کد خبر: ۳۹۰۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک ملی و کمیته امداد

حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
دراین جلسه که جمعی از مسئولان ارشد بانک و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز درآن حضور داشتند، حسین زاده طی سخنانی اظهار داشت: از زمان تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره)، بانک ملی ایران در کنار آن بوده واین دو سازمان دوشادوش یکدیگر پیش رفته‌اند و این برای بانک ملی ایران یک افتخار است.

 وی افزود: مسئولیت کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمتگزاری به اقشار محروم جامعه است و بانک ملی ایران نیز که متعلق به تک‌تک مردم ایران و نظام جمهوری‌اسلامی است به خود می‌بالد که در کنار این کمیته به ملت شریف و بزرگ ایران ارائه خدمت نماید. 

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: ما در بانک ملی ایران با عشق ‌و علاقه کارهای مربوط به کمیته امداد امام خمینی(ره) را انجام می‌دهیم و به این کار به عنوان یک وظیفه نگاه نمی‌کنیم بلکه آن را ذخیره و ثوابی می‌دانیم که خداوند این توفیق را نصیب ما کرده است که بتوانیم گره از کار نیازمندان بگشاییم. 

حسین‌زاده در پایان گفت: بانک ملی ایران خود را با کمیته امداد امام خمینی(ره) عضو یک خانواده می‌داند و برای انجام اقداماتی که موفقیت این کمیته را در پی داشته باشد، آمادگی داریم. 

در ادامه این جلسه فتاح گفت: کار با ارزش بانک ملی ایران در قبال کمیته امداد امام خمینی(ره) تجربه بسیار موثر و مفیدی است که می‌تواند الگوی بقیه بانک‌ها و موسسات قرار بگیرد و انصافاً در این شرایط حساس کشور، کار بانک ملی ایران در جهت کمک به  نیازمندان ارزشمند و قابل تقدیر است. 

فتاح گفت: سال گذشته از مجموعه بانک‌ها یک هزار و 250 میلیارد تومان به کمیته امداد پرداخت شده است که در این میان بانک ملی ایران بیشترین کمک را با اعتبار 290 میلیارد تومان داشته است و این مبلغ حدوداً به 35 هزار مددجو ارائه شد که متوسط مبلغ داده شده کمتر از 10 میلیون تومان بوده و عمدتاً به صورت وام اشتغال پرداخت شده است. 

وی افزود: با اجرای تعهد 300 میلیارد تومانی بانک ملی ایران در سال 95 افراد نیازمند بیشتری بهره‌مند می‌شوند و گره از کار گرفتاران بسیاری گشوده می شود و مطمئن باشید که این کار ثواب اخروی و دنیوی برای این بانک خواهد داشت. 

فتاح ادامه داد: امیدواریم امسال وضعیت بهتری حاصل شود و بتوانیم بیش از گذشته درخدمت محرومان و نیازمندان باشیم و شما مطمئن باشید که برکت کارتان نتیجه همان اعمال خیر و کمک به نیازمندان است و این کمک‌ها به ارتقای جایگاه بانک ملی ایران کمک خواهد کرد. 

برات کریمی عضو هیاًت مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه گفت: تا‌کنون رابطه بسیار خوب و نزدیکی بین بانک ملی ایران و کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود داشته است و از این پس  نیز آمادگی داریم که حتی بیشتر از آن تکالیفی که دولت برعهده ما گذاشته است؛ درخدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) باشیم. 

گفتنی است کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانک ملی ایران به عنوان دو نهاد تاًثیرگذار در کشور از سابقه همکاری طولانی و مفیدی برخوردارند که انتظار می‌رود با امضای این تفاهمنامه به سطح بالاتری ارتقا پیدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین