کد خبر: ۳۹۲۵۳۹
تعداد نظرات: ۷۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
وقتی دلواپسان فساد و رانت‌خواری را به خوب و بد تقسیم می‌کنند

خشم کیهانیان از افشای فسادمالی در شهرداری/چرا ناگهان دلواپسان نگران شدند؟+تصاویر

در حالی که افشای یک پرونده فسامالی و رانت‌خواری در شهرداری تهران و شورای شهر مورداعتراض مردم قرار گرفته است، رسانه‌های دلواپس به میدان آمده و در لاپوشانی و دفاع از آقای شهردار و همفکرانشان در شورای شهر سنگ تمام گذاشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سپهر کیانفر- روزنامه کیهان و دیگر رسانه‌های همسو با آن که در ماجرای فیش‌های حقوقی و پرداخت‌های ناعادلانه هر دروغی را به دولت نسبت داده بودند، حالا از افشای فساد مالی و رانت همفکرانشان در شورای شهر و شهرداری تهران برآشفته و مدعی شده‌اند که این مسئله واقعیت ندارد و "دروغ"، "خبرسازی"، "توطئه" و با "هدف انتخاباتی" علیه محمدباقر قالیباف و اعضای شورای شهر منتشر شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ ماجرا از آنجا آغاز شد که گزارش‌هایی مبنی‌بر واگذاری ۱،۱۰۰،۰۰۰ متر مربع زمین، خانه ویلایی و آپارتمان به ارزش چندهزار میلیاردتومان توسط شهرداری تهران به افرادی خاص، توسط یکی از عضای شورای شهر و برخی رسانه‌ها منتشر شد. گفته شده که ارزش این واگذاری‌ها حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده و قوه قضائیه نیز به این مسئله ورود پیدا کرده و در حال بررسی آن است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در حالی که این فسادمالی شهرداری تهران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته و مورداعتراض مردم قرار گرفته است، رسانه‌های دلواپس به میدان آمده و در لاپوشانی و دفاع از آقای شهردار و همفکرانشان در شورای شهر سنگ تمام گذاشته‌اند. نکته جالب اینکه این رسانه‌ها همان‌هایی هستند که مدتی است داعیه‌دار مبارزه با فساد شده‌اند!

روزنامه کیهان امروز در گزارشی که در دفاع از این فسادمالی و رانت‌خواری منتشر کرده است، مدعی شد که این مسئله "برنامه‌ریزی اتاق فکر دولت" و "شبیه‌سازی و بدل زدن" حقوق‌های نامتعارف است. این روزنامه در ادامه نوشت: "یک چهره اصلاح‌طلب شورای شهر، در سایت خود، چندبندی از یک گزارش مقدماتی را منتشر کرده و روی آن اسم پروژه زمین‌های نجومی گذاشته است و اسم افرادی را هم ردیف کرده که اینها همه از شهرداری زمین‌هایی به نصف قیمت و اقساط طولانی مدت گرفته‌اند. اما این ماجرا واقعیت دارد؟یا در ادامه آن پروژه است؟...خوب است برای روشن شدن ابعاد موضوع، کنکاشی در اصل ماجرا و واکنش‌های مدیران و افراد مرتبط داشته باشیم. بخوانید: انتشار لیست سیاه در آستانه یک انتخاب مهم....آنچه مسلم است منبع و مرجع اولیه خبر، منبعی بدنام و بدسابقه است و طبیعتا سر سوزنی دغدغه معاش مردم و صیانت از بیت‌المال را ندارد. شائبه سیاسی‌کاری و تلاش برای کمرنگ‌کردن فساد ناشی از حقوق‌های نجومی در این موضوع و افشاگری کاملا مشهود است... ."

عصبانیت و ناراحتی کیهانیان از افشای فسادمالی در شهرداری و شورای‌شهر

این روزنامه در حالی مدعی شده است که دولت درباره حقوق‌های نامتعارف تاکنون هیچ‌کاری انجام نداده است که بارها مقامات دولت و نهادهای نظارتی و مسئولان قوه قضائیه از عزل تعدادی از عوامل این مسئله و همچنین بازگشت مبالغی از حقوق‌های نامتعارف به بیت‌المال خبر داده‌اند. همچنین بسیاری از مصوبات و قوانینی که از قبل تصویب شده بود، در دولت روحانی اصلاح شد تا مانع از تکرار این پرداخت‌های نامتعارف شود. در حالی که پرداخت های نامتعارف به شدت از سوی دولت روحانی محکوم و مورد بررسی قرار گرفته است، باید از این رسانه‌ها پرسید که چرا این واقعیت‌ها را کتمان و البته چرا نمی‌گویند تا کنون پول‌هایی که بابک زنجانی و ... در دولت مورد حمایتشان از بیت‌المال برده بودند، پس گرفته نشده است؟ علاوه‌بر این چطور هر خبری که از سوی منابع آن‌ها منتشر شود واقعی اما اخبار و افشاگری‌هایی که از سوی مخالفان آن‌ها انجام می‌شود نامتعبر و مرجع خبر را عنصری "بدنام" و مدافع منافع شخصی می‌دانند؟! چرا این این رسانه‌ها می‌پندارند که تنها خودشان مدافع حقوق مردم و منافع ملی هستند؟ پس اگر مدافع بیت‌المال بوده و هستند چرا در قبال 8 سال غارت بیت‌المال سکوت کرده بودند و به دفاع از عملکرد دولت احمدی‌نژاد-دفاعی که همچنان ادامه دارد- می‌پرداختند؟ 

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ از سویی دیگر خبرگزاری فارس نیز با انتشار سلسله مصاحبه‌هایی با چهره‌های اصولگرا ضمن دروغ و خبرسازی‌خواندن این رانت‌خواری، مدعی شده است که این افشاگری توطئه‌ای علیه جناب شهردار تهران است. این رسانه مخالف دولت به نقل از پرویز سروری، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران مدعی شده است که "در خصوص املاک شهرداری به‌نظر من نکاتی وجود دارد که نشان می‌دهد اطلاعات و آدرس غلط به ملت می‌دهند برای اینکه با یک دروغ نجومی موضوع حقوق‌های نجومی را از ذهن مردم محو کنند." فارس همچنین به نقل از شاکری، رئیس کمیته عمران شورای شهر نوشته است: "نامه منتشرشده در رابطه با واگذاری املاک به افراد ویژه، نامه رسمی و قانونی سازمان بازرسی نبوده بلکه مانند هر نامه دیگری کارشناسی بوده و نباید منتشر می‌شد." رسانه‌های اصولگرا همچنین به نقل از چمران، رئیس شورای شهر تهران مدعی شده‌اند "اینکه عده‌ای از اعضای شورا پایشان وسط کشیده شده، به خصوص اینکه از یک جناح سیاسی خاص بوده، یک حرکت کاملاً توطئه‌آمیز و قابل تأمل است، این حرکت به نظر بوی حرکت سیاسی را می‌دهد و غیرمنصفانه و غیراخلاقی است." همچنین محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ و عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفت وگو با خبرگزاری فارس این افشاگری را "خبرسازی‌"، و "نوعی طراحی علیه شهردار و مجموعه شهرداری تهران و اعضای شورای شهر پایتخت" دانست و مدعی شد: این‌گونه انتشار اخبار با هدف جریان‌سازی در خصوص به حاشیه راندن موضوع حقوق‌های نجومی است که نقطه سیاه عملکرد دولت یازدهم است. حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان هم از دیگر افرادی بود که به دفاع از عملکرد شهرداری و شورای شهر پرداخته است. سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده فریمان در مجلس هم این افشاگری را "جریان‌سازی‌ها و خبرسازی‌" علیه شهردار تهران دانسته است.

عصبانیت و ناراحتی کیهانیان از افشای فسادمالی در شهرداری و شورای‌شهر

عصبانیت و ناراحتی کیهانیان از افشای فسادمالی در شهرداری و شورای‌شهر

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در حالی آقای چمران و دیگر افراد و رسانه‌های همفکرشان افشای این رانتخواری را توطئه می‌دانند که منبع و مرجع افشای این موضوع نامه سازمان بازرسی کل کشور بوده است. این مسئله دورویی و رفتار دوگانه این رسانه‌ها در برخورد با فساد و رانت‌خواری را نشان می‌دهد و گویا از نظر این‌ها فساد خوب و بد دارد. به این صورت که اگر عامل فساد رقیب فکری-سیاسی آنها بود به شدت او را محکوم اما اگر عامل فساد خودی و از جناح خودشان بود باید لاپوشانی و کتمان شود. بنابراین فسادمالی هم مثل دیگر مسائل از نظر این گروه و رسانه‌ها به خودی و غیرخودی تقسیم می‌شود؛ فساد غیرخودی بد و اما فساد خودی خوب است. اگر فساد خودی افشا شود، سیاسی‌کاری و توطئه‌چینی است اما افشای فساد غیرخودی مبارزه واقعی با فساد و رانت‌خواری و دفاع از حقوق مردم و منافع ملی است!

عصبانیت و ناراحتی کیهانیان از افشای فسادمالی در شهرداری و شورای‌شهر

همین رسانه‌ها در ماجرای فیش‌های حقوقی و مسائل دیگر بدون اینکه قوه قضائیه کسی را محکوم کند و اتهامی ثابت شود، اسامی افراد را بدون هیچگونه محدودیتی منتشر می‌کردند و حالا می‌گویند که اسامی کسانی که در شهرداری و شورای شهر متهم به فسادمالی و رانت‌خواری شده‌اند نباید منتشر شود. اگر آبروی شهروندان مهم هست، باید با همه افراد به‌صورت یکسان برخورد شود نه اینکه آن‌ها را به خودی و غیرخودی تقسیم کنیم و از سویی دیگر شبانه‌روز در حال اتهام‌زنی به مخالفانمان باشیم و اگر زمانی پرونده فسادی از همفکرانمان افشا شد، خشمگین شویم و آن را غیراخلاقی و فضاسازی رسانه‌ای علیه خود بدانیم. دراین خصوص نیز تفاوتی میان اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود ندارد و همچنان که سخنگوی دولت گفته است "دولت با اینکه مدیران خود را سرمایه اجتماعی می‌داند،‌ اما در این باره هیچ تفاوتی برای هیچ فردی قائل نیست." در شورای شهر و شهرداری تهران نیز باید چنین باشد و هرکسی که تخلفی کرده است باید به پرونده او رسیدگی و اموال بیت‌المال پس گرفته شود.

عصبانیت و ناراحتی کیهانیان از افشای فسادمالی در شهرداری و شورای‌شهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷۴
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
161
غیر از این واکنش نشان می دادند جای تعجب داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
کیهان که گفته هم به حقوقهای نجومی رسیدگی بشه هم به شایعات در رابطه با شهرداری.
عجیب اینه که طرف مقابل کیهان داره حقوقهای نجومی رو توجیه میکنه!!!!
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
سرت رو از زیر برف بیار بیرون ناشناس.
التماس تفکر
| United States of America |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
من از روزی که نیرنگ الهه راستگو را در شورای شهر دیدم اعتمادم را به شهردار ... از دست دادم زیرا حقه و نیرنگ نمیتواند شامل کلاه شرعی اقایان شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
مریم جان ناشناس 12:00 راست میگه جفتش بده
منتها ماها میخوایم بگیم حقوق نجومی بدتر از اختلاس نیست.
اونوقت کلا حقوقای نجومی رو توجیه میکنیم.
این بده.
فريبا ك.
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
من در همه دوره ها چه افراطي چه اصلاح طلب، فساد و رشوه و رانت خواري ديدم و اين پاسگاري جناح ها، اين بي عدالتي و بر باد دادن بيت المال رو توجيه نميكنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
فریبا ک. دقیقا هشت سالی که احمدی نژاد دزد بر این مملکت سوار شد به خاطر همین نمک نشناسی های بعضی از مردم بود
اخه چرا الکی مقایسه می کنید
کجا دوره های قبل از احمدی نژاد شبیه اون بود؟؟؟!!!
هیچ چیز مطلق نیست و در هر دوره ای می تونه بی قانونی توسط افرادی وجود داشته باشه ولی دیگه انصاف هم خوب چیزیه. دوره احمدی نژاد فقط دزدی بود و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
ریه هامونو دود گرفته سردار
ترافیک امونمون رو بردیده سردار,زمین خاکیهایی که توش فوتبال بازی می کردیم حالا تبدیل به برج و بارو شده که حتی اجازه نمیدن یه دقیقه جلوش ماشینمونو پارک کنیم سردار,هرشب به جای صدای جیر جیرک و وزش باد و سایر صداهای دلنواز که کمترین حق یک انسانه صدای بونکر خاک برداریو ساخت و ساز باید بشنویم گوشهامون از این صداها پرشده سردار, چندین سال به یمن تخریب بی مسئوليت باغهای شهر, درتهران که همیشه سه چهارتا برف سنگین می بارید زمستانهای پر از آلودگی را تجربه میکنیم سردار, شما راحت باش هیچ تخلفی صورت نگرفته و اگر تخلفی بوده از سوی مردم تهرانه که حالا باید به صورت گاز انبری به خاطر درج اطلاعات نادرست مجازات شوند.
یه دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
کیهان که گفته هم به حقوقهای نجومی رسیدگی بشه هم به شایعات در رابطه با شهرداری.
عجیب اینه که طرف مقابل کیهان داره حقوقهای نجومی رو توجیه میکنه!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
78
با سلام انتظار دارید که .... . این پرونده را هم به خوبی وخوشی حل وفصل کند اخه جه جوری ممکنه... به نظر شما این جوری میشه با فساد برخورد کرد نه نه نه نه ....سر کاریم همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
64
اخه بنظر اين گروه فضل و بخشش هاي اينچنيني حق مسلم شان است كه ساليان سال انجام ميداده اند
از زمان اقاي ...كه تمام زمين هاي مصادره اي را بالا كشيد يا به دوري وري هاش داد تا به امروز!
اگه خاك كشور را هم بتوانند مي فروشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
4
68
...شریعتمداری... هیچ کاری نتونسته بکنه وفقط مردم رو دین زده کرده این همه بد حجابی وبی حجابی هست واین همه پارتی تازه روز به ...روز هم بیشتر میشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
72
... هر روز... دزدی و فساد و رشوه و اختلاس و تبعیض و .. ؟! از ملت مظلوم فقیر و محروم از حداقلهای زندگی خجالت نمی کشند؟؟ زورشان فقط به موسیقی و بیرون بودن دوتار مو می رسد ؟!!!!! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
53
قالیباف ...از قانون شکنی و ......است.
نصری
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
31
8
دوباره خالی بستی که رئیس نشدی که جلوی این شهر دار را بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
48
آقای شهردار تو دیگه چرا
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
69
شعر زیابی زیر را بیاد دارید:
((زاهدان که این جلوه بر محراب و منبر می کنند چون به خلوت می رسند آن کار دیگر می کنند))
حکایت دار و دسته روزنامه کیهان و متحدانش علیه دولت شده است اما در خلوت خود صد نه هزار مرتبه بدتر از دولت کار میکنند.
نصری
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
50
5
چرا ترش کردی ایا تواستید ثبت کنی که این ماجرا حقیقت دارد یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
آقای نصری حق حساب تو چقدر بوده و هست کمی هم به ما بده بخدا اجاره خونه ام عقب افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
42
دزد حاضر و ...حاضر، دیگه چیرو باید ثابت کرد جناب نصری؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
48
معلوم هست در این مملکت چه خبر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
هموطنه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
تاراج و چپاول ميكنن!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
40
این هم مثل هزاران پرونده دست اندازی به بیت المال تا بقیه در کنار هم لذت خوردن بیت المال را حال کنند. دیگه مردم هم به این بی دینی عادت کردند!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
45
چرا ؟ معلوم است ْ غارت وچپاول بیت المال.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
40
1
گفته شده است که سند معتبري نيست
چقد براي دنياي فاني به تکاپو افتاديد
شهرداري فعلي از شهرداري زمان دوستان شما ... وغيره سلامت ش بيشتر است
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
53
کیهان یعنی دروغ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
کیهان یعنی کتمان.
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
38
آقای شاکری نامه قانونی یعنی چه ؟ این نامه کاملاً رسمی و اداری و دارای شمار ثبت سازمانی بوده و توسط مقام مسئول پرونده به استناد ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون تشکیل سازمان بازرسی کشور جهت اخذ دفاع انجام شده است.
بعنی زمانی که برای رئیس هات بازرسی جرم و با تخلفی محرز شده باشد اقدام به تفهیم اتهام و اخذ دفاعیه به استناد ماد 33 مذکور می نماید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
51
"سایت ...امروز تصویری از یک نامه سازمان بازرسی را منتشر کرده که در آن شهرداری تهران به "ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری" و تضییع اموال عمومی به مبلغ ٢٢٠٠ میلیارد تومان متهم شده است."

مملکت را بدهید ددست خارجیها. خداشاهد کمتر می دزدند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
46
اینها دیگر با ۱۰ ملیارد یا ۱۰۰ ملیاردسیراب نمی شوند. دکل، کشتی تویش گم شود و از ریس جمهور تا پاینترین مقام آن مفسد باشد چه انتظا ری دارید.آ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
14
0
بنظر مي آيد هم دولت و هم شهرداري كاملا مطلابق قانون عمل كرده اند و از اختيارات اعطايي مجلس قبلي و شوراي قبلي استفاده قانوني كرده اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
30
زمین و آپارتمان که دکل حفاری نیست که باید رد پایش را در اقیانوس ها گرفت با یک جستجو در کامپیوتر اداره ثبت میتوان تمام مشخصات از متراژ گرفته تا نام صاحب اولیه و مالک فعلی و زمان معامله را بدست آورد مردم حق دارند که گمان برند سر کار گذاشته شده اند .
روزبه
|
United States of America
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
22
فساد های مالی و مدیریتی کلان بسیار سیستماتیک و برنامه ریزی شده است و در این میان عدهای که موقعیت پاینتر دارند نقش فیوز را عمل میکنند به اینگونه که در پی هر افشا این مهره ها میسوزند و خطر به افراد بالا سرایت نمیکند و سیستم جریان خود را با شکل جدید مجدد شروع میکند پس ساده اندیشیدن است که تصور کنیم عاملان اختلاسها همین کسانی هستند که به افکار عمومی معرفی میشوند نقش کیهان هم پیاده نظام جریان تندرو است هاله امنیتی جریان فاسد قالبا با ایجاد رعب و وحشت جلوی تحقیق و تفحص دلسوزان را میگیرد
پاسخ ها
شهرونده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
بسيار جالب و هوشمندانه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
10
فاتحه...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
35
مرگ برغارتگربیت المال ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
43
1
واقعا شما مسلمونید
اگه دین ندارین لااقل ا زاده باشین
چقدر راحت دروغ میگین چقدر راحت تهمت میزنید چقدر راحت زمینه گناه و برای بقیه فراهم میکنید
هرروز به یکی ....
پاسخ ها
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
یه کم از مغزت کار بکش.میخوای آکبند نگهش داری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
24
من یک سوال داشتم چرا ماجرای 3000میلیارد را نباید پیگیری کرد اما حقوق های نجومی که حتی اگر تعدادمدیران متخلف را نه 15نفر بلکه 1500نفر بکیریم و متوسط حقوق را نه 30میلیون بلکه 100میلیون بگیریم بازهم تنها نصف این مبلغ می شود را باید پیگیری کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
خوب بعضی از ماجراها را.
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
27
واقعا آدم می مونه این کشور خوبه هنوز اسلامیه واین همه دزد خدا لعنتشان کنه که به آبروی اسلام ضربه می زنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
27
هر کس به پستی رسید سعی در پر کردن جیب خودش واطرافیانش داشت چه مخالف وچه موافق تا کی باید این رانت ودزدی ها ادامه دار باشد مثلا نا سلامتی مملکت اسلامی هستیم چرا توی ممالک غیر اسلامی از این خبر را نیست و فلان وزیر به جرم استفاده غیر مجاز از مثلا تلفن اداره استعفا میده ولی در مملکت ما بر عکس .اونی که بیشتر خورده کاری که نمیکنندکه هیچ تازه راست راست راه میره و ارتقائ درجه
پاسخ ها
شهرونده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
دقيقا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
18
... گرگ تحویل جامعه داده اند
Arash
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
11
تا وقتی که یادم میآید همیشه از نماینده مجلس بگیر تا مدیران دولتی کسی از کار حکومتی سلب نشده سوای هر کاری که انجام بده و یا دوران خدمتش تمام بشه بلکه از پستی به پست دیگری منتقل شده که همین اولین قدم در مفسد سازی بوده. مردم فقیرتر و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
18
حرامت باشد آراي ملت جناب چمران اگر اين خبرها درست باشد،در واقع يك ...
پاسخ ها
شهرونده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
اين شخصيتهايي كه هر روز صداي طبل رسوايي يكيشون بلند ميشه، از ديد مردم شناخته شده هستن. اما دستهاي قدرتمند ...تمايلش به انتصاب همين...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
11
خانم آباد عزیز نگران نباشید در آینده نزدیک سند مادر افراز میشه ودوواحد آپارتمان بنام شما خواهدشد.نگران نباشید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
11
سلام

کیهان خشم نکند پس که خشم کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
12
ما تا حالا فكر مي كرديم دزدي و فساد ... حرام است
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
17
من واقعا" افسوس میخورم که اوائل انقلاب باچه اخلاصی وبدونه هیچ چشم داشتی داوطلبانه برای حفظ آب وخاک کشورم درجبهه جنگ شرکت کردم بامید اینکه تبعیض ها ازبین برودوعدالت برقرارشودولی امروزبه خودم نهیب میزنم که در حال مردم بی پناه وبدون پارتی حقشان ضایع میشود شریک هستی.خداوند ازسرتقصیرات من وامثال من ساده لووزودباوربگذرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
14
وقتی چنین افرادی با این حجم تخلف، مال مردم خوری و ادعا را می بینم که دم از اسلام می زنند، متاسفانه...
داور بی طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
17
دنیا خیلی کوچک است. مدعیان دروغین که تا دیروز زمین و زمان را به هم می دوختند که مدیران دولت روحانی حقوق های نجومی گرفته اند، حالا می خواهند مثل 8 سال خیانت احمدی نژاد ، غارت اموال مردم توسط قالیباف را هم نادیده بگیرند و از کنار آن بگذرند. افکار عمومی حالا منتظر است ببیند مدعیان دلواپس چگونه می خواهند قضاوت کنند.
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
13
معصومه آباد عضو شورای شهر دو دستگاه در آجودانیه 20,379,450,000 40 درصد تخفیف 1
مهدی
|
Germany
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
14
واکنش انکاری و تهدید‌آمیز اینها را مقایسه کنید با واکنش دولت روحانی که اصل وجود برخی حقوق‌های نامتعارف را پذیرفت و اقداماتی انجام داد و تا حدودی هم از روشنگری استقبال کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
13
کاشکی به جای ماست مالی و سالم نشون دادن حزب خودتون یه ذره حس وطن پرستی داشتین و دست به دست هم میدادین از هر حزب و جناح هر کسی خلافی میکرد با قاطعیت از حق مردم دفاع میکردین و جناحتون رو از افراد ناسالم پاکسازی میکردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
15
دوستان زمین های اطراف دریاچه ی خلیج فارس قبل از این که اصلا دریاچه ای وجود داشته باشه به یک نهاد غیر دولتی که آقای ...هم نوچه آنهاست باقیمت زمین بایر مفت فروخته شد و یک شبه یک دریاچه پدیدار شد و زمین های اونجا قیمتهای میلیونی پیدا کرد. اگر این فساد نیست اگر رانت نیست پس این چیه؟ ارزش اون زمین ها هزاران هزار میلیارده
کاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
17
... در ایران دزد داریم و از همه جور امنیت برخوردارند اینقدر چیزهای دیگر کشیده اند که حیفم می آید بگویم: خجالت هم چیزی خوبیه که نمی کشین ...!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
9
0
شما مردم چرا گول این حرفا را می خورید و به همدیگر می تازید
yek irani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
7
به نظر من مشكل از قانون هست تا زماني كه نمايندگان حاضر نيستند قانوني مبني بر شفاف سازي اموال دولتيها چه قب از احراز پست دولتي و چه بعد اون تصويب كنند اوضاع همينه كه هست. دزداي كثيف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
9
در انتهای پارک ساعی 500متر مسکن مصادره شده به آقای ... هفت سال پیش به اسمش شده سه تا خانه دارد فامیلهای خونیش را سر کار برده بدون سربازی اختلای دزدی حق الناس تو کشور مثل خوره افتاده به جان مردم می دانم آفتاب این را درج نمی کنی راستی چرا.......
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
8
آن از دکترمان ، آن از وزیر و نماینده مجلس ؛ ان از احمدی نژاد و معاون اولش و این هم از شهردار تهران ، دعوای فقط سر چپاول بیشتر است
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
10
معلومه دیگه که چرا دلواپسا نگران بشن اسمشون که روش هست دلواپس افشای عمق فاجعه فسادشون هستن که لابد بازم خیلی بیشتر از این حرفهاست شوخی که نیست یک مملکته و پای سرمایه های عظیم مردم ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
5
...بر هر چی دزد و مختلس باد. ... بر هر چی خائن به این نظام و مردم باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
7
تو رو به خدا این املاک نجومی را ماست مالی نکنید که اعتماد مردم به شما کم میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
7
مسئولان محترم سایت وزین آفتاب
ضمن تشکر و قدردانی از توجه ویژه به معضلات و مشکلات اساسی مردم بخصوص فساد فعلی که آینده کشور را دچار مخاطره کرده است ، تقاضا می شود همچنان در این خصوص فعالیت ویژه داشته باشد و در خصوص هر انچه که کیان و اساس ایران را به مخاطره می افکند ، به پردازید و روشنگری به منظور اصلاح نماید . مطمن باشید دعای مردم همراه شما خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
5
مواظب باشید خشم پرخاش ح ش زیاد شده، و به پر و بال این و آن می پیچه و خدایا این ملت مظلوم را از خشم و عضب دلواپسان مصون بدار و شر پوتین را نیز از سر این ملت کوتاه فرما و معنی استقلال و وابستگی را به این قوم دلواپس به خصوص ح ش آشکار گردان. و دشمنان هاشمی و روحانی را چه در داخل و چه در خارج مضمحل بگردان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
0
اگه درست ببینید در زیر تیتر اصلی نوشته دست درازی به بیت المال خیانت است،چه در شهرداری چه در دولت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
1
مشکل اصلی در فساد اداری نبود شفافیت است . اگر الان تحرکی ایجاد شده بعلت وجود سایت ها و شبکه اجتماعی است اگر چه آنان نیز در حد اطلاعات دریافتی اقدام می کنند و بدیهی است وجود فساد در عرصه های مختلف بیش از این ها است .
هدایت الله حبیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
2
0
درود بر کیهان وکیهانیان پاک دست وعدالت محور وحق طلب وآزاده آفرین بر روزنامه کیهان که سالها اسیر زر وزور وتزویرنشده مرحبا خسته نباشن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
شهرداری و دولت هر دو باید در خصوص تخلفات و موضوعات مطرح شده پاسخگو باشن . شما که به درستی از مواضع رسانه های اصولگرا در زمینه املاک نجومی انتقاد دارید نباید در خصوص حقوق های نجومی مانند اصولگراها عمل کنید .
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
0
1
یوم تبلی سرائر.......روزی که رازها آشکارشود....تمامی دولتمردان دیروز وامروز وفردا را بیم می دهم از این روز بزرگ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
رشوه زیر میزی حق خوری قضاوت به نفع ثروتمند اختلاس رانتخواری حقوقهای نجومی هدیه زمینهای بیت المال به نورچشمیها خریدن رای و....جای مردم کجاست در ناکجا آباد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
دلواپسان دلواپس نباشید.....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین