کد خبر: ۳۹۲۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
براثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده نهاوند بروجرد

پدر و مادر کشته و کودکان پنج و هفت ساله به شدت مجروح شدند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در 24 ساعت گذشته سه سانحه فوتی بر اثر بی احتیاطی در جاده های استان همدان رخ داده که بر اثر آن چهار نفر کشته شدند و دو کودک بینوا، بی سرپرست و مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبر آنلاین همدان با اعلام مطلب فوق افزود: شامگاه روز گذشته یک دستگاه خودروی پژو 405 به علت بی احتیاطی و عدم توجه به جلو و برخورد با محافظ کنار جاده، در جاده نهاوند - بروجرد واژگون شد، که متاسفانه در این سانحه، راننده به همراه همسرش جان باختند و دو کودک پنج و هفت ساله آنان نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به گزارش چند روز قبل خبر آنلاین همدان در ارتباط با عدم وجود گاردریل مناسب و افتادگی شانه راه در اکثر جاده های استان، خاطرنشان کرد: اگر شیب شیروانی جاده برابر با استاندارد می بود این خودرو واژگون نمی شد و حداکثر دچار خسارت شده و احتمال مرگ سرنشینان آن نیز کمتر بود.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: طبق استاندارد جهانی شیب جاده نسبت به شانه خاکی باید کمتر از یک متر باشد ولی هم اینک این شیب در بیشتر جاده های همدان به بیش از 2 متر می رسد.

وی تصریح کرد: در صورت متناسب نبودن شیب جاده نسبت به شانه خاکی باید راه و شهرسازی با نصب نیوجرسی و گاردریل جاده را ایمن کرده یا شیب جاده را تعدیل کند.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآور شد: با توجه به بالا بودن ارتفاع جاده نسبت به حاشیه راه ، در صورت خارج شدن خودرو از جاده، وسیله نقلیه واژگون شده و سرنشینان آن آسیب جدی خواهند دید.

سرهنگ عزیزی در ادامه با اشاره به دو حادثه دیگر در جاده های استان گفت: یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر دمق - کبودراهنگ واژگون شده و به علت استفاده نکردن راکب از کلاه ایمنی، این فرد 30 ساله در دم جان باخت.

وی افزود: افرادی که از موتورسیکلت برای تردد استفاده می کنند بطور حتم از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هنگام بروز سانحه آسیب کمتری به آنها وارد شود.

رئیس پلیس راه استان در خصوص سانحه سوم نیر اظهار داشت: یک دستگاه کامیون بنز به علت بی احتیاطی راننده در توجه به جلو و تردد با سرعت غیرمجاز، یک عابر پیاده را در شهر مهاجران زیر گرفت و کاملا له کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین