کد خبر: ۳۹۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

شکارچیان غیرمجاز با پرداخت جریمه، دوباره بازمی‌گردند

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل حفاظت از محیط ‌زیست استان زنجان از دستگیری متخلف با سابقه در منطقه شکار ممنوع فیله‌خاصه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
امجد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: محیط‌بانان شامگاه امروز در حین گشت‌زنی در منطقه به تردد فردی مشکوک شده و پس از بررسی موضوع متوجه شدند که این فرد در کمین شکار آهو است که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: از این فرد یک قبضه اسلحه قاچاق دولول به همراه چند تیر فشنگ کشف و ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به مراجه قضایی ارسال شد.

این مسئول با اشاره به سابقه فرد دستگیر شده در رابطه با شکار غیرمجاز آهو، گفت: متاسفانه این افراد با وجود پرداخت جریمه بار دیگر اقدام به عمل خلاف قانون خود می‌کنند و محیط‌زیست را در معرض آسیب قرار می‌دهند و این در حالی است که می‌توان با اعمال قوانین شدیدتر شرایطی فراهم کرد تا افراد متخلف بار دیگر این اجازه را به خود ندهند که دست به چنین اقداماتی بزنند.

باقری خاطرنشان ‌کرد: متاسفانه تعداد محیط‌بانان در حراست از مناطق کم است؛ هر چند همین تعداد کم نیز برابر با چندین نفر کار کرده و سعی دارند تا در حد توان از محیط ‌زیست استان حفاظت کنند و گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی حاکی از این امر دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین