کد خبر: ۳۹۱۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

واکنش‌ ملی‌پوشان فوتبال ساحلی بعد از برد پرگل برابر ژاپن

سه تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به پیروزی پرگل مقابل ژاپن واکنش نشان دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران موفق شد با نتیجه پنج بر یک مقابل ژاپن به برتری برسد. 

امیر حسین اکبری، مصطفی کیانی و فرید بلوکباشی در گفت‌وگوهای جداگانه به صحبت در مورد این پیروزی پرداختند. 

اکبری: بازی سختی مقابل ژاپن داشتیم

امیر حسین اکبری در این زمینه گفت: تمریناتی که زیر نظر کادر فنی داشتیم را در بازی های رسمی پیاده کرده و مقابل تیمی که در سطح بالای آسیا بازی می کند، به میدان رفتیم و پیروز شدیم. بدون شک شرایط تمرینی با شرایط بازی فرق می کند. هدفمان این بود که کارهای ترکیبی که در تمرینات انجام داده بودیم را در بازی‌های رسمی اجرا کنیم و به یکسری از اهداف خود در بازی با ژاپن رسیدیم.

اکبری در پایان درخصوص بازی امروز مقابل عمان نیز گفت: امیدوارم امروز مقابل عمان هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم تا ضمن کسب پیروزی، قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم.

کیانی: ژاپن که اصلی ترین حریفمان بود را با قدرت شکست دادیم

مصطفی کیانی هم در مورد این برد ارزشمند گفت: بازی بسیار خوبی را برابر ژاپن انجام دادیم. این تیم حرفی برای گفتن مقابل ما نداشت و در نهایت با نتیجه قاطع 5 بر یک پیروز میدان شدیم. موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم و نگذاشتیم ژاپن از موقعیت های خود استفاده کنند. اصلی ترین حریف ما در آسیا ژاپن بود که با اجرای بازی جذاب و تکنیکی آنها را شکست دادیم.

عضو تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان گفت: این برد را به مردم ایران تقدیم می کنیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با قدرت به مصاف عمان برویم و کاپ قهرمانی را به کشورمان بیاوریم.

بلوکباشی: پیروزی مقابل ژاپن برایمان بسیار مهم بود

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، فرید بلوکباشی هم در مورد برد پنج بر یک مقابل ژاپن اظهار کرد: همانطور که همه می دانند در چند سال اخیر مهم ترین حریف ما تیم ملی ژاپن بوده است چراکه این تیم هم بازیکنان خوبی دارد و هم اینکه در سطح جهانی بازی می کند و به طور کلی پیروزی مقابل این تیم برایمان بسیار مهم بود. کادر فنی تیم ملی تاکتیک بسیار خوبی در این بازی برای ما درنظر گرفته بود و با اجرای خواسته های تاکتیکی مربیان موفق شدیم ژاپن را با گل های زیادی که به ثمر رساندیم، شکست دهیم.

ملی پوش ایران افزود: در واقع امروز گام نهایی را در پیش داریم و باید به مصاف تیم ملی عمان برویم. بدون شک هدف همه ما پیروزی مقابل عمان و کسب قهرمانی این رقابتها است و به همین دلیل در بازی امروز همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.

بلوکباشی در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال به دلیل برگزاری اردوهای منظم تشکر می کنم که باعث شده با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شویم. جام قاره آسیا تا اینجا که تورنمنت بسیار خوبی برای آماده سازی و هماهنگی هرچه بیشتر بین تیم ملی و بازیکنان بوده و امیدوارم علاوه بر پیروزی مقابل عمان، قهرمانی های زیادی برای کشور عزیزمان بدست بیاوریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین