کد خبر: ۳۸۸۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

توقف تاتنهام در خانه اورتون در هفته نخست لیگ برتر

تیم های تاتنهام و اورتون در هفته نخست لیگ جزیره به تقسیم امتیازات بسنده کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در حساس ترین دیدار اورتون در خانه به دیدار تاتنهام تیم رده توقف تاتنهام در خانه اورتون در هفته نخست لیگ برترسوم فصل قبل رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار اورتون ابتدا با گل دقیقه ۵ راس بارکلی هافبک انگلیسی و گلزن خود توانست دروازه تاتنهام را باز کند و اولین گل این فصل اورتون را در لیگ برتر به ثمر برساند ولی در نیمه دوم تیم لندنی موفق شد با گلزنی اریک لاملا آرژانتینی بازی را به تساوی بکشاند تا این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد. به این ترتیب تاتنهام در هفته نخست ۲ امتیاز خارج از خانه را از دست داد.

در دیگر دیدار ساوتهمپتون در حالی که با گل کاپو از واتفورد عقب افتاده بود، در نهایت موفق شد در خانه گل خورده را جبران کند و با ضربه ردموند بازی را به تساوی بکشاند و بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. در دیگر دیدار میدلزبورو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر نیز در هفته نخست برابر استوک سیتی به تساوی یک بر یک رسید.

وست برومویچ نیز در هفته نخست در زمین سلهرست پارک توانست کریستال پالاس را شکست دهد. تنها گل این دیدار را روندون به ثمر رساند. سوانزی نیز موفق شد با یک گل برنلی را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در تنها دیدار باقی مانده منچسترسیتی در خانه باید به دیدار ساندرلند برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین