کد خبر: ۳۹۲۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
در جلسه کمیسیون امنیت ملی با فرماندهان اطلاعات سپاه مطرح شد:

افراد دو تابعیتی مورد توجه سرویس های اطلاعاتی دشمن در پروژه نفوذ هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در تشریح دومین جلسه اعضای این کمیسیون با فرماندهان اطلاعات سپاه گفت: در این جلسه مطرح شد که افراد دو تابعیتی، مورد توجه سرویس های اطلاعاتی دشمن در پروژه نفوذ هستند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، سید حسین نقوی حسینی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این جلسه فوق العاده باعنوان بررسی پروژه نفوذ برگزار شد.
وی ادامه داد: جمعی از مسئولان اطلاعات سپاه در این جلسه حضور داشتند و ارکان پروژه نفوذ در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتتماعی، فرهنگی، علمی، فنی و ایدئولوژیکی مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.

نقوی حسینی اضافه کرد: همچنین در این جلسه اهداف دشمن در برد کوتاه، متوسط و بلند مدت تشریح شد و در این زمینه نمونه های مختلفی که مورد بهره برداری قرار گرفته بودند، معرفی شدند.

به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی، در این جلسه مطرح شد که نمونه های مختلف به کار گرفته شده در پروژه نفوذ، دارای تابعیت مضاعف هستند. در همین راستا اشاره شد که فردی که در جریان مذاکرات هسته ای به اتهام جاسوسی بازداشت شده دارای تابعیت مضاعف است.

نقوی حسینی ادامه داد: در این جلسه با بررسی مواردی توصیه شد که کلیه مسئولین و مدیران نظام به ویژه نمایندگان مجلس مورد توجه دشمن هستند و ممکن است از طرق مختلف اعم از خبرنگار، فعال اقتصادی و غیره وارد شوند و خود آن ها یا فرزندان آن ها را گرفتار کنند؛ لذا دقت و مراقبت جدی از خود و اعضای خانواده ضرورت حیاتی دارد.
وی تاکید کرد: جلسات مذکور در آینده ادامه خواهد داشت تا پروژه نفوذ به طور مستمر رصد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین