کد خبر: ۳۹۱۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

انتقاد از جریمه آمبولانس‌ها توسط پلیس

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در اقدامی جالب و تکراری، تکنسین‌های اورژانس 115 پایگاه 221 که در حال انتقال بیمار بدحالی به اورژانس بیمارستان الزهرا بودند، پس از تحویل بیمار، با قبض جریمه پلیس مواجه شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
«روزبه رجائی‌غفوری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دیروز، تکنسین‌های پایگاه 221 بعد از انتقال بانوی بارداری به بیمارستان الزهرا، با صحنه عجیبی مواجه شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های پایگاه 221 بانوی بارداری را که دچار دردهای شکمی شده بود، با اقدامات درمانی به اورژانس بیمارستان الزهرا انتقال و تحویل بخش اورژانس بیمارستان الزهرا دادند که حین مراجعت با قبض جریمه‌ای بر روی آمبولانس مواجه شدند.

رجائی‌غفوری ادامه داد: با توجه به تغییرات ساختمانی در بیمارستان الزهرا، ورودی بخش اورژانس از خیابان ارتش است و هیچ‌گونه امکانی نیز برای پارک و انتقال بیمار در شرایط عادی و اورژانسی به خودروها مقدور نیست.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس 115 نیز در این مورد مجبور به نگهداشتن آمبولانس در ورودی بخش اورژانس الزهرا بودند که در بازگشت با قبض جریمه پلیس روبرو شده‌اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: پنجم مرداد نیز تکنسین‌های اورژانس 115 حین انتقال مصدوم به کلینیک شیخ‌الرئیس در خیابان آزادی که دچار کاهش هوشیاری شده بودند با برگ جریمه مواجه شدند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمدرضا پیروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
وقتی ارزشها عوض میشوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین