کد خبر: ۳۹۱۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳

افتتاح ۲۷ پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت

فرماندار شمیرانات از افتتاح ۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در هفته دولت و در سطح شهرستان شمیرانات خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
عزت‌الله خانمحمدی در حاشیه همایش گرامیداشت هفته دولت در شهرستان شمیرانات گفت: ۲۷ پروژه که در هفته دولت در حوزه‌های راه، بهداشت و درمان، فرهنگی، فاضلاب در دو بخش روستایی و شهری توسط ۹ دستگاه اجرایی، آماده‌سازی شده‌اند، به بهره برداری می‌رسد. همچنین همین تعداد پروژه برای دهه فجر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

وی اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های افتتاحی در سه سال گذشته در سطح شهرستان شمیرانات را بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان خواند و افزود: حفظ آرامش و ایجاد هماهنگی و همدلی میان دستگاه‌های دولتی در سطح شهرستان یکی از اولویت‌های فرمانداری شمیرانات بود که در دولت تدبیر و امید به طور جد در دستور کار قرار گرفته بود. بی‌تردید ایجاد این هماهنگی و همدلی میان دستگاه‌ها راندمان کاری در سطح شهرستان شمیرانات را افزایش داد؛ به طوریکه با وجود تمام مشکلات مالی و اعتباری که وجود داشت اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان شمیرانات انجام شد.

وی معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان شمیرانات در عرصه تولید محصولات باغی و دامی را یکی دیگر از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان شمیرانات خواند و افزود: شمیرانات دارای ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی و دامداری بسیاری است که این ظرفیت‌ها در سه سال گذشته به درستی معرفی و از آنها بهره گرفته شده است. در راستای تحقق این هدف نیز سند جامع گردشگری شهرستان تبیین شد.

فرماندار شمیرانات از گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای شهرستان شمیرانات تا پایان سال مالی ۹۵، ۹۶ خبر داد و افزود: در حال حاضر پروژه‌های گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در سطح شمیرانات در حال اجراست که امیدواریم تا پایان سال مالی ۹۵-۹۶ هیچ نقطه‌ای از شمیرانات باقی نماند که از نعمت گاز محروم باشد.

خانمحمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته پرداخت و افزود: برجام یکی از ارزشمندترین دستاوردهای این دولت بود که باعث شد تابوی ایران هراسی شکسته شود و تمام دنیا در برابر حقوق هسته‌ای ملت ایران تسلیم شدند و این حقوق را پذیرفتند. بی‌تردید استراتژی استکبار جهانی از بین بردن ماشین حقوق هسته‌ای ملت ایران بود، اما با هوشمندی تیم مذاکره کننده ایران و تحت رهنمودهای رهبری معظم انقلاب، ۵+۱ تسلیم شد و حقوق به حق هسته‌ای ملت ایران را پذیرفتند. در این راستا برای اولین بار منطق گفتمان بر منطق قلدرمآبانه پیروز شد.

به گزارش ایسنا، وی واگذاری ۴۲۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید را یکی دیگر از دستاوردهای این دولت خواند و افزود: ۲۷ هزار واحد نیز آماده واگذاری است. در حقیقت نسبت به گذشته ۷۸ درصد رشد آماده‌سازی پروژه مسکن مهر را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در دولت اصلاحات شاهد خودکفایی در تولید گندم بودیم، اما متاسفانه بار دیگر در دولت گذشته واردات گندم آغاز شد، اما امروز در دولت تدبیر و امید یک بار دیگر به خودکفایی در تولید گندم رسیدیم؛ به طوریکه در حال حاضر ۱۴ میلیون تن گندم برای دو سال ذخیره شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین