کد خبر: ۳۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

زندان و انفصال از خدمت عامل اختلاس بانک مسکن

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: عامل اختلاس بانک مسکن استان به زندان، انفصال از خدمت و رد مال محکوم شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مجید اسدی فر بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با برشمردن مشکلات مسکن مهر در گلستان‌شهر بجنورد گفت: اساسا احداث مسکن مهر در گلستان‌شهر بجنورد از ابتدا اشتباه بود.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی همچنین از کاهش کارمزد تسهیلات مسکن مهر گلستان‌شهر به چهار درصد خبر داد.

وی بیان داشت: بر اساس مصوبات جدید بانک مسکن نرخ سود تسهیلات مسکن مهر از امسال برای تهران 9 درصد، مراکز استان‌ها هفت درصد و برای شهرستان‌ها چهار درصد محاسبه می‌شود.

 به گزارش فارس، مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی اظهار کرد: از آنجایی‌که گلستان‌شهر بجنورد در فاصله دوری از شهر بجنورد قرار دارد و همچنین از برخی امکانات مثل جاده، فضای سبز، خدمات شهری بی‌بهره است ازاین‌رو پیگیری شد تا گلستان‌شهر بجنورد هم در زمره تسهیلات با نرخ چهار درصد قرار بگیرد.

وی گفت: خوشبختانه موضوع محرومیت‌های گلستان‌شهر بجنورد مورد تایید معاون وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت و درنهایت سود تسهیلات مسکن مهر گلستان‌شهر ازاین‌پس با نرخ چهار درصد محاسبه می‌شود.

اسدی فر درعین‌حال تاکید کرد: کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر در بجنورد صرفا مربوط به گلستان‌شهر بوده و سایر مناطق شهر که در قالب تسهیلات مسکن مهر طرح اجرا کرده‌اند هفت درصد است.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر گلستان‌شهر بجنورد هم بیان داشت: احداث مسکن مهر در گلستان‌شهر بجنورد اشتباه بود.

به گفته اسدی فر مسکن مهر گلستان‌شهر مشکلات فراوانی داشته و برای ترغیب مردم برای استفاده از واحدهای مسکن مهر در گلستان‌شهر باید جذابیت‌های لازم ایجاد شود.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در ادامه محکومیت عامل اختلاس بانک مسکن استان را در محاکم قضایی برشمرد و گفت: این متهم به زندان و انفصال از خدمات دولتی محکوم‌شده است.

وی تصریح کرد: افزون بر این، محکوم اختلاس بانک مسکن استان به رد مال محکوم‌ شده است که در حال پرداخت میزان اختلاس است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در خصوص مطالبات هم گفت: بر اساس آمارها استان خراسان شمالی در شاخص وصول مطالبات نسبت به مطالبات تسهیلات با میانگین کشوری برابر است.

وی گفت: البته بانک مسکن خراسان شمالی برای وصول مطالبات خود پیگیری‌های مختلفی را انجام می‌دهد تا منابع بانک وصول شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین