کد خبر: ۳۹۲۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
حاشیه نگاری از سفر معاون اول رئیس جمهور به استان قزوین/

جهانگیری : نهادهای عمومی نباید از حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصادی نگران باشند

معاون اول رئیس جمهوری با استقبال از سرمایه گذاری نهادهای عمومی در کارهای تجاری، تاکید کرد و گفت که نباید این نهادها از حضور بخش خصوصی در عرصه اقتصادی کشور نگران باشند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در ماه های اخیر به عنوان فرمانده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به قصد رصد اوضاع از نزدیک، بارها از شهرک ها و واحدهای صنعتی سراسر کشور بازدید کرده است.

سفر به استان قزوین و حضور در مراسم افتتاح و یا بهره برداری از طرح های توسعه خطوط تولید چندین واحد صنعتی و نیز بررسی مسائل استان و شرکت در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان را باید در زمره این سفرها ارزیابی کرد.

این بازدیدها نشان می دهد که اقتصاد کشور پس از استقرار دولت یازدهم روی ریل درست قرار گرفته و آثار برنامه ریزی ها پس از سه سال خود را نشان می دهد.
بالگرد حامل دکتر جهانگیری با کمی تاخیر در محوطه شرکت «مرغک» در چهل کیلومتری قزوین به زمین نشست و نخستین برنامه وی با افتتاح و بازدید از این شرکت بوده است.
بخاطر رعایت شاخص های بهداشتی، ایشان و هیات همراه پوششهای مخصوصی به تن کردند.
بازدید دوم معاون اول رییس جمهوری از شرکت گلدیران در شهرک صنعتی البرز بود که به عنوان نخستین شهرک صنعتی کشور در سال 1346 ایجاد شد.

وی از خط تولید انواع ماشین لباسشویی که با سرمایه گذاری 8 میلیون دلار و 600 میلیارد ریالی راه اندازی شده بازدید کرده و در جریان مسائلِ جوانانِ مشغول به کار در آنجا قرار گرفت.
دکتر جهانگیری ازطرح توسعه نورد سرد شماره 2 شرکت صنایع هفت الماس بازدید کرد و پس از شنیدن توضیحات و درخواست مدیر شرکت درباره این طرح، دستوراتی را به وزیر صنعت، معدن و تجارت داد.

افتتاح بعدی، خط تولید شرکت راستی کار بود. وی 16 سال پیش به عنوان وزیر صنایع و معادن از این شرکت بازدید کرده بود.
مدیر «شرکت راستی کار» از صادرات قطعه به سایت های ایران خودرو در کشورهای دیگر نظیر الجزایر خبر داد.

مهمترین درخواست جلسه بررسی مسائل کلان استان، مربوط به دشت قزوین و لزوم طرح انتقال آب از ارتفاعات 2000 و 3000 و سرشاخه های الموت رود و شاهرود برای احیای دشت قزوین بود.
معاون اول رئیس جمهوری گفت که شما قزوینی ها به شهید رجایی افتخار می کنید که فروتن، متدین و انقلابی بود و ما کرمانی ها به باهنر.

مردمی بودن به ظاهرسازی نیست، افتادگی با ریاکاری نسبتی ندارد.
دکتر جهانگیری در دیدار با منتخبین استان قزوین گفت: برای این که پروژه بابک زنجانی و ابعاد و نحوه شکل گیری آن شناخته شود باید ده ها فیلم ساخته و صدها طرح تحقیقی نوشته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین