛ برای مثال همه دیدند که در مشهد به خاطر لغو یک کنسرت جریانات و برنامه‌های زیادی ایجاد شد؛ بحث ما این بود که موسیقی با کنسرت تفاوت دارد و نباید در حریم حرم امام رضا مطرب‌بازی راه انداخت. 

برجام و  روابط خارجی

‌سعید جلیلی در زمانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بود، در دیداری که با بنده داشت درباره نشست ۱+۵ در استانبول توضیحاتی بیان کرد؛ روزی نماینده چین از من وقت ملاقات خواست و در این دیدار بیان کرد آنچه اعضای ۱+۵ بر آن تأکید دارند و آن را اصل می‌شمارند، این است که ایران نباید باشد و باید براندازی شود. 

‌نماینده چین بیان کرده اگر در نشست‌ها اختلافی بین کشور‌ها وجود دارد، اختلاف در روش براندازی شماست ولی در اصل براندازی و نیستی ایران هیچ‌یک از کشور‌ها اختلافی ندارند؛ چون شما برای همه ما ایجاد مزاحمت کرده‌اید؛ یکی از مزاحمت‌ها انرژی هسته‌ای است.

‌مردم بسیجی و حزب‌اللهی رهبری دارند که اعلام کرد «من انقلابی هستم نه دیپلمات» پس نمی‌شود مسائل را صرفا در حوزه دیپلماسی حل‌وفصل کرد بنابراین دولت، مجلس و سیاست‌مداران همه باید انقلابی موضع بگیرند. 

‌حمله به سفارتخانه‌ها برخلاف مصالح نظام جمهوری اسلامی است. 

‌این ترافیک اروپایی در هفته گذشته خطرناک است و دولت هم موضع محکمی گرفته است اما این امر انسان را دچار اضطراب می‌کند. 

‌یک روز مشاهده می‌کنیم که رئیس‌‌جمهور از یک کشور و دو وزیر خارجه از یک طرف به همراه گروه اقتصادی می‌آیند اینجا؛ بنابراین این ترافیک اروپایی برای مردم خطرناک است، همان‌گونه که با سابقه‌ای که از این اروپایی‌ها دیده‌ایم جز دزدی و آدم‌کشی هیچ‌چیز دیگری مشاهده نکردیم. 

‌رابطه با آمریکا رابطه گرگ با میش است و متأسفانه هرچندوقت عده‌ای بحث و مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند. مقام معظم رهبری فرموده‌اند، اگر مصلحت باشد خود من اولین کسی هستم که رابطه با آمریکا را مطرح می‌کنم اما مذاکره با آمریکا به مصلحت ما نیست. 

گردشگری

‌ عده‌ای از زائران ما در کمپ، خیابان یا چادرهای مسافرتی می‌خوابند اما یک آقایی خواهان ساخت هتل هفت ستاره است. 

‌بنده با سرمایه‌گذاری مخالفتی ندارم اما اینکه همه به فکر سرمایه‌گذاری برای مراکز تفریحی، مجتمع‌های آبی و مراکز عیاشی هستند، نشان‌دهنده این است که دیگر کسی به زیارت مشهد نمی‌آید، اگر بنای سرمایه‌گذاری است، بیایند و کارخانه و سد بسازند چراکه امکانات و نیروهایش وجود دارد. 
سیاست

‌ دلم می‌سوزد برای آنها که انقلاب روی کاکل آنها می‌گشت اما به خاطر خانواده آن سوی میز رفتند.

‌هانتینگتون کارشناس کاخ سفید بعد از این سخنرانی راهبرد جنگ تمدن‌ها را ارائه داد که خواهان براندازی تمدن‌ها بود اما در کنارش یک‌عده انسان‌های ساده‌لوح آمدند در مملکت ما مسئله گفت‌وگوی تمدن‌ها را مطرح کردند؛ درحالی‌که غرب خواهان براندازی اسلام است. 

‌فردی که در انتخابات مجلس خبرگان شرکت نمی‌کند، تکلیف امام زمانش را ترک کرده است.

‌افرادی که از طریق بی‌دینی به دنبال جمع‌کردن رأی برای خود هستند، باید بدانند که مردم ولایت‌مدار دنباله‌رو آنها نیستند. 

‌ابومسلم یک انسان جانی بود که مایه ننگ اسلام است، آن وقت شما این باشگاه قدیمی را به‌عنوان سرسخت‌ترین دشمن امام رضا(ع) نام‌گذاری کردید. دوستان اگر این موضوع را قبول دارند، این اسامی را تغییر دهند تا ببینند ورزش خراسان رشد می‌کند یا نه؟ 

‌فاجعه منا مقدمه و پیش‌زمینه ظهور فرج امام زمان(عج) است و این زمینه نیاز به قربانی داشته، همچنان که رکاب بقیه‌الله فدایی لازم دارد. 

‌نمایندگان خبرگان شهادت دادند که رهبری در روی کره زمین منحصر به آیت‌الله خامنه‌ای است

‌در بغل برخی از حامیان برخی از کاندیداها سگ بود و در ستاد انتخاباتی کاندیدای دیگر زیارت عاشورا قرائت می‌شد. دانشجویانی که در مسائلی چون فتنه ٨٨ یا جریان انحرافی وارد شده‌اند، در دورانی از تحصیل خود قرار داشته‌اند که نیاز به اشتغال و درآمد داشتند.

‌هرکسی در انتخابات شرکت نکند، به‌جهنم‌رفتنش قطعی است.

 ‌کارگزار کشور حتی اگر تمام مردم به او رأی داده باشند، اما از ولی‌فقیه تبعیت نداشته باشد، حکومتش نامشروع است.

‌فردی با گرفتن قیافه دموکراتیک با نامه و بیانیه‌اش و با اتهام‌های ناروایی به مسئولان امنیتی و قضائی که با کمال اخلاص در خدمت نظام و انقلاب هستند، غذای تبلیغاتی برای دشمنان نظام تأمین می‌کند و ملت را سراسیمه کرده، از آنجا که این ادعاها باعث ترور شخصیت تمام مسئولان قضائی و امنیتی کشور شده است، مطرح‌کننده این ادعاها در صورت اثبات‌نکردن حرفش یک تروریست است و باید جرم خود را بپذیرد؛ در غیر این صورت باید با وی به‌عنوان یک تروریست برخورد شود.

‌اگر شما که وابسته به اندیشه «روسو» هستید، می‌گویید حاکمیت حق مردم است، مردم را شریک خدا قرار داده‌اید و اگر قائل به لیبرال‌دموکراسی باشید، مشرک هستید.

احمدی‌نژاد

‌علی الهی‌خراسانی، شاگرد علم‌الهدی گفته است: «آقای علم‌الهدی در جلسه‌ای خصوصی می‌گفت من هر روز می‌روم حرم و گاهی احمدی‌نژاد را لعن می‌کنم؛ البته مواضع علنی ایشان شاید به این غلظت نباشد. می‌گفت اگر امر دایر شود، بین احمدی‌نژاد و اصلاح‌طلبان، باید همه به اصلاح‌طلبان رأی بدهیم؛ چرا‌که مشکل ما با اصلاح‌طلبان، سیاسی است؛ اما با احمدی‌نژاد، اعتقادی». 

‌آقای احمدی‌نژاد خیلی قابل‌ارزیابی نیست، ایشان فردی است که سیاست را معاینه کرده و حرکات دولت دهم هم ثابت کرد که وی بیش از اینکه «فرد دینی» باشد، «فرد سیاسی» است و حال و هوای سیاست را زیر و زبر می‌کند، بنابراین براساس تحلیل‌ها نسبت به آینده سیاست، باید دید که ورود خواهد داشت یا خیر. 

‌علم‌الهدی درباره وحدت اصولگرایان با احمدی‌نژاد گفت: آقای احمدی‌نژاد یک نفری بود که عوضی رفت، مرد و تمام شد. احمدی‌نژاد جریان نیست. او مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد. 

‌ممکن است هنوز آقای احمدی‌نژاد نفوذی در میان بخشی از مردم داشته باشد. بالاخره وی به‌عنوان رئیس‌جمهور در دولت نهم و دهم خدماتی داشته که این خدمات برای مردم ملموس بوده و اثرگذاری خود را داشته است اما در دولت دهم به‌خاطر زاویه‌ای که با ولایت پیدا کرد و برنامه قدرت‌محوری که به ایشان دست داد، یک مرتبه همه مسائل را در شعاع قدرت خود دید.

‌مشایی دچار «بی‌بندوباری عقیدتی» است و باید سریعا عزل شود.

در خطبه‌های نماز جمعه دوم مرداد سال ٨٨‌: «احمدی‌نژاد عزیز ماست و ما به صلاحیت او رأی داده‌ایم و پای رأیمان هم ایستاده‌ایم. احمدی‌نژاد به‌عنوان کسی که گفتمان عدالت را رعایت کرده است و در چهار سال دوران مسئولیتش نه خود و نه اطرافیانش هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نداشته‌اند، دارای صلاحیت است و کسی است که در عرصه بین‌المللی نیز شعار اسلام را سر داده و با جرئت از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند».

حوزه‌های دیگر

‌اگر مرغ در دسترس نیست، آن را با یک ماده پروتئینی دیگر جایگزین کنید. امکانات غذایی زندگی خودتان را تهیه کنید؛ بنا نیست زندگی شما هر جور که قبلا می‌گذشته الان هم همان‌طور باشد. مشهدی‌ها مگر اشکنه پیاز داغ را یادتان رفته و آن زندگی را فراموش کرده‌اید؛ مگر قرار است برنامه همان باشد که قبلا ‌بوده است. 

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۵۷
kaveh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
91
... و اخیرا هم وکالت همه را هم بر عهده گرفته اند .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
آقای علم الهدا یه دعایی بخون که تیم المپیک ایران مدالهای بیشتر ببر و نگو که ربطی به دعا نیست اگر اینطور نیست پس چرا یه تار مو کنار رودخانه ، رودخانه را خشک می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
کمی روشن فکر باشید مردم نیاز به تفریح دارند اگر در ایران این تفریح وجود نداشته باشد علاقه مندان به موسیقی و کنسرت پولهایه خود را صرف سفر به کشور هایه خارجی میکنند و از تفریحات کشورهایه دیگر استفاده میکنن در نتیجه فقر و بی کاری در کشور بر طرف نمیشود هیچ بلکه وضع جامعه بدتر خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
14
112
چون ناصرالدین شاه موسیقی گوش میکرده پس حرام جل !!!لخالق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
تو اگر مسلمانی باید یا مرجع باشی یا مقلد، اگر مقلدی باید بدانی که موسیقی آن هم از نوعی که امثال شما بهش معتادید از نظر شرع حرام است. ولی اگر حرام و حلالتان را خود تعیین می کنید که بحث دیگری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مملکت قانون دارد. هر کسی نمی تواند برای خودش قانون وضع کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
عزیزم تو که میگی امثال من به نوعی موسیقی معتادم (مومن قضاوت دیگرون و نمیکنه) یه ادم 54 ساله تقریبا موسیقی پر هیجان تو سیلقه اش کمتره(کاری به جوونی ندارم) اما تو عزیز که موسیقی رو بر مبنای سلیقه خودت حرام و حلال میکنی این بحث دیگریه ز زمان‌هاى بسيار قديم، پزشکان به اين حقيقت آشنا بودند که صداى موسيقى در شفاى پاره‌اى امراض به‌خصوص بيمارى‌هاى روانى اعجاز مى‌کند. رشد گياهان را سرعت مى‌بخشد و در حيوانات و انسان‌هائى که در معرض انواع صداها قرار مى‌گيرند و تغييرات و تحولات کاملاً محسوسى پديد مى‌آورد
فرسوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
6
66
عجب ولی ... در مشهد اشکال ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
28
7
موافقم البته نه اینکه شهر مشهد را برای این افراد قرق کنند
اما یک شهر دیگر را قرق کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
44
علیرضا قربانی رو ببین چقدر طرفدار داره ... ......
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
27
برو بیرون هر کس گفت ، مدیر تکرو مستبد همین گفت ، بعد که فکر کرد گفت من نگفتم منظور این نبود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
12
128
ما جایی نخواهیم رفت...
شما محبت کنید از مشهد بروید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شما که قبلا رفتی امریکا که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
بدبختی را ببین.این یارو فکرکرده جون سایت عکس پرجم امریکا را بالای نظرش درج کرده طرف خودش هم امریکاست!!!!!
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
دوستان عزیزی که به پرچم امریکا درکامنت ناشناس گیر داده اید: توجه کنید که این به معنی آن نیست که کامنت گذار مقیم امریکا است و از آنجا کامنت گذاشته. بلکه بدلیل کاربران از بیم تبعات کامنت گذاری از فیلتر شکن استفاده می کنند و این فیلتر شکن ها کارشان عبور دادن دیتا از سرور های مراکز فیلتر شکن در سایر کشور ها و از جمله امریکا است. بنا بر این کسانی را که شما فکر می کنید از امریکا کامنت می گذارند همین هموطنان ایرانی شما هستند که از داخل کشور ولی با فیلتر شکن وارد اینترنت می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
دقیقا نظرت در مورد فیلتر شکن درسته
معترض
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
دمت گرم که خوب و جامع توضیح دادی
هر جا میریم تا میبینن پرچم آمریکا یا کشور دیگه ای خورده رو کامنت طرفو به فحش میبندن
هی حالا بیا بگو اقا این شخص وطن فروش نیست.....
هموطنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
70
ظاهرا علاقه ايشان به اضافه كردن مشهد به مايملك شخصيشان هستن!

اصلا جز خودت كسي رو ميبيني؟!
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
26
مدرسه غیر انتفاعی هیچوقت نگفته بروبیرون ، چون از ابتدا عضو معدل بالا ، ودر مصاحبه خوش خلق
میگیرد .
اخلاق حاج اقا به درد مدرسه غیر انتفاعی میخورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
56
به این میگویند حکومت ملوک الطوایفی . اگر هر قسمت از کشور یک علم الهدی داشت ، دیگه دولت و مجلس و قوه قضاییه نمیخواستیم . هر حاکمی برای ملک خودش قانون میگذارد و اجرا میکرد و متخلفان از قانون خودش را هم مجازات مینمود .‌ معلوم میشود که مرحوم آیت الله واعظ طبسی که از بدو انتخاب نماینده رهبری در خراسان بودند ، مدیریت انحرافی و خلاف شرع داشتند که اجازه دادند مشهد به قطب گردشگری و توریستی جهان اسلام تبدیل شود !! اصلا بنابر فرمایش علم الهدی ، زیارت نه تنها هیچ سنخیتی با سایرامور نظیر گردشگری و اقتصاد ندارد بلکه در تعارض نیز هست !چون علم الهدی کنسرت را در مشهد حرام میداند و در اصفهان و شیراز و شمال حلال ، پس باید مشهدی ها هیچ کاری به اسلام ناب محمدی و نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند ، اگر دین حاکم خراسان را می پسندند در مشهد بمانند و اگر دین سایر حاکمان سایر بلاد را می پسندد ، هجرت کنند ! خیلی عالی شد ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
باریکلا
فریبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
جالبه هر کی حرف خودشو از زبان دینی به کرسی می نشونه به خدا خدا خیلی بزرگتر از این حرفهاست که ما را به خاطر موسیقی ببره جهنم چرا بجای خدا هم تصمیم می گیرید خدا خیلی بزرگتر از این حرفهاست لطفا زباد خدا نشید
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
4
60
خواهشمندم حدود اختیارات قانونی ایشان مشخص گردد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
8
57
ما جایی نخواهیم رفت...
شما محبت کنید از مشهد بروید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
8
65
می تونی شما ازمشهد بری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
احسنت ناشناس جون احسنت . او یک نفر است ونباید میلیونها نفر فدای یک حالا یا چند نفر بشوند . تازه اگر نعوذبالله موسیقی حرام است همه جا حرام است مشهد و غیر مشهد ندارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
21
چطور است بجای قانون مشابه این اختیارات را به برخی در سایر استان ها بدهیم و السلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
45
يك راي گيري همه رو قانع ميكنه
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
6
65
مگه مشهد ارثیه است که واسش تعیین تکلیف میکنی؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
4
42
برخی ها ی از مدیریت مرحوم ایت الله طبسی خیلی خیلی زجر کشیده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
29
30
مدیریت بسیار بسیار خوب مرحوم آیت الله طبسی ، مشهد و آستان قدس را رونق بخشید و در جهان اسلام ، نمونه کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
6
34
امام رضا (ع) فکر نمی کنم راضی باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
عجب شما از کجا فهمیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
4
40
هرساله یک سوم جمعیت ایران و میلیونها زائر خارجی و همه مسئولین کشور و بسیاری از فقها و مراجع خصوصا امام خامنه ای مدظله العالی به مشهد مقدس مشرف میشوند . چگونه است که تا بحال کسی نگفته بود مرحوم آیت الله طبسی ، مشهد را به شهری غیر اسلامی بدل کرده اند و حالا باید اسلامیش کنیم . شاید هم اسلام علم الهدی ، با اسلام ملت انقلابی و متدین ، تفاوت آشکار دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اونا فقط به ٥٠ هکتار رواق و صحن میرفتن، اگر نه صدای اونا هم در میومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
4
25
نگرانتونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
6
67
ببينم آقاي علم الهدي مالک شهر مشهد شده و ما بي خبريم؟؟؟!!!
رسول مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
64
شهر مشهد بعد از حضور آقای علم الهدی بتدریج از قوانین کلی کشور فاصله گرفته و بصورت مستقل از کل کشور اداره میشود.و این خیلی بد است چون من فکر میکنم با این قانون شکنی های ایشان به فکر استقلال شهر مشهد و استان خراسان رضوی از کل کشور بوده و در آینده میخواهد یک کشور جدا مانند واتیکان برای خود ایجاد کند.
شاید در آینده قم و شیراز و ری نیز به همین ترتیب از کشور جدا شوند.
بهانه ایشان این است که مشهد و خراسان رضوی حریم امام رضا هستند و قوانین جداگانه ای برای اداره خود میخواهند.انگار از دید ایشان قوانینی که از مجلس شورای اسلامی میگذرند و به تایید شورای نگهبان میرسند غیر اسلامی هستند.
یا رییس جمهور که با رای مردم انتخاب شده و با حکم رهبر یک کشور اسلامی به ریاست میرسد خدای نکرده کشور را با قوانین غیر اسلامی اداره میکند.وایشان بخود اجازه میدهد که این قوانین را زیر پا گذاشته و به میل خود این استان را اداره کند.
خلاصه اینکه حرفهای ایشان و مهمتر عملکرد ایشان بوی جدایی طلبی و تجزیه میدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
کاملا صحیح است............!!!!!!!!!!!!!
مرتضي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
اين حرفها، بوي مصيبت مي‌دهد،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
7
11
چه باحاله.دمش گرم کلی باهاش حال کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
تا حالا نشنیده بودیم
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
6
72
بهتره شما از مشهد برويد چون مردم مشهد هميشه كنارم امام رضا (ع) بوده اند متاسفم براي شما بعنوان امام جمعه مشهد بهتره شما مهاجرت بكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
ما ندیدیم کسی نمازمی خونه ماهی 2 ملیون بگیره تازه به گرفتنش افتخارهم بکنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
نه بابا ماهی 200تومان میگیره بنده خدا !!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اصلاً 200تا یک تومنی.چه معنی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
احسنت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
41
باعث تاسفه ....
قلی
|
Germany
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
35
اگر اشتباه نکنم امام راحل فرمودند موسیقی که انسان رابه حرام نیاندازد اشکالی ندارد
احمدخان ابادی کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
4
55
اگه راست میگید رفراندوم بزارید برای اجرای کنسرت اون وقت معلوم میشه شما باید از مشهد برید یا کنسرتی برگزار نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
عالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
حرف حساب جواب ندارد.ایشان بخوبی میدانند که بخش اعظم مردم مشهد قبولش ندارند و با این رفتارها ..... خودش را کنده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
33
وقتی .... وضعیت همینه
پاسخ ها
التماس تفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
از ماست که بر ماست
صابر تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
17
نقل کردند که ‌سعید جلیلی در زمانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بود در دیداری که با بنده داشت درباره نشست ۱+۵ در استانبول توضیحاتی بیان کرد؛ روزی نماینده چین از من وقت ملاقات خواست و در این دیدار بیان کرد آنچه اعضای ۱+۵ بر آن تأکید دارند و آن را اصل می‌شمارند، این است که ایران نباید باشد و باید براندازی شود. نماینده چین بیان کرده اگر در نشست‌ها اختلافی بین کشور‌ها وجود دارد، اختلاف در روش براندازی شماست ولی در اصل براندازی و نیستی ایران هیچ‌یک از کشور‌ها اختلافی ندارند؛ چون شما برای همه ما ایجاد مزاحمت کرده‌اید؛ یکی از مزاحمت‌ها انرژی هسته‌ای است. سوال من این است که اگر جلیلی چنین چیزی را گفته باشد و امام جمعه نیز در نقل مطلب درست به یادآورده باشد و کشورهای 1+5 به یک اندازه در صدد نبودنمان باشند پس چرا برخی مقامات کشورمان تصور می کنند که روسیه و چین می توانند همزمان متحدین راهبردی ما باشند؟ چرا تصور می کنند که آمریکا خیلی بیشتر از سایر اعضای 1+5 دشمن ما است؟ مگر نه اینکه بنابر نقل قول مذکور چین و روسیه نیز به همان اندازه و قطعا بسیار بیشتر در دشمنی با ما قرار دارند؟ امریکا فاقد کمترین روابط با ایران و در بسیاری موارد منطقا می تواند از گذشته به دشمنی با ما تعریف گردد اما روسیه و چین که بیشترین منافع سیاسی و اقتصادی از قبل تحریم را از ایران و جهان مرتبط با ایران نصیب خود کردند نباید بسیار دشمن تر با ایران باشند؟ کشورهایی که در تمامی سالهای مذکور شزیم دزد و رفیق کاروان بودند.
پاسخ ها
روزبه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شما پاسخ تان را خواهید یافت لطفا رجوع کنید و اصول ان را مطالعه نمایید بعد خود قضاوت کنید ممنونم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
47
آقای علم الهدی مملکت قانون دارد. به میل خودت برای مردم تعیین تکلیف نکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
6
45
متاسفم برای مردم مشهد که اینهمه توهین رو گوش میکنن......
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
مثلا چیکار کنن؟ شما اگه جای مشهدی ها بودی چیکار می تونستی بکنی؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
28
می گویی میزبان از خانه خودش برود.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
4
41
آقای علم الهدی چرا حلال خداوند را حرام می کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
33
اگراینطورباشدکه همه ی استانها به بهانه های واهی میخواهنداعلام استقلال کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
4
38
چرا از طرف مردم مشهد حرف مى زنيد ؟
موسيقى اگر گناه باشد در همه جا گناه است نه در يك منطقه ى خاص
مگر اينكه شما تَر جيح بدهيد جوانان مشهد به جاى رفتن به كنسرت به جاهاى ديگرى بروند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
22
........واقعاکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
45
بهتره شما شهر مقدس مشهد را هرچه زودتر ترک کنید با این هرس جوشی که شما می خورید خدای نخواسته سکته می کنید.... من گفتم دیگر خود دانی
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
چرا خدای نخواسته؟! ;)
شهرونده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
حرص
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
40
خدا یا ما را از افکار متحجری رها بفرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
آمیییییییین
محمدجعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
36
صاحب مشهد شدن ایشون؟دیگه خفه میشم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
54
9
ایشان کاملا درست می فرمایند و ما با ایشان در زمینه نگهداشتنم تقدس مشهد موافقیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
داعشیون کثیف هستند و بیسواد.
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
یک کلمه هم از برادر عروس!
ناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
45
11
جناب علم الهدی دمت گرم به تو میگن مرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
خوش به حالمون که یه مرد هم دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
واقعا به تو میگن مرد. خوب باید ادم یه کاری کنه که به نظر خیلی مرد بیاد!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
10
40
اگر موسیقی نمی خواهی تو از مشهد برو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
حرف حساب
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
16
در تاریخ خراسان به منطقه ای گفته میشود که بخاطر فرهنگش از دیگر مناطق جدا میشد و تیشتر بعنوان حوزه فرهنگ خراسان شناخته میشود حال در قرن بیست و یک مرکزیت بجای مانده از آن حوزه فرهنگی گرفتار قشری گری شده .
ناشناس
|
Japan
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
30
اگر شما کنسرت نمی خواهی برو...
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
12
مراتب .. اعلام میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
31
6
جناب اقای ایت الله علم اللهدی درست میگویند مگر ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
آنکه عکسش ثابت بشه
ناشناس
|
Spain
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
47
10
خدا وکیلی آیت الله علم الهدی درست گفته اند
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
30
5
تهران و استانهای بزرگ را به لجن کشیدند و حالا با مکانهای مذهبی چکار داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
ما که شنیدیم نور خدائی بر ایران جاری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
نکنه باتلاق گاوخونی به این دلیل لجنزار شده!!! خوب شد گفتی ما هم یه چیزی فهمیدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
4
19
چکاره مشدی؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
13
ما از روحانی حمایت میکنیم این حرفها دقیقا به نفع ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
36
5
من سخت گیری ایشان را خیلی قبول ندارم اما اگر سخت گیری امثال ایشان نباشد شما اصلاحاتی ها مملکت را به باد ......... خواهد داد
پسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
26
2
این اصلاحاتی ها کی میخوان بیدار بشن خدا میدونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
31
3
قانون این کشور اسلام است و حواشی کنسرت ها قطعا غیر اسلامی است . الان هم 60 تا 70 درصد مردم ایران از اهل اسلام هستند آن 30 درصد لائیک یا التقاطی هم باید از ایران بروند هر کشوری که طبق قانون خودشان زندگی کنند.
پاسخ ها
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
80 میلیون ایرانی حق زندگی در ایران رو دارند حالا میخواد زرتشتی باشند مسلمان،مسیحی یا..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
دوست عزیز هفتاد درصد مردم ایران مانند شما فکر نمی کنند نتایج انتخابات را یه نگاهی بندازید انوقت متوجه می شوید این شما هستید که باید ایران را ترک نموده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
این آمارو از کجات در آوردی؟ ایران متعلق به همه ایرانیان است و کسی حق نداره بگه کجا زندگی کنند ارث بابات که نیست....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
امضاء:..........
شهرونده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
اين آمار رو از كجا آوردي؟ يه روز آزاد بزارن تا مردم مشخص كنن اقليت و اكثريت جامعه كيا هستن! گرچه بارها نشون دادن ولي چه كنيم كه عده اي د ر خواب غفلتن؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
نمی دونم چرا تا حرفی می شه مردم را به دسته دیندار و بی دین تقسیم می کنید و طرفداران نظرخود را دیندار و مخالفین نظرتان را به گروه بی دین ها ملحق می کنید بسه این فکرها و اندیشه های نادرست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
تویی که دم از قانون می زنی کجای حرف این آقا طبق قانونه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
3
18
وقتی مردم مشهد بدون بررسی به لیست جبهه پایداری رای میدهند نتیجه این میشود که مشهد غیر از بقیه کشور باشد و بجای قوانین کشوری باید از دستورات والی خراسان و همفکر جبهه پایداری پیروی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
18
مشهد الرضا مرکز ایران است وشما هم حق دخالت در زندگی شخصی مسلمانان را نداری.موسیقی و اهنگ مجاز اشکالی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
20
علم الهدی پس چرا در روز انتخابات آهنگ من رای میدهم ما رای می دهیم را در حرم اجرا می کنند.یا از مداحهای میلیون تومانی دعوت می کنید.مشهد هم مکان زیارتی وهم جایگاه تفریحی ما عاشقان امام رضا ع می باشد.میزان رای ملت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
اگه لازم بشه اون روز ا..............
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
21
مشهد ارثیه نیست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
29
2
هدف شما از تخریب عالم و دانشمند، سید بزرگوار حضرت آیت الله علم الهدی چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
هدف بازسازی است.دل وا پس نباش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
ایشان که نعوذ بالله مثل پیامبران معصوم نیستند و همه مردم حق انتقاد دارند و باید مردم راضی باشند نه ایشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
چقدر مظلومانه دارن نقد میشن ببین تازگی چقدر مردم بد شدن عالما را نقد میکنن.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
وای بحال من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
19
به نمایندگان خراسان امیدی نیست سخنان امام جمعه برخلاف خواست اکثریت مردم خراسان است که بوضوح میتوان از نارضایتی ایشان آگاه شد میماند تهیه درخواستی با امضای مردم و ارسال آن بمقامات برای رفع این اشکال .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
16
چرا نطرات منو نصفه نیمه چاپ کردید ؟؟؟اینکه میگم خواننده ای که کنسرتش لغو شده دیندار تر و معنوی تر و پاک تر ...... ،کسی رو ناراحت میکنه؟؟؟؟
پاسخ ها
فريبا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
نظرات انتقادي من هم خيلي وقتا سانسور و تحريف ميشه! خودم هم به خودم شك ميكنم كدوم وري بودم؟؟!!!!
536
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
8
غیر قابل .........
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
14
صد رحمت به امام جمعه شهر ما اصلا حرف نمی زنه یعنی حرف می زنه فتوی صادر نمی کنه
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
16
نه کشف حجاب اجباری رضا شاه ونه اقدامات اجباری امام جمعه هر دو دستور شرف بشریت را زیر سئوال می برد. وردو محکوم افکار انسانیت است
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
20
2
برای برگزاری کنسرت موسیقی دور دو شهر مذهبی ایران خط قرمز وجود دارد : 1-مشهد 2- قم هرگز به این خطوط قرمز نزدیک نشوید .
پاسخ ها
شهرونده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
مردم كه گناه نكردن اونا ايراني هستن و آزادي و رفاه ميخوان. ............اين روش خداپسندانه ست؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
اتفاقا فساد در این دو شهر بیداد میکند. در احوالات اجتماعی این دو شهر مطالعه کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
خط قرمز خوب اومدی یه اب بزن به سر و صورتت شاید بیدار شی نمی دونی تو این دو شهر به قول دوستمون فساد داره از ....
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
14
تو چکاره ایی که برای مردم تعیین تکلیف میکنی ...
سهیل
|
Ukraine
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
5
بابا وضیعتش معلومه‎‎
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
2
همه ايران..................
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
14
اگر ساز واواز خوب نیست حرام است چطوری سرود جمهوری اسلامی رو بزنیم وبخونیم اقای اصفهانی که به زیبایی ولایت عشق رو خونده وگوش میدهید کیف می کنید کنسرت هم همینه فقط اسمش خارجی هست باید بجای کنسرت بگویند همایش سرود تمامی اهنگ ها مجوز دارند اکثر خوانندگان هم در مدح اهل بیت اهنگ هایی خوانده اند که اکثرا انسان گوش می کند منقلب می شود وان لحظه دلش برای حرم این عزیزان پرمی کشد باهمین اهنگی که شما ان را جرم می دانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
ایشون فقط کنسرت حامد زمانی گوش میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
6
یکی این...
حسن
|
Japan
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
23
راست میگه چه معنی داره تو مشهد کنسرت موسیقی بذارند؟اینجا عربهای خلیج فارس میاند واسه زیارت بعدشم یه سر به خونه های عفاف میزنند...این خونه ها را زیاد کنید...
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
5
ما می مانیم و باقدرت می سازیم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
2
7
امام گفتند میزان رای مردم است .
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
5
این رو خوب اومده جلو قاچاق رو بگیره!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
1
12
علم الهدی مردم بزیارت وعشق امام رضا میان اگه ناراحتی تو از مشهد برو بیرون
تارت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
1
7
اجازه می دهیم روز بروز افسردگی بگیریم واقدام به خودکشی کنیم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
10
موضوع کنسرت فقط یک نمایش قدرت نمایی علم الهدی در برابر دیگر افراد بانفوذ مشهد است تا به دیگران بگوید که حرف اول و آخر را تو مشهد خودش می زند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
6
موسیقی حرام بوده است ؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
13
1
به خدا امام جمعه مشهد راست میگن اینها با این کنسرت هایشان ابروی موسیقی پاک و اصیل ایران را می برند زمانی موسیقی ایران در رتبه چهارم بود و ترکیه در ردیف 27 حالا برعکس شده
علی م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
1
4
به جای کنسرت یه فکر به حال طلاق تو مشهد بکنید که دارید مقام اول تو ایران میشید.. والا
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
7
داريم به كجا ميرسيم خدايااا كمكتون كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
6
خبر آینده جشن عروسی در مشهدممنوع
سرهنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
4
یارب روا مدار.......
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
وقتی ازدروازه امنیتی ارکستر جواز دار ،یک شهروند نمیتواند رد شود .

.........
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
0
6
معلوم که خودش باید از مشهد بره!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
5
0
استان مال خودش دوست داره اونجوری بکنه.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
5
مگر همین مردم نبودند شما را به مشهد آوردند.وحاکم کردند.همه چیز شما مدیون مردم است.
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
5
0
به نظر من ایشون درست می فرمایند. حواشی کنسرت ها آزاردهنده هست و برای شهری مثل مشهد زیبنده نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
2
به نظرم ما اگه.... بدبختیم.....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
2
سرانجام خوبی پیدا نکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
5
تو يكنفر از مشهد برو كه خيلي بهتر و كم هزينه تَر است،،،،
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
3
همین مونده که بگه نفس کشیدن حرامه..خخخخخخخخخخخخخخخ

جمع کن بابا.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
5
درود بر حسن روحانی و کابینه اش که انقد روشنفکر هستند و خواهان پیشرفت ایران هستن
من پابرجام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
0
0
کاش جای اینکه پشت تریبون به مساعل الکی خودتو بچسبونی فکر اشتغال جوونا رو بکنی........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
میتونیم کنسرت میریم موسیقی گوش میکنیم .
میتونید؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
1
0
شعار هر مشهدی
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
1
1
مگه مشهد فقط مال شما روحانیونه که دستور میدین کنسرت میخواین از مشهد برین این چه وضعشه اخه مگه ما با بقیه مردم چه فرقی داریم که باید از کنسرت محروم باشیم همین کارارو میکنین که جوونا از دین برمیگردن میدونین هزینه ی یک سفربه تهران برای یک کنسرت نفری چقد درمیاد؟؟؟چراتوشهر خودمون نداشته باشیم که مجبور باشیم این هزینه رو بکنیم مشهد شده مثل شهر مرده ها نه کنسرتی نه برنامه ای هیچ مرگی نداره همش هم تقصیر شما مسوولین خودخواهه که هر چیرو که خودتون قبول دارین حلال وگرنه حرام است.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
0
من سی و دو سالمه و نزدیک به ده ساله تو هتل های نزدیک حرم مشغولم .از وقتی که مجتمع های آبی و تفریحی تو مشهد بیشتر شد زایرین روحیه بهتری دارن خیلی از سرطانیارو دیدم که میان اینجا و بعد یک روز زیارت میرن یک مجموعه تفریحی و سرحال میشن .اخه چرا منی که به زایرین امام خدمت میکنم نباید شادی زایرینشو ببینم بیجاره ها یا برای شفا میان با یک جاجتی دارن یا کلا یک دردی آخه مگه میشه تمام طول اقامتشون برن حرم و زیارت کنن.
حاج آقا شما جای پدربزرگ مایی بیخیال لطفا چرا مثل پدر بزرگای لج باز رفتار میکنی که آدم دوست نداره دیگه باهاشون بحث کنه .اصن آمار بگیر ببین چند نفر باهات موافقن؟. بعضی اوقات با خودم فکر میکنم میگم نکنه از عمد اینکارو میکنین تا نسل ما از انقلاب برگردیم؟ولی احتمالا اینطور نیست.ما دوست داریم شما باشی ولی تغییر کنی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
طبق قانون نمیشود به کسی کفت شهر خودت رو عوض کن
منطقی و قانونی باشیم
اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
1
0
فیلم سخنرانی رو لطفا پخش کنید تا ما هم بشنویم...!!
سرباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
0
سلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
1
0
واقعا متاسفم برای این افکار...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین