کد خبر: ۳۹۱۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

هک‌شدن سایت و انتشار اطلاعات شخصی بازیگر زن آمریکایی

هکرها وب‌سایت لزلی جونز، کمدین سیاه‌پوست آمریکایی را هک و اطلاعات شخصی او را در اینترنت منتشر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
جونز در بازسازی «شکارچیان روح» ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی فیلم بود. در بازسازی «شکارچیان روح» بازیگران زن نقش‌هایی را بازی می‌کنند که در نسخۀ قدیمی فیلم بازیگران مرد ایفاگر آن‌ها بودند.

به نظر می‌رسد که هکرها به حساب ‌آی‌کلود لزلی جونز از راه تلفن همراه او دست پیدا کرده‌اند و به همین وسیله وب‌سایت او را هک کرده‌اند. ‌آی‌کلود امکان ذخیره اطلاعات، عکس و دیگر محتواها را برای کاربران محصولات اپل در فضای مجازی فراهم می‌کند.

نمایندگان اپل هنوز هیچ واکنشی به این رویداد نشان نداده‌اند. جونز نیز در این رابطه هیچ اظهارنظری نکرده است.

پس از انتشار خبر هک شدن وب‌سایت این بازیگر نام او به یکی از موضوعات مورد بحث در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. برای نمونه بسیاری از کاربران توئیتر از او حمایت کردند. جونز 48 ساله جولای گذشته به دلیل نقش‌آفرینی در «شکارچیان روح» در توئیتر هدف حملات نژادپرستانه قرار گرفته بود.

این نخستین بار نیست که اطلاعات و عکس‌های شخصی چهره‌های سرشناس از سرویس‌های شرکت اپل به بیرون درز می‌کند. اپل در سال 2014 تایید کرد که عکس‌های شخصی چندین چهرۀ سرشناس از جمله جنیفر لارنس از راه هک شدن حساب‌های آی‌کلود این افراد در اینترنت منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، اپل گفته بود که درز اطلاعات در نتیجه حملات سایبری به حساب‌های شخصی افراد بوده و هیچ‌گونه نفوذ مستقیمی به سیستم‌های اپل صورت نگرفته است.

لزلی جونز پس از حملات نژادپرستانه کاربران توئیتر برای مدت کوتاهی این شبکه اجتماعی را ترک کرد. این عمل او سبب شد که شرکت توئیتر حساب کاربری بسیاری از توهین‌کنندگان را به صورت دائم ببندد.

منبع: رویترز / 24 اوت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین