کد خبر: ۳۹۲۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶

حامیان داعش در فیلیپین 28 زندانی را فراری دادند

پلیس فیلیپین روز یکشنبه اعلام کرد گروهی از تروریست های فیلیپینی حامی گروه تکفیری داعش در حمله ای 8 تروریست را به همراه بیش از 20 زندانی دیگر از یک زندان در جنوب این کشور فراری دادند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، این تروریست ها غروب شنبه با استفاده از کلاشینکف و تفنگ 'ام – 14' به زندانی در شهر 'ماراوی' استان 'لانائوی جنوبی' حمله کرده و این تروریست های در بند و گروهی زندانی های متهم به قاچاق و قتل را آزاد کردند.

به نوشته تارنمای 'فیل استار'، این افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی 'عبدالله مائوت' گروهی از شهر 'بوتیگ' در لانائوی جنوبی بودند که دست به این اقدام زدند.

بنابراین گزارش، حدود 20 تروریست با خلع سلاح نگهبانان زندان، 8 تروریست را که هفته گذشته در شهری در همین استان به اتهام حمل بمب در یک خودرو ون دستگیر شده بودند، با خود بردند.

هدف از آزاد شدن بیش از 20 زندانی دیگر توسط تروریست ها، شگردی برای انحراف ذهن پلیس اعلام شد. مهاجمان دو سلاح نگهبانان را نیز با خود بردند.

بیش از 20 نفر دیگری که از زندان فراری داده شدند، متهم به قاچاق مواد مخدر، قتل و سرقت شده بودند.

فیل استار اعلام کرد این مهاجمان نشان گروه تروریستی داعش را نیز با خود حمل می کردند.

اعضای این گروه تروریستی پیش از این نیز دو گروگان غیرمسلمان خود را به اتهام جاسوسی برای دولت فیلیپین سربریده بودند.

اعضای گروه تروریستی کاملا مسلح وابسته به 'عبدالله مائوت' ماه ژوئیه نیز در حمله ای در نزدیکی مقر تیپ 103 ارتش فیلیپین یک سرباز را کشته و دو تن دیگر را زخمی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین