کد خبر: ۳۸۸۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

انتخاب رشته بیش از 26 هزار کنکوری

مشاوره عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 25 مردادماه 26 هزار و 923 داوطلب در آزمون سراسری سال 95 انتخاب رشته کردند.
آفتاب‌‌نیوز : حسین توکلی در گفت‌وگو باایسنا با اشاره به آغاز فرآیند انتخاب رشته در کنکور سال 95 از روز شنبه 23 مردادماه اظهار کرد: مهلت انتخاب رشته و ثبت رشته‌های انتخابی در دفترچه انتخاب رشته اینترنتی در روز پنجشنبه 28 مردادماه به پایان می‌رسد و به کلیه داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته نسبت به درج حداکثر 150 کدرشته محل در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام نمایند.

وی با اشاره به انتخاب رشته‌های بدون آزمون گفت: دفترچه انتخاب رشته‌های بدون آزمون از روز پنجشنبه 21 مردادماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و همه افراد اعم از افرادی که در جلسه آزمون حاضر بودند، افرادی که در جلسه آزمون غایب بودندو حتی افرادی که در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام نکردند می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های بدون آزمون اقدام نمایند.

مشاوره عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز 4 هزار و 697 نفر در رشته‌های بدون آزمون انتخاب رشته کردند.

توکلی در مورد نحوه انتخاب رشته و رشته‌محل‌ها توضیح داد: به داوطلبان توصیه می‌شود هنگام انتخاب رشته‌محل‌ها توجه نمایند به عبارت دیگر هنگام انتخاب رشته مورد علاقه خود به محلی که رشته مذکور ارائه می‌شود نیز توجه کنند تا چنانچه قصد دارند در محل زندگی خود تحصیل کنند این فرآیند میسر گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین