کد خبر: ۳۹۱۴۸۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

باهنر: برخی نذر می‌کنند به مجلس بیایند/تا اسم خیابان‌های‌تهران را یاد بگیرند 4سال طول می‌کشد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر چند حزب قوی در کشور تشکیل نشود، قطعاً در آینده مردم‌سالاری دینی ما مشکل به وجود خواهد آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، صبح امروز پنج‌شنبه 4 شهریورماه در دوازدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین در محل تالار آدینه اظهار داشت: جامعه اسلامی مهندسین در سال 67 و بلافاصله پس از تعطیلی حزب جمهوری اسلامی تشکیل شد.

وی ادامه داد: این تشکل‌ در عرصه‌های مختلف تلاش کرده گام‌های بلندی را برای نظام بردارد و همواره تلاش کردیم مشی‌مان را از شهید مظلوم بهشتی و باهنر و همچنین مقام معظم رهبری و دبیران کل جمهوری اسلامی اتخاذ کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: در 30 سال گذشته همواره در چارچوب نظام حرکت کرده‌ایم و منضبط و منسجم عمل کرده‌ایم، ضمن اینکه هر دوسال نیز یک گردهمایی را برگزار کرده‌ایم.

باهنر با اشاره به سیاست‌های درون‌تشکیلاتی جامعه مهندسین خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان اعضا و مسئولان استانی را انتصاب نمی‌کنیم و تنها با یک روند انتخاباتی در استان‌ها این افراد انتخاب می‌شوند.

وی یادآور شد: همواره سعی کرده‌ایم با تشکیلات‌های همسوی خود همکاری کنیم، ضمن اینکه همواره در مسیر وحدت اصولگرایان تلاش کرده‌ایم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین سعی کرده مواضع سیاسی‌اش به دور از افراط و تفریط باشد و هیچ موقع از فرط محافظه‌کاری نسبت به نقد دولت‌های مستقر و دست‌اندرکاران و حتی دولت‌های هم‌جریان کوتاه نیامدیم و با تندروی‌های بی‌مورد هم حتی برای دولت‌های رقیب هیچ مشکلی ایجاد نکرده‌ایم، بلکه همواره تلاش کرده‌ایم یک تعامل عادلانه داشته باشیم.

باهنر گفت: یک نقص عمده در تشکیلات‌های خود داشته‌ایم و آن این بود که بیشتر سیاسی عمل کردیم و بر همین اساس از سال 93 با موضوع مهندسین در برگزاری همایش توجه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اصولاً در کشور ما غیبت احزاب سیاسی مشهود است و این غیبت قطعاً به آینده مردم‌سالاری دینی کشور لطمه می‌زند، افزود: این روند تا جایی پیش رفته است که حتی برخی از رؤسای جمهور ما تا دو ماه پیش از انتخابات هیچ برنامه کاری ندارند. این امر نیز به این دلیل است که آنها از احزاب بیرون نمی‌آیند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه کسی که به مجلس می‌رود باید یک پشتوانه قدرتمندی به نام حزب داشته باشد، اظهار کرد: موقع انتخابات مجلس میلیاردها تومان خرج می‌شود تا افراد وارد مجلس شوند، اما افرادی که زیر چتر گروه‌ها وارد جریان قانونگذاری می‌شوند، درنهایت چون کار حزبی خاصی روی آنها نشده است، نمی‌دانند باید در مجلس چه کنند.

باهنر همچنین پیرامون دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از کسانی که به عنوان نماینده به مجلس می‌آیند، نه اعتدال را می‌شناسند و نه فراکسیون امید و نه اصولگرایی را تصریح کرد: برخی فقط نذر می‌کنند به مجلس بیایند و برخی نمایندگان تا اسم خیابان‌های تهران را یاد بگیرند چهار سال طول می‌کشد.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: در مسائل مختلف برداشت‌های متفاوت وجود دارد و اگر از نمایندگان مجلس در خصوص اقتصاد مقاومتی پرسش شود، نظرات متفاوتی دریافت می‌شود.

باهنر گفت: چون کار مستمر حزبی صورت نمی‌گیرد، حتی افراد بعد از رفتن به مجلس شناور می‌شوند و جذب سایر فراکسیون‌ها می‌شوند، لذا از تمام مقامات بالا در کشور می‌خواهیم روند حزبی شدن در کشور را با جدیت درکشور دنبال کرده و آن را مطالبه کنند.

شایان ذکر است، باهنر در پایان این نشست، گزارشی از عملکرد دوسالانه جامعه اسلامی مهندسین را ارائه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
1
شما در طول چندین دوره نمایندگی چه شق القمری کردید؟ خدمات ارزنده شما فراموش نشدنی است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
از خود راضی .از فضل پدر تورا چه حاصل؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
ایشان الحمدوالله اسم خیابانهای تهران را یاد گرفتند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
اي ناشناس خدا خيرت بده كه گل گفتيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
بعضيها خدا خيرشان دهد بلاخره نذري مي دهند اما تيشه به ريشه كشور و ملت نمي زنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
سلام

خیابانهای تهران را در چندین دوره یاد گرفتید در این مدت چه برداشت کردید از یادگرفتن خیابانهای تهران
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین