کد خبر: ۳۹۰۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

تابش: از قرارداد داخلی پادووانی و استقلال خبر ندارم/ او هنوز بازیکن ماست

قائم مقام باشگاه سپاهان می‌گوید بازیکن برزیلی این باشگاه هیچ صحبتی برای جدایی و پیوستن به استقلال با این باشگاه انجام نداده و باید در تمرینات این تیم شرکت کند.
آفتاب‌‌نیوز : مسعو تابش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینک گفته می‌شود لئوناردو پادووانی با استقلال قرارداد داخلی بسته است، اظهار کرد: او تحت قرارداد سپاهان است و اگر با استقلال قرارداد داخلی بسته، باید قراردادش با سپاهان را فسخ کند. پاددوانی برای جدایی در فیفا شکایت کرده و ما هم دست و پا بسته نیستیم و تخلفی انجام نداده‌ایم. او برای جدایی باید در باشگاه سپاهان حاضر شود و برای جدایی‌اش صحبت کند. ۱۵ روز پیش کتبا به پادووانی ابلاغ کردیم که باید در تمرینات شرکت کند اما او فعلا به تمرینات نیامده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پادووانی باری جدایی باید مبلغی را پرداخت کند، گفت: این هم بحث دیگری است و با مذاکره حل می‌شود. ما بر اساس قراردادش عمل می‌کنیم. لوسیانو پریرا هم شرایط مشابه او را داشت اما در باشگاه حاضر شد و پس از مذاکره رضایت نامه‌اش را دریافت کرد. ما هم با او توافق کردیم. الان هم نمی‌خواهیم پادووانی را اذیت کنیم. اینکه می‌گویند فیفا به صورت یک طرفه ITC پادووانی را صادر کرده کاملا کذب است. مگر ما تخلفی کرده‌ایم؟ پادووانی قرارداد شفافی دارد و باید طبق آن عمل کند. او اگر دوست ندارد در سپاهان باشد، باید با ما صحبت کند. ما او را می‌خواهیم و باید به تمرینات بیاید.

قائم مقام باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم پادووانی اگر با استقلال قرارداد بسته، باید با ما به توافق برسد. تا الان هم چیزی به ما اعلام نشده و اگر تیمی او را می‌خواهد با مذاکره کند. تا الان هم وکیل او در فیفا از ما شکایت کرده و ما هم پاسخ فیفا را با ارائه مدارک دادیم. به پادووانی گفتیم به هر تیمی می‌خواهی بروی، به ما معرفی کن.

تابش درباره وضعیت این تیم در تعطیلات لیگ‌برتر گفت: ما تمرینات‌مان را در اصفهان ادامه می‌دهیم و در روزهای گذشته هم دیداری را با شهرداری کاشان برگزار کردیم و روز شنبه هم با سیاه‌جامگان بازی خواهیم کرد. به دنبال این هستیم که چند بازی تدارکاتی دیگر را هم هماهنگ کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین