کد خبر: ۳۹۲۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
در دولت تدبیر و امید صورت گرفت:

تسهیلات بانک ملی ایران به 15 طرح بزرگ و مهم اقتصادی کشور

از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون، بانک ملی ایران با هدف حمایت از تولید و اشتغال در کشور، اقدام به پرداخت تسهیلات به 15 طرح بزرگ و مهم اقتصادی کشور کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک ایران، این طرح‌ها در بخش‌های مختلف نظیر صنعتی، پتروشیمی، سیمان، پزشکی، فولاد، صنایع غذایی و.... بوده است.

از جمله شرکت‌های مهمی که اخیراً نیز راه‌اندازی و افتتاح شده‌اند، به شرکت صنایع غذایی گهر دورود در استان لرستان با دریافت تسهیلاتی به مبلغ حدود 104 میلیارد تومان و آریاترانسفوی شرق و قدرت در استان سمنان با دریافت تسهیلاتی به مبلغ 450 میلیارد تومان اشاره کرد که تقدیر معاون اول رئیس جمهور و وزرای کشورو صنعت، معدن و تجارت را به دنبال داشت.

شرکت‌های آریاترانسفوی قدرت و شرق( تولید انواع ترانسفورماتور)، گهر لرستان( صنایع غذایی) مجتمع فولاد گیلان و امیرکبیر خزر( تولید انواع فولاد)، ماموت (ساخت کانتینر کامیون)، بناگستر کرانه(سوخت‌رسانی به کشتی‌ها) ، زرماکارون(تولید ماکارونی) ، پتروشیمی مهاباد و لرستان(تولید محصولات پتروشیمی) سیمان باقران و سیمان سپهر قیر و کارزین( تولید سیمان)، ابوریحان طب آریا( ساخت مجتمع بیمارستانی تریتا)، پاسارگاد سرام آباده (تولید کاشی) و مجتمع تولیدی، صنعتی شمس انزلی( تولید انواع شمس آهن‌آلات) شرکت‌هایی بودند که ازابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون از تسهیلات کلان بانک ملی ایران بهره‌مند شده‌اند و جزو شرکت‌های مهم کشور هستند.

در سال جاری نیز بانک ملی ایران به عنوان یاور دولت در خصوص ایجاد رشد و توسعه اقتصادی کشور و افزایش اشتغال‌زایی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخل، اقدامات گسترده‌ای برای احیا و ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در کشور آغاز کرده و تاکنون اقدام به پرداخت تسهیلات به 2006 بنگاه کوچک و متوسط به ارزش بالغ بر 920 میلیارد تومان کرده است.

 علاوه بر این، بانک ملی ایران تا پایان تیرماه امسال،22 هزار و 270 فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ حدود 2 هزار و 300 میلیارد تومان برای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین