کد خبر: ۳۹۲۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

شریعتمداری: رشد اقتصادی کشور به هشت درصد می‌رسد

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به مشکلات موجود در سطح استان و کشور، گفت: رشد اقتصادی کشور در حال حاضر 4.5 درصد است که برای رونق در وضعیت اشتغال و اقتصادی و جبران عقب ماندگی‌ها باید به رشد هشت درصد برسیم و براساس هدف گذاری دولت برای برنامه ششم توسعه، رشد اقتصادی به هشت درصد ارتقاء می‌یابد.
آفتاب‌‌نیوز : به ‌گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری 9 شهریورماه در جریان سفر به شهرکرد و دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه سال چهارم در همه دولت‌ها سال جمع بندی و به ثمر نشاندن همه اهداف است، اظهار کرد: الزام وجود دارد که به مناطق مختلف کشور سر زده و با گروه‌های مختلف مردم ارتباط برقرار کنیم.

وی افزود:در حوزه راه‌ها تا پایان سال جاری معادل زحمات دولت‌های گذشته، کارهای بزرگی انجام داده شده است.
شریعتمداری با اشاره به مشکلات موجود در سطح استان و کشور، تصریح کرد: رشد اقتصادی کشور در حال حاضر 4.5 درصد است که برای رونق در وضعیت اشتغال و اقتصادی و جبران عقب ماندگی‌ها باید به رشد هشت درصد برسیم که بر اساس هدف‌گذاری دولت برای برنامه ششم توسعه، رشد اقتصادی به هشت درصد ارتقاء می‌یابد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی و استفاده از پتانسیل‌ها، جبران عقب ماندگی‌ها در عمر باقی مانده دولت را فراهم کنیم، گفت: تحقق این مهم جز با وحدت و همراهی و حمایت همه قوا به خصوص نمایندگان رهبری محقق نخواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: دولت کار دشواری را در پیش دارد و برای رفع مشکلات و کاستی‌ها باید همگان دست به دست هم بدهند و دولت را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دولت بر آن است که عقب ماندگی‌های موجود کشور را با تلاش و همراهی همگانی بر طرف کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
0
اقای شریعتمداری,شمادررفاه ازامارحرف می زنید!درحالیکه مردمدرفشار,امارشماسوهان روحشان است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین