کد خبر: ۳۹۲۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

افتتاح پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور آیت‌الله هاشمی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز سه پروژه ساختمان اداری، مجموعه فرهنگی ـ ورزشی و ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند را افتتاح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : در این مراسم که آقای دکتر میرزاده، معاونین و مدیران ستادی و اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولین شهر دماوند، مدیران و استادان دانشگاه‌های دماوند و جمعی از دانشجویان حضور داشتند، بیش از 15 هزار متر مربع به فضاهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور افزوده و به بهره برداری رسید، شامل ساختمان اداری با 4500 متر مربع مساحت، مجموعه فرهنگی ورزشی با 5300 متر مربع و ساختمان آموزشی با 3 هزار متر مربع است.

به گزارش آفتاب، پروژه‌های دانش بنیان و درآمدزای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که شامل مرکز رشد واحدهای فن آور و مرکز تحقیقات بتن جمعاً به مساحت 3300 متر مربع است، نیز با حضور رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر صفری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، در ضمن بازدید و مراسم افتتاح، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این واحد دانشگاهی، گفت: هزینه ساخت پروژه‌های مذکور، بالغ بر یکصد میلیارد ریال می‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین