کد خبر: ۳۹۱۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱

واکسیناسیون 700 قلاده سگ علیه هاری

رئیس شبکه دامپزشکی رضوانشهر گفت:700 قلاده سگ علیه بیماری هاری تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
«سهیل محمدپور» گفت: از اهداف اصلی دامپزشکی تأمین غذای سالم و امنیت آن است به طوری‌که هر بعدی از فرآورده‌های غذایی را نگاه کنیم اعم از فرآورده‌های لبنی و پروتئینی با دامپزشکی در ارتباط است.

وی افزود: در این بخش نیز کارشناسان شبکه دامپزشکی رضوانشهر با تعداد 671 مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان مانند قصابی، مرغ‌فروشی، مراکز جمع‌آوری شیر، رستوران‌ها و سردخانه‌ها اقدام کرده که از این تعداد 35 مورد تخلف از قوانین بهداشتی کشف و مشاهده و به میزان 266 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف تحت نظارت این شبکه معدوم شد و هشت نفر از متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، رئیس شبکه دامپزشکی رضوانشهر در رابطه با تسریع در ارائه خدمات به مردم گفت: هم‌چنین 889 گواهی بهداشتی نیز جهت حمل دام و طیور و آبزیان توسط این شبکه پس از بازرسی و حصول اطمینان از سلامت محموله جهت حمل به داخل و خارج استان صادر شده است.

محمدپور با بیان فعالیت‌های شبکه دامپزشکی رضوانشهر افزود: سالانه در شهرستان رضوانشهر 1600 تن گوشت سفید، 1300 تن گوشت قرمز، 3000 تن شیر و 327 تن عسل تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال 700 قلاده سگ علیه بیماری هاری تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین