کد خبر: ۳۹۴۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

پایان فیلمبرداری یک فیلم با بازی حامد بهداد و باران کوثری

فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی آخرین روز فیلمبرداری خود را با یادی از عباس کیارستمی به پایان رساند.
آفتاب‌‌نیوز :
«سد معبر» به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی محسن قرایی که نویسندگی آن را سعید روستایی بر عهده داشته، اواسط تیرماه کلید خورد و تمامی مراحل فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران انجام شد و آخرین روز فیلمبرداری آن نیز با حضور بازیگرانی چون حامد بهداد و باران کوثری و با یادی از عباس کیارستمی در تهران صورت گرفت و به زودی وارد مراحل تدوین و صداگذاری می‌شود.

«سد معبر» که به عنوان دومین تجربه کارگردانی محسن قرایی برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، فضایی اجتماعی دارد و داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد...

در این فیلم حامد بهداد، باران كوثري، نادر فلاح، نگار عابدي، اكبر رحمتي ،آوا شريفي، عليرضا كمالي، گيتي قاسمي، حسام محمودي، مرتضي آقا حسيني، عرفان ناصري، امير سفيري، بهرام سروري نژاد، علي ميلاني، سجاد رحيمي، غلامعلي رضايي، فتح ا... طاهري، بازيگر خردسال: رونيكا نعمت الله و با حضور محسن كيايي به ایفای نقش می‌پردازند.

اسامي كامل عوامل اين فيلم سينمايي عبارتند از كارگردان: محسن قرايي، تهيه كننده: بهمن كاميار، نويسنده: سعيد روستايي، مدير توليد: سجاد رحيمي، مدير فيلمبرداري: مرتضي هدايي، مدير صدابرداري: سعيد بجنوردي، طراح صحنه: حجت اشتري، طراح لباس: نگار نعمتي، طراح چهره پردازي: محمود دهقاني، مدير تداركات: محمد ابراهيمي، مدير برنامه‌ريزي: امين قوامي، منشي صحنه: حميرا نعمت‌الله و مشاور رسانه‌اي و روابط عمومي: ميثم محمدی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین