کد خبر: ۳۹۰۲۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

دسترسی مسافران به مترو كرج تسهيل می‌شود

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران از همكاري دوجانبه بين مترو تهران و شهرداري كرج به منظور دسترسي آسان تر مسافران استان البرز به ايستگاه هاي خط 5 و افزايش تعداد مسافر در ساعات غير پيك خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 دكتر محمد احمدي بافنده با تاكيد بر اينكه هر روز تعداد زيادي از ساكنان استان البرز براي تردد به تهران از خط 5 مترو استفاده مي كنند اظهار داشت: مهمترين موضوع در اين رابطه اينست كه بتوانيم دسترسي راحت تر مردم اين استان كه حدود 3 ميليون نفر تخمين زده مي شود را به ايستگاه مترو فراهم كنيم، زيرا اين دسترسي كمك مي كند كه مردم كرج به راحتي با مترو مرتبط و ترافيك صبحگاهي به سمت تهران و عصرگاهي به سمت كرج با تامين بهتر ناوگان مترو، حل و فصل شود.

وي در ادامه با اشاره به اينكه خط تهران به كرج  اولين خط مترو در ايران است كه افتتاح شد افزود: شهرداري كرج براي توسعه معابر و تقاطع ها احتياج به همكاري با ما دارد و ما هم براي توسعه پايانه مترو و هم براي بهسازي شبكه داخلي به همكاري بيشتر با شهرداري اين شهر نياز داريم.

احمدي بافنده تصريح كرد: در اين جلسه صحبت شد تا در خصوص فضاي سبز ايستگاه ها، ايجاد اتصال بهتر بين خطوط اتوبوس و تاكسي با ايستگاه هاي مترو و اصلاحات مهندس و عمراني مورد نياز، شهرداري كرج با ما همكاري هاي بيشتري را انجام دهد. از طرفي شهرداري و مترو تهران نيز در زمينه سازه هايي مانند روگذر و كنار گذر به شهرداري كرج كمك خواهند كرد.

به گزارش مترو تهران،وي با بيان اينكه بيش از 2 هزار نفر از كاركنان شركت بهره برداري مترو تهران ساكن استان البرز هستند خاطر نشان كرد: شهرداري كرج مي تواند براي تامين مسكن اين كاركنان به ما كمك كند.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران درادامه با اشاره به ساخت مترو استان البرز و اتصال آن به خط 5 مترو تهران تصريح كرد: همچنين در اين جلسه مقرر شد تا شركت بهره برداري مترو تهران در بهره برداري مترو كرج مشاركت كند و  تصميم بر اينست كه هر چه سريعتر بخش هايي از مترو كرج كه با مترو تهران تقاطع دارد فعال شود تا با اين اقدام هزينه هاي سفر مسافران و ترافيك اطراف پايانه ها كاهش پيدا كند.

در پايان اين جلسه، مديرعامل، معاونان و مديران شركت بهره برداري مترو تهران با حضور شهردار و مسئولان كرج از پروژه هاي عمراني مرتبط با مترو و پايانه مهرشهر بازديد كردند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین