کد خبر: ۳۹۲۷۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

روز بی مدال کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جهانی

نماینده وزن ۵۰ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان ایران از رسیدن به مدال برنز جهان بازماند تا هر ۴ نماینده ایران در روز نخست رقابتذهای قهرمانی جهان بدون رسیدن به مدال به کار خود پایان دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان که در شهر ماکون کشور فرانسه در حال برگزاری است،مهدی محسن نژاد در وزن ۵۰ کیلوگرم که پیش از این موفق شده بود به عنوان تنها نماینده ایران در روز نخست این رقابت ها راهی دیدار رده بندی شده بود مقابل نوگزاری سورتسومیا از گرجستان با حساب ۷ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز باز ماندمحسن نژاد پیش از این در دور نخست مقابل حریف از بک ۸ بر یک شکست خورد و به مرحله شانس مجدد رفت و در این محله نیز رقیب آمریکایی را ۸ بر صفر برد و راهی دیدار رده بندی شد.

کشتی فرنگی ایران سه نماینده دیگر در روز نخست این رقابت ها داشت که با ارایه یک نمایش ضعیف و دور از انتظار حذف شدند.

محمد رضا گرایی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در نخستین مصاف خود مقابل آیدوس سلطانگالی از قزاقستان در مدت زمان ۴ دقیقه و ۲ ثانیه با نتیجه ۸ بر یک ضربه فنی شد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. این کشتی‌گیر قزاق در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف ترکیه ای ۶ بر ۴ شکست خورد تا با این نتیجه گرایی از دور رقابت ها خیلی زود کنار برود.

اما در وزن ۷۴ کیلوگرم مهدی ابراهیمی در اولین مصاف خود مقابل کارلوس توماس از فرانسه با حساب ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد اما در دومین مبارزه مقابل کایتسوکوف از روسیه در مدت زمان یک دقیقه و ۲۵ ثانیه با نتیجه ۹ بر صفر ضربه فنی شد. این در حالی بود که این کشتی‌گیر روس پیش از این مصاف یک مبارزه بیشتر از ابراهیمی داشت.

حریف روس ابراهیمی در ادامه و در مرحله یک چهارم نیز در یک کشتی زیبا و در حالی که تا ۳ ثانیه مانده به پایان مبارزه ۵ بر ۳ از رقیب آذربایجانی عقب بود به دو امتیاز دست یافت و به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله ۶ بر ۲ مقابل رقیب اوکراینی شکست خورد تا با این نتیجه ابراهیمی نیز از دور رقابت ها کنار برود.ابراهیمی سال گذشته نیز به عنوانی بهتر از دهمی جهان نرسید.

امیر حسین حسینی نماینده وزن ۹۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جوانان جهان در سال گذشته و مدال طلای آسیا نیز پس از استراحت در دور نخست‌، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نارا از ژاپن با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ژاپنی در دور بعد مقابل حریف گرجستانی، حسینی نیز وداع زود هنگامی با این مسابقات داشت.

به گزارش ایسنا، کشتی فرنگی جوانان ایران در روز دوم و پایانی این رقابت ها ۴ نماینده خواهد داشت که میثم دلخانی در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد الیاسی در ۶۶ کیلوگرم، آرمان علیزاده در ۸۴ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۲۰ کیلوگرم برای ایران به روی تشک مبارزه خواهند رفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین