کد خبر: ۳۹۱۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

برانکو: تصمیم نهایی را در مورد رضاییان باشگاه می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه نهایتا درباره رضاییان تصمیم‌گیرنده است.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیمش اظهار کرد: تمرین خوبی را امروز انجام دادیم و برنامه‌های خوبی را مرور کردیم. امروز بعد از دور سوم تمرین‌هایمان استراحت 2 روزه خواهیم داشت. البته نوراللهی با مشکل گرفتگی کشاله مواجه است.

او در پاسخ به این سوال که چرا برخی از بازیکنان از فشار تمرین‌ها ناراحت هستند، گفت: همه جای دنیا بازیکنان از فشار تمرین‌ها گله می‌کنند. ما دو دوره کوتاه دیگر تمرین داریم تا بعد مقابل سایپا قرار بگیریم. متاسفانه در دیدار مقابل سایپا ملی‌پوشان‌مان را در اختیار نداریم.

برانکو در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید اصفهانیان اعلام کرده شما باید پاسخگوی اظهارات‌تان باشید، گفت: مگر من چه صحبتی را مطرح کردم؟ من حق فکر کردن ندارم؟

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره احتمال بازگشت رامین رضاییان هم گفت: موضع ما را در این باره می‌دانید. دیگر بحثی برای مطرح کردن وجود ندارد. موضع من مهم نیست، اینجا باشگاه در اولویت است که تصمیم بگیرد. من به جای رضاییان باید چه کسی را از لیست بازیکنانم خارج کنم؟ من از همه بازیکنانم رضایت دارم و نمی‌دانم باید جای چه کسی رضاییان را جذب کنیم. در نهایت باشگاه در این مورد تصمیم‌گیرنده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین