کد خبر: ۳۹۲۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

دیدار انتخاباتی جلیلی و قالیباف با برخی از علما در قم

آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام محسن غرویان به روزنامه آرمان گفت:در ماه‌های اخیر رقبای انتخاباتی آقای روحانی مانند آقای جلیلی رفت و آمد بیشتری به شهر قم داشته‌اند و سخنرانی‌های بیشتری نسبت به گذشته در قم انجام داده‌اند.

از سوي ديگر برخي جلسات غيرعلني بين آقاي جليلي و برخي ديگر از كانديداهاي احتمالي مانند آقاي قاليباف با برخي از علما صورت گرفته كه از محتواي اين جلسات هيچ گونه اطلاع دقيقي منتشر نمي‌شود. تحركات انتخاباتي به صورت زيرپوستي در قم بيشتر شده و جلسات و ديدارهايي در اين شهر صورت مي‌گيرد كه كاملا شائبه انتخاباتي دارد. از سوي ديگر فضاي سياسي شهر قم نسبت به گذشته تغيير محسوسي داشته و صحبت درباره انتخابات آينده و حضور افراد مختلف در مقابل آقاي روحاني بيشتر شده است.

شهر قم همواره در انتخابات مختلف تاثيرگذار است و جايگاه كم نظيري در بين شهرهاي كشور دارد. اين مساله به ويژه درباره انتخابات رياست‌جمهوري به دليل اينكه شكل ملي به خود مي‌گيرد مشهود‌تر است. در نتيجه اغلب كانديداهاي انتخاباتي تلاش مي‌كنند فعاليت‌هاي انتخاباتي خود را از قم آغاز كنند. كانديداهاي انتخابات رياست‌جمهوري به خوبي به اين نكته آگاهي دارند كه اگر موفق شوند قم را با خود همراه كنند به صورت طبيعي شهرهاي ديگر كشور را نيز با خود همراه كرده‌اند. با اين وجود اگر نتوانند رضايت علما و مراجع قم را كسب كنند عملا موفق نخواهند شد توفيق چنداني در جلب آراي مردم به دست بياورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رستگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
این دو نفر وقت خودشان وپول مردم را بیهوده هزینه می کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین