کد خبر: ۳۹۱۷۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
نیروی انتظامی باید با وزارت ارشاد هماهنگ باشد/ نباید برخی حاکمیت یکپارچه کشور را زیر سوال ببرند

لغو کنسرت‌ها، فتوا علیه قوانین رسمی نظام است/پشت سر روحانی ایستاده‌ایم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان برای حفظ منافع کشور و به دلیل اقدامات خوب آقای روحانی در طول سه سال گذشته، قاطعانه از رییس جمهوری حمایت می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
الیاس حضرتی با اشاره به اقدامات مثبت و خوب رییس جمهوری در سه سال گذشته گفت: ما امروز در یک لغو کنسرت‌ها، فتوا علیه قوانین رسمی نظام است/پشت سر روحانی ایستاده‌ایمفضای اقتصادی قرار داریم که در روز چهار میلیون بشکه نفت تولید می کنیم و دو میلیون و نیم بشکه نفت صادر می کنیم که این موفقیت بالایی برای کشورمان است.

به گزارش آفتاب‌‌نیوز، وی افزود: امروز در موضوع تورم اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، همچنین در بخش مسکن در شش ماه گذشته شاهدیم که بازار مسکن در تهران تحرکی پیدا کرده که قطعا اثر آن را در بخش های دیگر کشور شاهد خواهیم بود.

این نماینده مجلس با تاکید بر این که در مقابله با ایران هراسی اقدامات خوبی انجام شده است گفت: امروز رژیم صهیونیستی وعربستان با تمام توان برای مقابله با ایران تلاش می کنند ولی دولت در راستای مقابله با ایران هراسی اقدامات خوبی انجام داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: اصلاح طلبان برای حفظ منافع ملی کشور و در شرایط فعلی قاطعانه پشت سر روحانی ایستاده اند و به وی کمک می کنند.

وی به ایرنا گفته است: اصلاح طلبان نه تنها از روحانی عبور نمی کنند بلکه محکم‌تر از قبل پشت سر وی ایستاده اند، البته ما نقدها و مطالباتی به روحانی داریم ولی این باعث نمی شود که حمایتمان را از رییس جمهوری کم کنیم.

لغو کنسرت‌ها، فتوا علیه قوانین رسمی نظام است

الیاس حضرتی همچنین در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به لغو کنسرت‌ها در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: پیش از انقلاب در بعضی موارد علما و فقها ناچار بودند با فتواهای خود دستورهایی بدهند تا قوانین اسلامی در جامعه اجرا شود.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: با این حال با پیروزی انقلاب اسلامی و قرار گرفتن یک فقیه در راس نظام اسلامی، این مشکل برطرف شد و دیگر نباید فتوایی علیه قوانین رسمی کشور صادر شود چراکه فتوا علیه قوانین رسمی کشور برخلاف روح انقلاب و نظام است.

این عضو حزب اعتماد ملی با انتقاد از برخوردهای دوگانه در بعضی شهرهای کشور در قبال برگزاری کنسرت‌های موسیقی گفت: هدف انقلاب اسلامی حاکمیت یکپارچه بود و نباید برخی با رفتارهای خود این حاکمیت یکپارچه را زیر سوال ببرند.

حضرتی یادآور شد: اگر می‌خواهیم کشور را یکپارچه اداره کنیم و نشان دهیم که یک دولت تصمیم‌گیرنده وجود دارد، نیروی انتظامی که بنابر قانون زیرنظر وزارت کشور اداره می‌شود، باید با وزارت ارشاد هماهنگ باشد.

نماینده مردم تهران ورود ناگهانی ستاد کل نیروهای مسلح به بحث برگزاری کنسرت‌های موسیقی را اتفاقی عجیب توصیف و تصریح کرد: متاسفانه همچنان داستان کنسرت‌ها و برخورد با صحنه‌های هنری و هنرمندان ادامه دارد که این موضوع داستان غم‌انگیزی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
15
آفرین نماینده شجاع مانند آیت الله مدرس.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
این اسرار آقای اعلم الهدی حاکی از هدف دیگر ایشان است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
نماینده محترم شهر من تهران
در تائید شما برای بسیاری دیگر شبه ای باقی نمانده دزست استکه انتقاداتی بدولت وارد است اما مخالفین پر سرو صدا و تریبون دار دولت منافع ملی را دارند قربانی مقاصد سیاسی خود میکنند با تشنج آفرینی ها ی رسانه ای چه هدفی را دنبال میکنند نتیجه اش اتلاف انرژی مدیران و تضعیف چهره دولت در منظر بیگانگان .
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
درود بر شما زنده باد مرد شجاع
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین