کد خبر: ۳۸۸۵۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

سپاه از میان داوطلبان مجاز کنکور دانشجو می‌پذیرد

معاونت بهداشت و درمان سپاه به منظور تکمیل کادر رسته بهداشت و درمان، با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان سنجش اقدام به پذیرش دانشجو از میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1395 می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر احمد عبداللهی با اعلام این خبر افزود: پذیرش دانشجوی بورسیه در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی، فیزیوتراپی، هوش بری، اتاق عمل، فوریتهای پزشکی، تکنسین اتاق عمل و سایر رشته های مورد نیاز بهداشت و درمان می باشد که در دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 95 بطور کامل اطلاع رسانی شده است.

وی با تاکیدبر اینکه سیاست اصلی ما در جذب دانشجو' بومی گزینی' است گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، پذیرش دانشجو در رشته های فوق در 21 استان صورت می پذیرد و داوطلبان بومی پذیرفته شده پس از گذراندن دوران تحصیل در شهر و استان محل زندگی خود، دوران خدمت را نیز در همان منطقه سپری خواهند کرد.

معاون بهداشت و درمان سپاه با بیان اینکه پذیرش دانشجوی بورسیه از میان افراد واجد شرایط بصورت چهار برابر ظرفیت صورت می پذیرد اعلام کرد: پس از انجام مراحل گزینش و ارزیابی افراد برگزیده به عنوان دانشجوی بورسیه به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمده و به تحصیل می پردازند.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه،سردار عبداللهی در پایان سخنانش با تاکید بر اینکه پذیرش دانشجوی بورسیه بسیاری از مشکلات جوانان و خانواده ها را مرتفع خواهد کرد ، ازجذب دانشجوی بورسیه توسط معاونت بهداشت و درمان سپاه بعنوان فرصت مناسبی برای عموم جوانان جویای علم و خدمت بویژه فرزندان و خانواده های پرسنل سپاه که در انجام مراحل گزینش از اولویت برخوردارند یاد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
داوطلبان مجاز را بیخیال شو.بچسب به اونا که سواد ندارند ولی دانشگاه گفته بیا پزشکی بخون!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین