کد خبر: ۳۹۱۹۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد

تخصیص 100درصدی تمامی تعهدهای مالی طرح‌های دولت تا پایان سال

در پنجمین روز از هفته دولت محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اصلاحیه لایحه بودجه با همکاری مجلس شورای اسلامی، از تخصیص 100درصدی تمامی تعهدهای مالی طرح های دولت تا پایان سال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت عصر شنبه در آیین گشایش 84 طرح زیربنایی و عمرانی در شهرستان اسفراین خراسان شمالی افزود: با گشایشی که برای طرح های دولتی، واحدهای تولیدی و بخش کشاورزی فراهم شد به ویژه با اقدامی که چهارشنبه گذشته در مجلس با همکاری نمایندگان انجام شد که برای رونق اقتصادی سهم ارزشمندی داشت، تمام طرح ها و تعهدهای مورد توجه سفر رئیس جمهور به صورت 100درصد تا قبل از پایان سال پرداخت می شود. 

به گفته وی ، با پرداخت 100درصدی این اعتبارها شاهد افتتاح این طرح ها خواهیم بود. 

در پنجمین روز از هفته دولت محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، 84 طرح زیربنایی وتوسعه ای با460 میلیارد ریال اعتبار را به صورت همزمان در استان 936 هزار نفری خراسان شمالی افتتاح کرد. 

نوبخت در عصر شنبه با حضور در بجنورد مرکز خراسان شمالی در جلسه برگزیدگان و فعالان اقتصادی استان دراستانداری شرکت می کند. 

آخرین برنامه معاون رئیس جمهوری دراولین روز سفر به خراسان شمالی حضور در سیمای خراسان شمالی (شبکه اترک) است. 

به گزارش ایرنا، افتتاح همزمان طرح های هفته دولت در بجنورد مرکز خراسان شمالی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، افتتاح و بازدید بخشی از پروژه دوبانده کردن مسیر بجنورد به جنگل گلستان و، شرکت در شورای برنامه ریزی استان و نشست خبری با خبرنگارن از برنامه های دومین روز سفر محمد باقر نوبخت به خراسان شمالی است.

استان 936 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع است و 604 طرح در هفته دولت دراین استان با اعتبار 5هزار 120میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین