کد خبر: ۳۸۹۱۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

پلیس انگلیس ستاره سابق تیم فوتبال استون‌ویلا را کشت+تصاویر

' دالیان اتکینسون' ستاره سیاهپوست سابق تیم فوتبال استون ویلا بامداد روز دوشنبه در منزل پدری اش در منطقه 'تلفورد' در شمال غرب انگلیس با شلیک اسلحه الکتریکی بی حس کننده پلیس این کشور کشته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
پلیس محلی منطقه ' وست مرسیا ' تایید کرد که دالیان اتکینسون 48 ساله، 90 دقیقه بعد از اصابت شلیک اسلحه بی حس کننده به او، به رغم دریافت مراقبت های پزشکی فوت کرده است.

یک سخنگوی اورژانس منطقه تلفورد نیز با اشاره به انتقال دالیان اتکینسون به بیمارستان پرنس رویال، گفت که مرگ او بر اثر ایست قلبی بوده است.

دالیان اتکینسون در حالی کشته شد که برای دیدار با پدر 85 ساله اش ارنست اتکینسون، به خانه پدری اش رفته بود.

پلیس انگلیس به رغم صدور بیانیه ای در مورد کشته شدن این فوتبالیست سابق انگلیس در دهه های 1980 تا اوایل 1990 میلادی که دارای یک بچه کوچک است، حاضر به بیان جزییات این قتل نشده است. 

پلیس انگلیس در بیانیه ای گفته است که ماموران منطقه 'وست مرسیا' در 1.30 دقیقه بامداد روز دوشنبه به دلیل آنچه ' نگرانی از سلامتی یک شخص ' عنوان شده به خانه پدر 'اتکینسون ' در تلفورد واقع در 250 کیلومتری شمال غرب لندن، مراجعه کرده بودند.

این بیانیه می افزاید: ماموران پس از مراجعه به آدرس یادشده به سمت یک مرد 48 ساله با سلاح بی حس کننده شلیک می کنند و به رغم ارایه کمک های پزشکی، او در ساعت 3 بامداد امروز ( دوشنبه ) فوت می کند. 

در این بیانیه تصریح شده است: پلیس وست مرسیا قادر به بیان جزییات بیشتر در مورد این پرونده نیست و این حادثه به کمیسیون شکایت پلیس مستقل انگلیس ( آی پی سی سی ) ارجاع شده است.

در همین حال شبکه اسکای نیوز در گزارشی در این مورد گفت: یکی از همسایگان اتکینسون گفت: 'من از زمانی که او یک کودک بود می شناسم .او در زمان خودش فوتبالیست مشهوری بود . او فردی مهربان و تا آنجا که می دانم مشکل ساز نبوده است.'

اسکای نیوز افزود: پلیس انگلیس در حالی از سلاح بی حس کننده استفاده می کند که مدعی است این گونه سلاح کشنده نیست.

به گزارش اسکای نیوز، پلیس انگلیس و ولز در سال 2015 میلادی، 10 هزار و 329 بار اقدام به شلیک سلاح بی حس کننده کرده است که نسبت به سال قبل از آن 2 درصد رشد نشان می دهد.

تارنمای دیلی میل در گزارشی در این مورد نوشت: همسایگان ارنست اتکینسون می گوید که این پدر پیر امروز ( دوشنبه) دایما از مرگ نابهنگام پسرش 'دالیان 'می گوید. 

دالیان اتکینسون، در دوران فعالیت ورزشی اش بیش از 240 بازی حرفه ای در باشگاه های انگلیسی و خارجی داشته است.

او علاوه بر باشگاه استون ویلا، در سایر باشگاه های انگلیس ازجمله منچستر سیتی و باشگاه های خارجی از جمله رئال سوسیداد، الاتحاد عربستان و چونبوک هیوندای موتورز بازی کرده است.

دالیان اتکینسون در فینال لیگ فوتبال انگلیس در سال 1994 میلادی نقش موثری در شکست تیم منچستر یونایتد و پیروزی تیم استون ویلا و قهرمانی اش ایفا کرد.

به گزارش ایرنا، مرگ دالیان اتکینسون با واکنش وسیع جامعه ورزشی انگلیس از جمله فوتبالیست های این کشور مواجه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین