کد خبر: ۳۹۱۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

اظهارات جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه درباره خبری که تکذیب شده!

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: امروز خبر رسیده از اعضای تیم مذاکره‌کننده شخصی جاسوس بوده و از انگلیس حقوق می‌گرفته است که این نشان از پیچیده بودن مساله نفوذ دارد./این در حالی است که این خبر از سوی وزارت امور خارجه تکذیب شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 فارس نوشت: آیین تودیع و معارفه جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و جمعی از پاسداران برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با بیان این‌که انسان به واسطه جهاد و پیکار با دشمنان بالا می‌رود اظهار داشت: مدیون کسانی هستیم که در دهه اول انقلاب جان خود را فدا کردند و مردانه در مقابله مهاجمان به کشور ایستادند.

وی افزود: خداوند در قرآن مجاهدان در راه حق را فضیلت بخشیده و در روایات داریم که بابی که مجاهدان از آن وارد بهشت می‌شود از بقیه بهشتیان جداست؛ همانند یک مراسم مهمانی که برای برخی درب مجزایی قرار می‌دهند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به تشریح واژه «جهاد کبیر» پرداخت و توضیح داد: جهاد کبیر یعنی تنها فرمانده انسان خداوند است و به هیچ چیز دیگری نباید اجازه داد که بر انسان فرماندهی کند.

وی با بیان اینکه جهاد کبیر مختص زمان جنگ نیست و در زمان صلح نیز باید به کار گرفته شود، ادامه داد: مشکل اصلی ما با استکبار نیز همین است چرا که کشورهای سلطه‌گر عزم این دارند که بر تمامی کشورها فرماندهی کنند و عدم فرمان‌بری ایران باعث شده تا به دشمنی با ما بپردازند.

حاجی‌صادقی اضافه کرد: این‌که رهبر انقلاب بارها متذکر شده‌اند که مساله هسته‌ای بهانه است در همین راستا تبیین می‌شود؛ از طرفی خداوند در قرآن تصریح می‌کند زمانی یهود و نصارا از شما دست می‌دارند که فرمان‌بری آن‌ها را بپذیرید.

وی تأکید کرد: حقیقت اسلام هم جز این نیست که تنها فرمانده جهان هستی خداوند است به همین دلیل شاهد اقدامات اسلام‌ستیزانه مستکبران هستیم، در این بین برخی از کسانی که سر سفره انقلاب بزرگ شده‌اند نیز در زمین استکبار بازی می‌کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: در آیه دیگری از قرآن به چنین افرادی اشاره می‌شود که تن به فرماندهی سلطه‌گران داده‌اند و وقتی از آن‌ها سؤال می‌شوند که چرا چنین می‌کنند در جواب می‌گویند که می‌ترسیم بلایی بر سرمان بیاورند.

حاجی‌صادقی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع نفوذ اشاره و عنوان کرد: این‌که رهبر انقلاب بارها نسبت به نفوذ هشدار دادند و امروز خبر رسیده از اعضای تیم مذاکره‌کننده شخصی جاسوس بوده و از انگلیس حقوق می‌گرفته است، نشان از پیچیده بودن مساله نفوذ دارد.

وی ادامه داد: این مورد که اطلاع‌رسانی شده یکی از چندین موردی است که توسط سربازان این نظام کشف و یا جلوگیری شده و مابقی به دلایل مختلف رسانه‌ای نمی‌شود.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی به سمت جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام محمدرضا شایسته تجلیل به عمل آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین