کد خبر: ۳۹۲۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

رحیمی: غالب نقدها برای ایجاد فضاسازی در جهت تخریب دولت است

یک عضو فراکسیون امید با بیان اینکه برخی نقدها علیه دولت با هدف فضاسازی برای تخریب دولت انجام می شو گفت: بررسی این نقدها نشان می‌دهد که سناریویی نانوشته پشت آن‌ها وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه به میزان نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری هجمه انتقادات  و نقد ها از طرف مخالفان روحانی و دولت بیشتر می‌شود گفت:‌ در شرایطی که لازم است این نقدها مشتاقانه و دلسوزانه باشد شاهدیم که منتقدان با عبارات و عناوینی نقدها را مطرحی می‌کنند که از چارچوب آن خارج می‌شود؛ آن هم در شرایطی که آمارهای رسمی خلاف نقض‌های منتقدان را نشان می‌دهد.

نماینده تهران با اشاره به تاکید عملکرد دولت از سوی مقام معظم رهبری گفت:‌ غالبا بخشی از نقدها به دولت با هدف فضاسازی برای تخریب و شکل‌دهی افکار عمومی علیه دولت انجام می‌شود و این نقدها فنی و مدیریتی نیست و بیشتر سیاسی به نظر می‌رسد.

رحیمی تاکید کرد: اگر منتقدان نقض دلسوزانه دارند منطق نقد و انتقاد حکم می‌کند که در وهله اول به صورت مستقیم به آن فرد مطالبشان را مطرح کنند و سپس طبق تاکید رهبری اگر نقدی دارند و دولت آن را عملی نکرد به صورت عمومی اعلام کنند. حال اینکه محل اعلام نقدها و حجم آن همراه با همخوانی نقدها با یکدیگر نشان می‌دهد سناریویی نانوشته پشت این نقدها وجود دارد.

وی در ادامه  با تاکید بر لزوم حفظ امنیت انتخابات  و آرامش کشور گفت:‌ این منتقدان در تلاش هستند افکار عمومی را علیه دولت  شکل دهند که این بر خلاف امنیت ملی است. بهتر است آن‌ها در جهت اصلاح امور و نه تخریب افکار عمومی و نه دولت حرکت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
سلام
زنده باددولت روحانی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین