کد خبر: ۳۹۰۵۳۱
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

لیلا اوتادی و اندیشه فولادوند با «بیتا» به تلویزیون می‌آیند

«بیتا» عنوان اپیزود جدید مجموعه تلویزیونی «چرخِ فلک» است که پخش آن از یکشنبه 31 مرداد ماه آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : مجموعه تلویزیونی اپیزودیک «چرخِ فلک» به تهیه کنندگی مجید مولایی از تولیدات مرکز امور نمایشی سیماست. اپیزودهای این سریال را عزیز‌الله حمیدنژاد، بهرام عظیم پور و احسان عبدی پور به طور مجزا جلوی دوربین برده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، اپیزود «بیتا» که با به پایان رسیدن اپیزود «هستی» پخش می‌شود از یکشنبه 31 مرداد ماه آغاز و تا سه‌شنبه دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

لیلا اوتادی، کامبیز دارابی، بهناز جعفری، بهرام ابراهیمی، میثم فرهومند، احسان امانی، مهوش صبرکن، حشمت آرمیده و اندیشه فولادوند در این اپیزود به کارگردانی بهرام عظیم‌پور بازی داشته‌اند.

در خلاصه داستان این اپیزود آمده است: بیتا یک روز به طور اتفاقی با پسر نوجوان کارتن‌خوابی آشنا شده و سعی می‌کند به او کمک کند اما در همین حین پسرک خودروی گران قیمت بیتا را به سرقت می‌برد. بیتا در صدد پیدا کردن خودروی خود بر می‌آید اما در این اثنا اشخاصی خودرو را از چنگ پسرک در می آورند و...

عوامل اصلی مشترک این سریال اپیزودیک عبارتند از تهیه‌کننده: مجید مولایی، نویسنده: علیرضا طالب‌زاده، مجری طرح: کامبیز دارابی، مدیرتولید: حیدر زرقومی.

عوامل اصلی اپیزود «بیتا» عبارتند از: کارگردان: بهرام عظیم‌پور، مدیر تصویربرداری: محمد حدادی، صدابردار: محمد شیوندی، انتخاب بازیگران: مژگان خالقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: رضا شریفی.

این سریال شنبه تا سه‌شنبه ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعت های 2:20 بامداد و 15:05 تکرار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین