کد خبر: ۳۹۲۴۳۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

گزارش تمرین پرسپولیس؛ متن و حاشیه/شوخی آقا کریم، خشم پانادیچ+تصاویر

شاگردان برانکو بعد از تمرین بدنى نوبت صبح از ساعت ١٨ خود را مهیاى تمرین فوتبال و تاکتیکى کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
پرسپولیسى ها در ادامه تمرینات فشرده خود، از ساعت ١٨ تمرین نوبت دوم خود را در زمین شهید کاظمى و در حضور ٢٠٠ هوادار برگزار کردند که در ادامه حواشى مربوط به آن را از نظرتان مى گذرانیم.

* کریم باقرى بعد از ١٠ روز غیبت در تمرینات این تیم که به دلیل حضور در کلاس هاى مربیگرى بود، امروز در تمرین حضور یافت.

* باقرى در زمان گرم کردن بازیکنان زیر نظر مارکو با شوت به سمت محسن مسلمان آمادگى او را سنجید! مسلمان که چند روز پیش به فشار تمرینات گله کرده بود، تنها با لبخند به این شوخى باقرى پاسخ داد.
 
* رادوشوویچ و درویش وند، دو دروازه بان حاضر در تمرین پرسپولیس در غیاب بیرانوند به تمرینات اختصاصى زیر نظر ایگور پانادیچ پرداختند و جالب اینکه درویش وند بارها با توجه به مشکل برقرارى ارتباط و ترجمه نمى توانست خواسته هاى او را برآورده کند و عصبانیت پانادیچ را به همراه داشت.
 
* محمود خوردبین بار دیگر از نشر مصاحبه اى توسط او که در آن عنوان شده بود برخى بازیکنان نسبت به بازگشت رضاییان معترض هستند گلایه داشت و خواست این حواشى را منتشر نکنند.

* بعد از انجام آیتم اول تمرین که اختصاص به فوتبال تک ضرب داشت، بازیکنان در اختیار مارکو قرار گرفتند و در ضلع شمالى زمین به کارهاى بدنى پرداختند.

* برانکو که شخصا به نظر مى رسید امروز دلش براى بازى فوتبال تنگ شده بود، از هر فرصتى براى پا به توپ شدن استفاده مى کرد و سر به سر چوک مى گذاشت.
 
به گزارش ورزش سه، در بخش بعدى تمرین بار دیگر بازیکنان در اختیار برانکو قرار گرفتند تا تمرین تاکتیکى را پشت سر بگذارند. تمرینى که عصبانتی شدید چوک و برانکو را در پى داشت؛ بازیکنان که با کاور زرد و در این بخش باید در چهار ردیف در نیمه زمین حاضر مى شدند و باید با حفظ توپ و پاسکارى توپ را به گروه دوم مى رساندند و این گروه نیز با عبور از سد بعدى توپ را به دروازه مى رساندند. اشتباه در پاس و همچنین تعلل بازیکنان در توپ گیرى باعث عصبانیت کادرفنى پرسپولیس شد و برانکو را مجبور به واکنش در این رابطه کرد. 

  * در بخشى از تمرین سرتن چوک فرزند کریم باقرى را که در محل تمرین حاضر شده بود، برد و به او آموزش مى داد. البته پسر کریم باقرى که دست کمى از او در شوتزنى نداشت، مربى کروات را به تشویق واداشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین