کد خبر: ۳۹۲۳۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

باند سارقان موتورسيكلت گیشا متلاشی شد

رییس کلانتری 137 نصر از انهدام باند سارقان موتورسيكلت در محدوده گیشا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرگرد گنجی،رییس کلانتری 137 نصر گفت: در راستای پيشگيری از وقوع جرم و همچنين برخورد با سارقان به ویژه سارقان خودرو و موتورسيکلت در محدوده گیشا و نصر، تيم های انتظامی این کلانتری روز گذشته اقدام به استقرار پست های بازرسی در محله های اين محدوده کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد گنجی ادامه داد: در همين راستا ماموران انتظامی این کلانتری در حال بازرسی از خودروها و موتورسيکلت های مشکوک و فاقد پلاک بودند که متوجه شدند 2 موتورسوار به محض رسيدن به پست ايست و بازرسی تغيير مسير داده و خيابان را به دور زده و دور شدند که ماموران به اين حرکت مشکوک شده و به تعقيب آنها پرداختند.

وی افزود: از آنجا که پلاک موتورسيکلت متهمان نیز مخدوش بود ماموران مشخصات آن را از مرکز کنترل پليس پايتخت استعلام کردند که در نهایت مشخص شد این موتورسیکلت مدتی پیش از محدوده مرزداران به سرقت رفته است و در حال حاضر تیمی از ماموران کلانتری 139 در پی سارقان آن هستند.

رییس کلانتری 137 نصر اظهار داشت:این تعقیب و گریز چند دقيقه ای ادامه داشت تا اينکه ماموران موفق شدند موتورسواران مشکوک را متوقف و آنها را برای علت فرار مورد تحقيق قرار دادند که از جانب آنها پاسخ هايی ضد و نقيض و دور از ذهن بيان شد.

سرگرد گنجی خاطر نشان کرد:در نهایت مظنونین به کلانتری منتقل و تحت بررسی‌های انجام شده به سرقت موتورسیکلت اعتراف و همچنين به سرقت 2 فقره سرقت موتورسيکلت ديگر نيز اعتراف کردند که پس از تکميل پرونده به پليس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین