کد خبر: ۳۹۱۴۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
از فحاشی، دروغ‌پردازی و اهانت به مسئولان پرهیز شود

انتقاد امام‌جمعه‌کرمان از مخالفان دولت و برجام: برجام با موافقت رهبری انجام شد/قبلا ما را تهدید می‌کردند/الان ایران‌هراسی کمترشده

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: گفته می‌شود که پس از برجام، هیچ تحولی در زندگی مردم رخ نداده است، این در حالی است که قبلا ما را تهدید نظامی می کردند و گفته می شد که حق نداریم حرف از مساله هسته بزنیم. اما حداقل دستاورد برجام این بود که دنیا فهمیدند که آمریکایی ها دروغ می گویند و ایران هراسی کمتر شده است
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله «سیدیحیی جعفری» صبح امروز(پنج‌شنبه  4 شهریورماه) در دیدار مدیران استان به‌مناسبت هفته دولت و با یاد و گرامی‌داشت انتقاد امام‌جمعه‌کرمان از مخالفان دولت و برجام: برجام با موافقت رهبری انجام شد/قبلا ما را تهدید می‌کردند/الان ایران‌هراسی کمترشدهشهیدان رجایی و باهنر گفت: 17 هزار نفر به‌وسیله منافقین در اوایل ترور شده‌اند و در آن زمان مقام معظم رهبری فرمودند«به دلیل این‌که شخصی به امام و روحانیت ارادت دارد، او را ترور می‌کردند».

وی با بیان این‌که در آن زمان دولت‌های غربی منافق، هیچ‌گونه حرف موثری علیه این ترورها نزدند بلکه کمک‌های آن‌ها به منافقین برای همگان روشن و واضح بوده و هست، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی به آسانی بدست نیامده است، بلکه نظام شهدای زیادی در این راه داده که باید امروز برای حفظ تک تک این دستاوردها تلاش کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به آیات و روایات، تصریح کرد: در قرآن مجید تأکید شده است که از خطر منافقین بیشتر از کفار و مشرکین برحذر داشته باشید، بطوری‌که ضربه‌هایی که منافقین به ما وارد کرده‌اند، بیشتر از ضربه غربی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: باید فکر کنیم که اگر این شهادت‌ها نبود و اگر این حوادث و مسایل رخ نداده بود، چه وضعیتی برای مملکت ما تاکنون پیش آمده بود؟ اگر این شهادت‌ها نبود مملکت گرفتار تفرق و تشتت و بسیاری از مشکلات شده بود.

جعفری با گرامی‌داشت هفته دولت، افزود: تقدیر و نقد از عملکرد دولت باید در کنار هم باشد اما نقد باید منصفانه باشد و از فحاشی، دروغ‌پردازی و اهانت به مسئولان پرهیز شود که متأسفانه امروز عده‌ای در کشور هستند که چشم خود را بروی همه اقدامات مثبت و محاسن دولت بسته و آن‌ها را نمی‌بینند و خدمات را درک نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به مسأله برجام ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم از روز اجرایی شدن برجام عده‌ای شروع به مقاله نوشتن علیه این کار کردند. اگر مسلمان هستید و معتقد به ولایت فقیه و رهبری می‌باشید، باید بدانید برجام با موافقت رهبری صورت گرفته و ما در ابتدا این احتمال را می‌دادیم که آمریکایی‌ها کارشکنی می‌کنند که همه دنیا شاهد بودند این کار را کردند.

جعفری افزود: گفته می‌شود که هیچ تحولی در زندگی مردم رخ نداده است، این در حالی است که قبلاً ما را تهدید نظامی می‌کردند و گفته می‌شد که حق نداریم حرف از مسأله هسته بزنیم اما حداقل دستاورد برجام این بود که دنیا فهمیدند که آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند و ایران‌هراسی کمتر شده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: انسان باید با صدای بلند از ستمی که صهیونیست‌ها هر روز به مردم مظلوم فلسطین اشغالی روا می‌دارند، گریه کند و معتقدیم که این رژیم را آمریکایی‌ها و غربی‌ها بوجود آورده‌اند و این در تاریخ بی‌سابقه است که یک ملت را از سرزمین آبا و اجدادی خود به زور بیرون کنند.
امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که امروز برخی کشورهای مسلمان می‌خواهند با رژیم صهیونیستی رابطه سیاسی برقرار کنند، اظهار کرد: مردم دنیا و به‌ویژه جهان اسلام باید بیدار شوند. سلاح‌های هسته‌ای خود را از بین ببرند. هم‌چنین امر به معروف و نهی از منکر باید با بصیرت، معرفت و درک صحیح صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما زیر سایه ولایت فقیه از نعمت وحدت برخوردار هستیم و وحدت در استان کرمان نیز کم‌نظیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
2
8
آفرین برشماامام جمعه شجاع،آگاه و واقع بین به مسایُل روز دنیا...
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
8
به عنوان یک کرمانی به وجود نازنین ایت الله جعفری در استانمان واقعا افتخار میکنم انشاالله که همیشه سربلند و سالم باشد . . . . . . . و برخی دیگر در سخنرانیهایشان انصاف را رعایت کنند و همیشه طرفدار حق باشند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین